Son Haberler
23.07.2014 Çarşamba 22:57
USD 2,0894 EUR 2,8131 EUR/USD 1,3464 BIST   82854,6/%0,39
ISTANBUL Perşembe: 24°C/30°CCuma: 23°C/30°CCumartesi: 23°C/32°C

Havadurumu ayarlari

Lutfen havadurumunu goruntulemek istediginiz sehri listeden seciniz.

AK PARTİ'Yİ ÖVME, DÖV!
Ahmet Ay ahmetay@haberx.com
27.02.2013 00:00
Ak Parti dövülsün mü?

Bana 'Ak Parti'yi övüyorsun, kolluyorsun' diyorlar.

Tut ki ben Ak Parti'yi övüyorum kolluyorum, peki sizi etkileyebiliyor muyum? Hayır! O zaman bu telaş ne?

Hem neden öveyim ki,

Övecek neyi var ki Ak Parti'nin, Tayyip Erdoğan’ın!?

Sanki Ak Parti ülkede demokratikleşme yolunda bir tek adım mı attı?

OHAL'i, DGM'leri mi kaldırdı?

Sanki MGK'yı mı sivilleştirdi?

Sanki EMASYA'yı mı çöpe attı?

Sanki duble yollar, otobanlar mı yaptı?

Sanki Ak Parti okullarda zengin-fakir ayırımı yapmadan bütün öğrencilere her sene başında ders kitaplarını ücretsiz mi verdi?

Ak Parti neden övülsün ki!?

Şayet başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın riyasetinde Ak Parti iktidarı bu ülkeyi dünyanın saygın ülkelerinden biri yapmış olsaydı elbette överdik.

Şayet Ak Parti bu ülkede iktidara gelmeden önce IMF'ye olan 25 milyar dolar borcumuzu ödeyip üstüne IMF'ye 5 milyar dolar borç vermiş olsaydı Ak Parti övgülerimizi hak edecekti.

Şayet Ak Parti 20-30 milyar dolara devraldığı merkez bankasının kasasına yüz milyar doları aşkın döviz stoku koymuş olsaydı her gazeteci gibi biz de R. Tayyip Erdoğan’ı övecektik.

Şayet Ak Parti 81 ilimize üniversite yapmış olsaydı kimse övmese bile bizzat ben tebrik yazısı yazacaktım.  

Şayet Ak Parti sağlık alanında devrimlere imza atsa, mesela vatandaşını hastane kuyruklarından kurtarmış olsaydı elbette vicdan sahibi her yazar gibi ben de oturup Ak Parti ve sayın başbakana teşekkür yazıları sıralayacaktım.

Bunları yapan iktidar olsa övgüyü de hak ederdi tabi. Ama bunlardan hiçbirini yapmayan! Ak Parti'ye kalkmış bir de Ak Parti diyorum. Herkes gibi tarafsız olup! AKP deseymişim ya.

Bu Ak Parti ve Recep Tayyip Erdoğan bu ülkeye baraj mı yaptı?

Tayyip Erdoğan bu ülkenin derin devletine mi dokundu?

Mesela darbelere, darbecilere mi dokunabildi?

Mesela 12 Eylül darbecileri hakkında bir şey mi yapıldı?

Mesela 28 Şubat postmost darbecileri yargı karşısına mı çıkarıldı?

Bir mesela daha,

Mesela ETÖ ve Balyozculara mı dokunabildi?

Son mesela,

Mesela R. Tayyip Erdoğan yıllardır Filistinli bebeleri katleden İsrail’e bir çift laf edebildi mi? Bir kereliğine de olsa bir İsrailli yetkiliye ya n'oluyoruz (ONE MINUTE) deseydi ya.

O halde neden Ak Parti ve R. Tayyip Erdoğan bu kadar övüyormuşum anlayamıyorum!?!

Yazımızı 'sanki, şayet ve mesela'larla sürdürdük şimdi de 'eğer'lerle gidebildiğimiz yere kadar gidelim.

Eğer Ak Parti fakir fukaraya sahip çıksaydı, dullara, özürlülere maaş bağlayabilseydi bu ülkenin yarısı gider sandıkta oyunu Ak Parti ve Sayın R. Tayyip Erdoğan'a verirdi ve biz de onlara methiyeler yollardık.

Eğer Ak Parti üniversite öğrencilerinin burslarını arttırsaydı, har(a)ç gibi ödenen paraları kaldırsaydı elbette Ak Parti takdir edilecekti.

Eğer Ak Parti, ama özellikle Sn. R. Tayyip Erdoğan bir kere olsun BM'in yapısına, kararlarına itiraz ederek başımızı dik tutsaydı hepimiz avuçlarımız patlarcasına onu alkışlardık.

Eğer Ak Parti ülkemizi ahtapot gibi saran vesayetlere dokunabilseydi, cunta faaliyeti içinde olan muvazzaf subaylara dokunabilseydi, darbeci bir tane emekli askeri bile tutuklatabilseydi hepimiz bravo diyecektik değil mi..?

Yok yok,

Ak Parti'nin kendisi övünecek bir şey yapmadı ki! Biz neden övelim?

Eğer Ak Parti (kardeş dil olan) Kürtçe yayın yapan bir Tv kanalı açarsa,

Ama eğer birgün Ak Parti Kürtlerin varlığını kabul edip, örneğin okullarda seçmeli de olsa Kürtçe öğrenme imkanı tanırsa,

Örneğin anadilde savunmaya serbesti getirirse,

Örneğin cezaevlerindeki tutukluların Türkçe dışında bir dille ziyaretçileriyle konuşmasına imkan tanırsa,

Örneğin R. Tayyip Erdoğan çıkıp Dersim hadisesi ile ilgili:

 "Bu olmamalıydı" ya da "yapanlar zulmettikler" veyahut "biz yapmadık, ama yine de devlet adına özür diliyoruz" derse,

Örneğin üniversitelere kıyafet özgürlüğü getirirse tabi ki o zaman hükümeti öveceğim. Ama bunların hiçbirini yapmayan Ak Parti'yi neden övdüğümü ben de anlayamıyorum!

Çok safım!..

Bakın,

Geçen gün Ak Parti Diyarbakır İl Danışma Meclisinde başbakan yardımcısı sn. Beşir Atalay “derin devletten şeffaf devlete geçtik, Kürtlerin, Alevilerin, dindarların... 76 milyon insanımızın eşit ve mutlu olmadığı bir devlet olmak istemiyoruz" dedi.

Bunca yıldır çektiğimiz acıları alıp götüren ifadeler bunlar.

Şimdi ben de bunun üzerine PKK'ye bir çağrıda bulunmak istiyorum:

Her şeyiyle hayırlı bir süreçten geçiyoruz. Uzun, çok uzun yıllardır bu kadar umutlu olmadığımız bir dönemdeyiz. Elinizdeki kaymakam adayı Kenan Erenoğlu'nu, varsa diğer sivil ve askerleri serbest bırakmanız halinde süreç daha sağlıklı işleyecek. Bu tür jestlere ihtiyacımız o kadar çok ki.

Gördüğünüz gibi yazımızda herhangi bir övgü falan söz konusu olmamıştır.

Dövmek mi?

Yok daha neler...

Twitter: @ahmetay_

 

YORUMLARINIZ
vay be - 01.03.2013 10:51
gerçekten de iktidar övmek yürek ister.
Eser Demir - 27.02.2013 21:11
Bende ahmet beye sonsuz teşekkür ediyorum.Bu yürekli yazılarından dolayı kendisine gelen eleştiriler akparti düşmanlığından kaynaklıdır.onlar CHP faşizmiyle MHP ırkçılığına alışmışlar.
Sumeyra Bilden - 27.02.2013 15:39
Sayın Ay seni yaradana Lübnan olayım cesur yureklim
dur bakali - 27.02.2013 15:26
Sayın yazar akepeliliğini ne güzel de tescilliyor bir kez daha.Bir tek madalyası yok bu konuda!Sayın yazar şu anda akepe genel başkan yardımcılığı görevini hiç sıkılmadan işgal eden Numan Kurtulmuş hoca ne demişti Has Parti liderliğini!işgal ederken"bunlar var ya bunlar,HARUN GİBİ GELDİLER,KARUN GİBİ OLDULAR" şimdi bizde şaşırdık millet olarak.Siz yazarımıza mı,Tayyip Erdoğana'mı;yoksa yardımcısı Numan Kurtulmuş hoca'ya mı?Sayın yazar beni duyuyormusunuz?Yoksa gözleriniz ve kulaklarınız tamamen kapalı mı?Biraz olsun"EBU'ZER" olurmusunuz?Lütfen!
vay be - 27.02.2013 11:20
akp yine mi mağdur.
müslüm akkuş - 27.02.2013 09:02
Bir yazarın AKP yi övme yada yerme hakkı elbette vardır ve bu her vatandaşın olduğu gibi her yazarında hakkı vardır.Ama gerektiği zaman övdüğü iktidarı yanlış işler yaptığı zaman eleştirebilmelidirde.Şimdi övdüğünüz iktidara birde başka yönden bakalım.
DGM leri kaldırdı ama ondan kat be kat hukuksuzluk içinde olan ÖYM leri getirdi.
Duble yollar yapıldı ama milyarlarca dolara yapılan yolların büyük kısmı dökülüyor.İhalelerindeki yolsuzluklarda cabası.
Öğrencilere bedava kitap dağıttı ama öğrenci velilerine sorun temizlik ve yakıt parası olarak çockları okul aile birliklerine ne kadar para ödüyorlar.
Dünyada ne kadar saygın olduğumuz AB raporlarında sabit.Rumlar kafa tuttu Kıbrısın dört yanında doğalgaz ve petrol arıyorlar ve Türkiyenin efelenmelerini dinlemedi bile.Yunanistan Kardak kayalarının yanına yaklaşamazken şimdi 16 adacıkta yunan bayrakları dalgalanıyor.
Saygın ülke komşuları tarafında takdir edilir ve ülkenin dostluğunu kazanmaya çalışır.Halbuki tüm komşularımızla neredeyse savaş halindeyiz.
12 eylül darbecileri yargılanıyormuş.12 Eylül darbesini iki kişimi yaptı.Nerede işkenceciler,memurları süren valiler,işkence yapan emniyetçiler,sıkıyönetim komutanları,yasadışı işler yapan bürokratlar.Kenan Evrenin avukatını milletvekili yapan AKP mi hesap soracak 12 eylül darbecilerinden.
ETÖ ve Balyoz davalarına gelince.Bu operasyonların temeli olan Tuncay Güney ne diyor bugün.Bu operasyonlar bir projeydi artık bitti.Tüm sanıklar artık salıverilmeli.Hem Fehmi koru bu operasyonların Beyaz sarayda planlandığını yazmadımı.Sahte belgeler,uyduruk cd ler,usulsüzlükler,yasadışı dinlemeler,gizli tanıklarla,1600 e yakın çelişkilerle hukuk garabeti haline geldi bu davalar.Bugün başbakan bile şikayetçi olmuyormu.
Başbakan Dersimde alevilere yapılan zulümlere karşı doğru.Peki bugün kaç alevi vali,kaç alevi kaymakam,emniyet müdürü,milli eğitim müdürü,büyükelçi,belediye başkanı var.Yada belediyelerde kaç daire müdürü alevi.Yoksa alevilerin ibadet yeri cemevleri cümbüş yerimi.Cemevlerine belediyeler arsa tahsis ediyormu yoksa yıkmak için çabamı gösteriliyor.
Faili meçhullere gelince uludere olayı faili meçhul değilmi,Afyon olayları faili meçhul değilmi,,uçak neden düştü faili meçhul değilmi,Hablemitoğlu cinayeti faili meçhul değilmi,Hırant Dink olayı,rahip Santı-oro cinayetleri aydınlatıldımı.
İMF borcumuz bitmiş doğrudur.Ama söylermisiniz Türkiyenin dış borcu bittimi.Erdoğan geldiğinde dış borç 180 milyar dolar şimdi 600 milyar dolar.Birde tüm zenginlik kaynaklarımız yabancıların eline geçti Bankalar,sigorta şirketleri,limanlar,telecom,gsm şirketleri,madenocakları,petro kimya,avm ler,çok önemli gıda,tekstil şirketleri,değerli arsalar ve yüzlerce şirket,çimento fabrikaları yabancılara satıldı.Buna rağmen borcumuz arttı.
Son olarak terör örgütü ile koskoca Türkiye Cumhuriyeti anlaşmak için pazarlıklara başladı.Artık Apo sayın oldu.Hayırlı olsun övmeye devam et sayın AY bu senin hakkın.Sayın ay pkk dan artık jest bekleyecek hale geldikse sorun yok.Sayın Buldan her iki tarafta tutsakları bıraksın diyor.Bu söylemede sevinmişsinizdir sanırım.Hayırlı olsun.
alp tug - 27.02.2013 08:36
Sevdiğini ölçülü sev. Belki bir gün düşmanın olur. Düşmana da ölçülü kin güt. Belki bir gün dostun olur.

TAYYIP TAYYIP DEDIK BIR BASIMIZA... NEYSE
Abbas ağa - 27.02.2013 08:21
Samana katam ben seni diye bir şarkı var.....Size bu şarkıyı hatırlatmak istedim.Yağlı saman bir işe yaramaz.Memlekette saman kalmadı ALO!!!!! Küçük atsakta civcivler de otlasa.Kur'an'a yakın değilsiniz.Sizden gelen haberler iki kere araştırılmalı.Geriici yobaz bağnaz ve YAĞ var..........Teşekkürler......
Bu sayfaya yorum yazarak tarihe not düşün.
1

KÖŞE YAZILARI
Ahh İsrail ve Ahhhhh Müslümanlar AHH İSRAİL VE AHHHHH MÜSLÜMANLAR
Vildan Adalı Bugün, 16:36
Bırakın Dünyayı, Çare Bizde BIRAKIN DÜNYAYI, ÇARE BİZDE
Eyüphan Kaya Bugün, 03:33
YILAN ÇUVALDAN ÇIKTI BİRKERE .... YILAN ÇUVALDAN ÇIKTI BİRKERE ....
Dr. Ahmet Berk Bugün, 03:11
SAHTE KASET VE TAPELER ÇIKARTILABİLİR SAHTE KASET VE TAPELER ÇIKARTILABİLİR
Burhan Özbey 22.07.2014, 23:02
Kıyamam Ekmelime KIYAMAM EKMELİME
Güngör Avcıoğlu 22.07.2014, 01:50
AMBALAJLI YALANLAR AMBALAJLI YALANLAR
Prof. Dr. Ahmet Rasim Küçükusta 22.07.2014, 01:37
UZUN BİR ARADAN SONRA UZUN BİR ARADAN SONRA
Sedat Ilgın 21.07.2014, 11:20
İp kimin elinde? İP KİMİN ELİNDE?
Kemal Furkan 21.07.2014, 11:12
SİZ BEDDUA ETMEYİ İYİ BİLİRDİNİZ SİZ BEDDUA ETMEYİ İYİ BİLİRDİNİZ
Sevda Salihoğlu Dursun 21.07.2014, 06:23
İSRAİL/GAZZE VE ÖFKE KONTROLÜ İSRAİL/GAZZE VE ÖFKE KONTROLÜ
Ahmet Kaya 21.07.2014, 00:09
İsrail‘i barış yıkar İSRAİL‘İ BARIŞ YIKAR
Şefik Kantar 20.07.2014, 23:52
Unutun Gazze'yi UNUTUN GAZZE'Yİ
Ahmet Rıfat Albuz 20.07.2014, 21:46
ÇAKMA ERDOĞAN 'I KİMLER SEVİYOR? ÇAKMA ERDOĞAN 'I KİMLER SEVİYOR?
Canan Barlas 20.07.2014, 14:55
CAKMA MEVLANA'NIN ITIKAFTAYDIM TIYATROSU CAKMA MEVLANA'NIN ITIKAFTAYDIM TIYATROSU
Vakkas Doğantekin 20.07.2014, 10:04
İsrail hızla akıbetine yaklaşıyor İSRAİL HIZLA AKIBETİNE YAKLAŞIYOR
Turgay Çınar 20.07.2014, 04:08
GÜÇLÜ KALE: GAZZE GÜÇLÜ KALE: GAZZE
Kevser Akın 20.07.2014, 03:50
“Birleşmiş Yürekler Teşkilatı” “BİRLEŞMİŞ YÜREKLER TEŞKİLATI”
Özcan Yazıcı 19.07.2014, 23:41
EY YİĞİT KADIN, RACHEL... EY YİĞİT KADIN, RACHEL...
Bayram Zilan 19.07.2014, 08:00
Tek Yol Mücadele TEK YOL MÜCADELE
SSerra Erdoğan 19.07.2014, 06:29
Evrensel Bir Görev: Antisemitizm EVRENSEL BİR GÖREV: ANTİSEMİTİZM
Zekeriya Menak 18.07.2014, 12:00
Haşmadat goyim ve Gazze HAŞMADAT GOYİM VE GAZZE
Mevlana Çakıral 18.07.2014, 01:43
EĞİTİM KURUMLARI YÖNETİCİLERİNİN GÖREVLENDİRİLMESİNE YÖNELİK ELEŞTİRİLER EĞİTİM KURUMLARI YÖNETİCİLERİNİN GÖREVLENDİRİLMESİNE YÖNELİK ELEŞTİRİLER
Hasan Güneş 17.07.2014, 12:24
Ramazan ve Cemiyet RAMAZAN VE CEMİYET
Birol Topuz 16.07.2014, 21:27
Azerbaycan Halk Cephesi 25 Yaşında! AZERBAYCAN HALK CEPHESİ 25 YAŞINDA!
Cahit Kılıç 15.07.2014, 00:26
GAZZE VE KRALKULLAR GAZZE VE KRALKULLAR
Ahmet Ay 14.07.2014, 11:04
Hamas kime çalışıyor HAMAS KİME ÇALIŞIYOR
Eşref Zeki Parlak 13.07.2014, 15:24
Benim Çözüm Sürecim BENİM ÇÖZÜM SÜRECİM
Yasemin Yıldırım 12.07.2014, 22:30
ŞİRK ve MEZARLIK KARDEŞLİĞİ ŞİRK VE MEZARLIK KARDEŞLİĞİ
Hüseyin Kocabaş 11.07.2014, 19:43
Ümmetin Yetimi Gazze ÜMMETİN YETİMİ GAZZE
Hamit Yaz 11.07.2014, 10:57
‘İMTİHAN’IN ÖLÜMÜ ‘İMTİHAN’IN ÖLÜMÜ
Hasan Tülüceoğlu 11.07.2014, 00:14
FUTBOL CESUR İNSANLARIN OYUNUDUR: ALMANYA-brezilya FUTBOL CESUR İNSANLARIN OYUNUDUR: ALMANYA-BREZİLYA
Mevlüt Özben 09.07.2014, 05:29
KISKANÇLIĞA İYİ GELEN DOĞAL VE BİTKİSEL ÇÖZÜMLER ! KISKANÇLIĞA İYİ GELEN DOĞAL VE BİTKİSEL ÇÖZÜMLER !
Prof.Dr. Göknur Aktay 08.07.2014, 14:18
Eşimiz İmtihanımız mıdır? EŞİMİZ İMTİHANIMIZ MIDIR?
Arif Özutku 06.07.2014, 15:33
Fuat Avni -VI- FUAT AVNİ -VI-
İbrahimî Feyzullah Yalçın 06.07.2014, 04:07
  Siz de fark ettiniz mi bilmiyorum ama... SİZ DE FARK ETTİNİZ Mİ BİLMİYORUM AMA...
Yavuz Demir 06.07.2014, 02:13
Tatlı ve buruk duygularla  Allahaısmarladık… TATLI VE BURUK DUYGULARLA ALLAHAISMARLADIK…
Sevda Türküsev 05.07.2014, 12:47
Biz Neyiz? BİZ NEYİZ?
Birgül Kapaklıkaya 05.07.2014, 12:18
BİTİYOR BU KANLI SAVAŞ BİTİYOR BU KANLI SAVAŞ
Ahmet Duvarcı 03.07.2014, 01:33
Reisicumhur'dan Sonra REİSİCUMHUR'DAN SONRA
M. Nail Keçili 02.07.2014, 10:47
ÇATI ADAY ÇATI ADAY
Murat Gençoğulları 30.06.2014, 01:40
Ramazan'da Sözün Demi RAMAZAN'DA SÖZÜN DEMİ
Prof. Dr. Cengiz Yakıncı 28.06.2014, 22:09
İleri Demokrasi Fetişizmi ve Muhalefet İLERİ DEMOKRASİ FETİŞİZMİ VE MUHALEFET
Burak Yalım 23.06.2014, 11:41
 KILIÇDAROĞLU'NUN PARALEL CHP'Sİ KILIÇDAROĞLU'NUN PARALEL CHP'Sİ
Mehmet Topçu 21.06.2014, 23:05
Cumhurbaşkanlığı ile Devlet Başkanlığının Yarışı CUMHURBAŞKANLIĞI İLE DEVLET BAŞKANLIĞININ YARIŞI
Ahmet Akgül 18.06.2014, 10:25
Ben, Şiir ve Şair BEN, ŞİİR VE ŞAİR
Özkan Erdem 14.06.2014, 00:40
PROVOKASYONLARINIZ ORADAYSA ARŞİV BURADA; 1993... PROVOKASYONLARINIZ ORADAYSA ARŞİV BURADA; 1993...
Turgay Yaman 11.06.2014, 14:59
HAYKIRIPTA DUYURAMADIKLARIM HAYKIRIPTA DUYURAMADIKLARIM
Hüseyin Adalan 09.06.2014, 15:10
YERLİ OTOMOBİLDE MUTLU SON YERLİ OTOMOBİLDE MUTLU SON
Çağlayan ibiş 09.06.2014, 00:55
BEDELLİ ASKERLİK BİR İHTİYAÇTIR GELİN GENÇLERİMİZE SAHİP ÇIKALIM BEDELLİ ASKERLİK BİR İHTİYAÇTIR GELİN GENÇLERİMİZE SAHİP ÇIKALIM
Serdar Karadeniz 02.06.2014, 13:35
Gezi neydi, ne değildi GEZİ NEYDİ, NE DEĞİLDİ
Bilgehan Uçak 31.05.2014, 10:10
"HALE TEYZEM....BENİM PAMUK PRENSESİM" "HALE TEYZEM....BENİM PAMUK PRENSESİM"
Hülya Okur 20.05.2014, 20:34
KAVGA VE KAMPLAŞMA KAVGA VE KAMPLAŞMA
Sefer Ceylan 19.05.2014, 19:01
Karanlık dehlizlerde yaşam… KARANLIK DEHLİZLERDE YAŞAM…
Sema Gül 19.05.2014, 14:06
ALLAH MÜSTAHAKINIZI VERSİN! ALLAH MÜSTAHAKINIZI VERSİN!
Ayhan Yağızer 19.05.2014, 13:11
Dünden Bugüne El Fetih-Hamas-İsrail İlişkileri -2- DÜNDEN BUGÜNE EL FETİH-HAMAS-İSRAİL İLİŞKİLERİ -2-
Cengiz Koyuncu 02.05.2014, 16:21
YİNE DE SEVECEĞİZ SENİ YİNE DE SEVECEĞİZ SENİ
Serkan Güzel 26.04.2014, 13:55
Hukuk Sistemimiz Kökten Yenilenmeli HUKUK SİSTEMİMİZ KÖKTEN YENİLENMELİ
Kurtuluş Aybirdi 21.04.2014, 13:15
ALGI OPERASYONLARI ALGI OPERASYONLARI
Mithat Tuncay Öcalır 16.04.2014, 13:10
M.Ctiy senaryosu G.Saray’da da gerçekleşir mi? M.CTİY SENARYOSU G.SARAY’DA DA GERÇEKLEŞİR Mİ?
Engin Konca 16.04.2014, 11:53
Bugün mü, Dün mü? BUGÜN MÜ, DÜN MÜ?
Özlem Özcan 06.04.2014, 23:51
Oy’un ötesi yok(muş)!... OY’UN ÖTESİ YOK(MUŞ)!...
Benil Sibel Özyürük 01.04.2014, 01:34
AK PARTİ MİTİNGİNDE İNANÇ GÜVEN SEVGİ VE BİRLİK VARDI...! AK PARTİ MİTİNGİNDE İNANÇ GÜVEN SEVGİ VE BİRLİK VARDI...!
Semra Cabrero 28.03.2014, 00:08
ASLAN ATEŞ İLE DEV RÖPORTAJ ASLAN ATEŞ İLE DEV RÖPORTAJ
Murat Körhasan 26.03.2014, 23:50
SALİH GÜLEN'İ TANIYORMUSUNUZ? SALİH GÜLEN'İ TANIYORMUSUNUZ?
Salih Can 26.03.2014, 03:54
Tek Erdoğan  Yalnız Türkiye TEK ERDOĞAN YALNIZ TÜRKİYE
Halid Şener 15.03.2014, 18:23
Ağız Kokusu kaderiniz değil AĞIZ KOKUSU KADERİNİZ DEĞİL
Dt. Arzu Yalnız Zogun 14.03.2014, 10:24
M.E. Bakanlığı'nın 3 Yanlış Yaptığı Sınavda Öğrencilerden Tam Puan Beklemek M.E. BAKANLIĞI'NIN 3 YANLIŞ YAPTIĞI SINAVDA ÖĞRENCİLERDEN TAM PUAN BEKLEMEK
Fidel Yıldız 15.02.2014, 01:44
Lübnan Sinemasının en barışçıl yönetmeni LÜBNAN SİNEMASININ EN BARIŞÇIL YÖNETMENİ
Tuğba Koçak 14.02.2014, 01:27
WIDEN YOUR WORLD! WIDEN YOUR WORLD!
Selahaddin Eyyubi Tezel 02.02.2014, 19:37
Değerli Haberx Ailesi DEĞERLİ HABERX AİLESİ
Sami Zana ASLAN 27.01.2014, 15:35
Bundan Sonrası İçin BUNDAN SONRASI İÇİN
Meltem Arıkan 27.01.2014, 08:29
CEMAAT VE ERDOĞAN CEMAAT VE ERDOĞAN
Murat Özdemir 27.01.2014, 01:49
Türkiye'de Bulunan Alman Vakıfları'nın Bilinmeyen Yönleri TÜRKİYE'DE BULUNAN ALMAN VAKIFLARI'NIN BİLİNMEYEN YÖNLERİ
Muhammet Tazegül 24.01.2014, 11:09
İmar Planı Mağduruna Yasa Darbesi İMAR PLANI MAĞDURUNA YASA DARBESİ
Av.Emre Alcan 14.01.2014, 22:47
Mısır'da askerle, Türkiye'de yargıyla! MISIR'DA ASKERLE, TÜRKİYE'DE YARGIYLA!
Eylem Yılmaz 25.12.2013, 21:55
Trabzonspor şaşırtmaya devam ediyor. TRABZONSPOR ŞAŞIRTMAYA DEVAM EDİYOR.
Mahmut Ulusoy 13.12.2013, 10:03
2023  Türkiye'de Hentbol   2023 TÜRKİYE'DE HENTBOL
Kenan Öner 06.12.2013, 11:51
Bilişim Akademisi, Dijital Dünyanın Okyanuslarına USMED Ile Açılacak BİLİŞİM AKADEMİSİ, DİJİTAL DÜNYANIN OKYANUSLARINA USMED ILE AÇILACAK
Ömer Bulut 03.12.2013, 11:38
Öğrenci Evleri ve Yaşam Tarzına Müdahale ÖĞRENCİ EVLERİ VE YAŞAM TARZINA MÜDAHALE
Rujhat Avşar 14.11.2013, 12:52
Mekân ve İnsan MEKÂN VE İNSAN
Yılmaz Ada 11.11.2013, 15:47
Başörtüsü Serbestliği Laikliğin Gereğidir BAŞÖRTÜSÜ SERBESTLİĞİ LAİKLİĞİN GEREĞİDİR
Muhammed Çimen 30.10.2013, 22:23
Hava Kirliliği Kanser Yapıyor HAVA KİRLİLİĞİ KANSER YAPIYOR
Prof. Dr. Mustafa Öztürk 19.10.2013, 13:08
DİLENEN SURİYELİLER (NAWARLAR)! DİLENEN SURİYELİLER (NAWARLAR)!
Hasan Karataş 17.10.2013, 01:57
Erdoğan Diktatörse Bu Hoşgörü Niye? ERDOĞAN DİKTATÖRSE BU HOŞGÖRÜ NİYE?
Nurettin Oğuz Alhan 02.09.2013, 15:27
MAM (Milli Alternatif Medya) MAM (MİLLİ ALTERNATİF MEDYA)
İsmail Turan Çakır 30.07.2013, 02:27
Gelenekçi miyiz? Yenilikçi mi? GELENEKÇİ MİYİZ? YENİLİKÇİ Mİ?
Samet Ülker 30.07.2013, 01:25
MİLLİ SKANDAL BAKANLIĞI MİLLİ SKANDAL BAKANLIĞI
Mehmet Aysan 29.07.2013, 15:05
Strateji Akademisi Başkanı Mesut Ülker STRATEJİ AKADEMİSİ BAŞKANI MESUT ÜLKER
Mesut Ülker 23.07.2013, 19:02
AK Parti MKYK Üyesi Mazhar Bağlı AK PARTİ MKYK ÜYESİ MAZHAR BAĞLI
Mazhar Bağlı 23.07.2013, 18:59
Prof. Dr. Erol Katırcıoğlu PROF. DR. EROL KATIRCIOĞLU
Erol Katırcıoğlu 23.07.2013, 18:58
Gezi Eylemlerinin Çözüm Sürecine Etkisi... GEZİ EYLEMLERİNİN ÇÖZÜM SÜRECİNE ETKİSİ...
***Haftanın Sorusu*** 23.07.2013, 18:55
DÜNYANIN BÜYÜK FELAKETİNE SAYILI GÜNLER KALDI!! DÜNYANIN BÜYÜK FELAKETİNE SAYILI GÜNLER KALDI!!
Hasan Yaşar Özfidan 11.07.2013, 01:19
12 Eylül Darbesi 12 EYLÜL DARBESİ
Oğuzhan Dursunkaya 07.07.2013, 00:55
Ben de kaygılıyım, ben de kaygılıyım BEN DE KAYGILIYIM, BEN DE KAYGILIYIM
Tuğrul Özşengül 30.06.2013, 07:22
Endişeliler ENDİŞELİLER
Yonca Kaya Şahin 27.06.2013, 14:52
Türkiye-İran-Rusya (Türkiye İran İlişkilerini Gözden Geçirmeli) TÜRKİYE-İRAN-RUSYA (TÜRKİYE İRAN İLİŞKİLERİNİ GÖZDEN GEÇİRMELİ)
Alperhan Baysan 28.05.2013, 00:17
ŞİŞEDE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR, AKIL MANTIK BIRAKMIYOR...  ŞİŞEDE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR, AKIL MANTIK BIRAKMIYOR...
Setenay Yüksel Olguner 24.05.2013, 09:34
Demokrasimizin Mimarı "Celal Bayar" DEMOKRASİMİZİN MİMARI "CELAL BAYAR"
Uğur Şahan 19.05.2013, 00:30
FAİLLER YAKALANDI! FAİLLER YAKALANDI!
Deniz İster 13.05.2013, 14:54
Devlet Kariyer Sınavlarnda  Üst Yaş Sınırın Tamamen Kaldırılması Gerekiyor DEVLET KARİYER SINAVLARNDA ÜST YAŞ SINIRIN TAMAMEN KALDIRILMASI GEREKİYOR
Aykut Yavuz 18.04.2013, 20:36
Türkiye'de sağlığın geliştirilimesi TÜRKİYE'DE SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLİMESİ
Prof. Dr. Erkan Pehlivan 17.04.2013, 10:20
Mısır’da Kıptı Hristiyan-Müslüman Çatışması Tezgahlanıyor! MISIR’DA KIPTI HRİSTİYAN-MÜSLÜMAN ÇATIŞMASI TEZGAHLANIYOR!
Can Acun 07.04.2013, 19:57
İsrail'in Özrü İSRAİL'İN ÖZRÜ
Soner Kırkpınar 29.03.2013, 19:12
​KÜRTLER VE TÜRKLER AYNI MİLLET Mİ ? ​KÜRTLER VE TÜRKLER AYNI MİLLET Mİ ?
Vahdettin İnce 15.03.2013, 17:50
SN. BAŞBAKAN VE YÜKSEK YARGI SN. BAŞBAKAN VE YÜKSEK YARGI
Önder Aytaç 10.03.2013, 22:52
BAYAN ‘IN’ KADIN ‘OUT’ MU? BAYAN ‘IN’ KADIN ‘OUT’ MU?
Yasemin Tecimer 08.03.2013, 22:53
DEPLASMANDA TEK BAŞINA DEPLASMANDA TEK BAŞINA
Cumhur Cebeci 04.02.2013, 22:19
SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ   /KIŞ AYLARI VE GRİP SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ /KIŞ AYLARI VE GRİP
Serdar Bayrak 23.01.2013, 22:02
Sigorta Denince - Sıkça Sorulan Sorular SİGORTA DENİNCE - SIKÇA SORULAN SORULAR
Nesrin Yıldırım 23.01.2013, 15:01
Kapısuyu tersanesinin hazin sonu KAPISUYU TERSANESİNİN HAZİN SONU
Ahmet Üder 06.01.2013, 18:45
Hayatın Tabelaları HAYATIN TABELALARI
Sıla Onat 03.01.2013, 02:20
HASAN DAĞI HASAN DAĞI
Cemal Aktan 09.12.2012, 18:35
İstifa eden kıdem tazminatı alabilir mi? İSTİFA EDEN KIDEM TAZMİNATI ALABİLİR Mİ?
Cihangir Cayrancı 31.10.2012, 16:55
Eğitimde Yaşam Alanı EĞİTİMDE YAŞAM ALANI
Dr.Yağmur Yeşilırmak 25.10.2012, 18:01
BAZEN... BAZEN...
Asım Yıldırım 17.10.2012, 10:55
BAŞBAKANLIK ETRAFINDAKİ TOZ BULUTU, SAVAŞ, MEHMET EFE BAŞBAKANLIK ETRAFINDAKİ TOZ BULUTU, SAVAŞ, MEHMET EFE
Cihat Şimşek 10.10.2012, 22:28
EFSANE… EFSANE…
Seyda Yalvaç 10.10.2012, 12:05
ULUSLARARASI DÖVİZ (FOREX) PİYASALARI ULUSLARARASI DÖVİZ (FOREX) PİYASALARI
Destek FX 09.10.2012, 14:59
İslamcılığımı Yitirirken... İSLAMCILIĞIMI YİTİRİRKEN...
Sercan Zorbozan 08.10.2012, 00:41
Neşet Ertaş ve Bana Kalan Bağlaması NEŞET ERTAŞ VE BANA KALAN BAĞLAMASI
Cuma Hikmet 26.09.2012, 18:52
MEME KANSERİ VE HAYAT KURTARAN BİLEKLİK MEME KANSERİ VE HAYAT KURTARAN BİLEKLİK
Necmettin Tetik 26.09.2012, 01:22
ANTEP SALDIRISINI DHKP-C YAPTI ANTEP SALDIRISINI DHKP-C YAPTI
Mehmet Fadıl Dalay 18.09.2012, 17:50
İSLAM ve TASAVVUF İSLAM VE TASAVVUF
Abdurrahim Çölgeçen 13.08.2012, 16:16
Olimpiyat Oyunlarındaki ABD Bayrağı.! OLİMPİYAT OYUNLARINDAKİ ABD BAYRAĞI.!
Bilal Şentürk 12.08.2012, 10:57
Beni zygonla döven adam hakkı için BENİ ZYGONLA DÖVEN ADAM HAKKI İÇİN
Eda Alanson 11.07.2012, 05:41
Avrupa'nın En Başarılı Girişimcisi Berna İlter Seçildi (Söyleşi) AVRUPA'NIN EN BAŞARILI GİRİŞİMCİSİ BERNA İLTER SEÇİLDİ (SÖYLEŞİ)
Seda Karakaya 03.07.2012, 20:09
Yurt Dışından Telefon Getirmek YURT DIŞINDAN TELEFON GETİRMEK
Bekir Hilmi Nayır 21.06.2012, 10:56
Ölüm, yok olmaktır diyenlere cevap ÖLÜM, YOK OLMAKTIR DİYENLERE CEVAP
İsmail Kara 13.06.2012, 00:52
Çaygözyaşları ÇAYGÖZYAŞLARI
Fréderike Geerdink 04.06.2012, 13:34
KÜRT-KÜRTAJ-ULUDERE-CİNAYET KÜRT-KÜRTAJ-ULUDERE-CİNAYET
Tansu 30.05.2012, 09:45
Ne Demişler: Ağaçı Yaşken, Delegeyi Hoşken NE DEMİŞLER: AĞAÇI YAŞKEN, DELEGEYİ HOŞKEN
Oğuzhan Erdoğan 17.05.2012, 17:07
Boş Yazı BOŞ YAZI
Taha Ün 10.05.2012, 08:35
Engelliler Eczanede!!! ENGELLİLER ECZANEDE!!!
Nazlı Şencan 30.04.2012, 23:19
CHP'YE KİTAPÇIK TAVSİYELERİ!.. CHP'YE KİTAPÇIK TAVSİYELERİ!..
Volkan Akay 20.04.2012, 09:33
SURİYE DEVRİMİ SURİYE DEVRİMİ
Mert C. Demir 16.03.2012, 03:50
Suriye’de Kayıp Gazeteciler Ve 2 Sorun SURİYE’DE KAYIP GAZETECİLER VE 2 SORUN
Yonca Karakemer 15.03.2012, 01:23
"Kaldı Bu Yaşamak Suçu Üstümde" "KALDI BU YAŞAMAK SUÇU ÜSTÜMDE"
Zeynep Olgaç 22.01.2012, 00:49
Geç Bile Kalındı GEÇ BİLE KALINDI
Ali Aydın 18.01.2012, 02:05
Bir Ahkam Kesen Başörtülü ! Hazır mısınız? BİR AHKAM KESEN BAŞÖRTÜLÜ ! HAZIR MISINIZ?
Yasemin Vatandaş 15.01.2012, 15:35
Soykırımı İnkar Yasası, Fransa, Türkiye ve Cezayir SOYKIRIMI İNKAR YASASI, FRANSA, TÜRKİYE VE CEZAYİR
Furkan Şenay 12.01.2012, 16:29
Kampüsten merhaba! KAMPÜSTEN MERHABA!
Tahsin Aksu 27.12.2011, 16:07
KOC gibi sergi KOC GİBİ SERGİ
Tan Yeşilada 30.11.2011, 16:22
Şehir Hayatına Beslenme Önerileri… ŞEHİR HAYATINA BESLENME ÖNERİLERİ…
Op.Dr. Cem Yılmaz 17.11.2011, 12:24
70 bin hayat organ nakli bekliyor 70 BİN HAYAT ORGAN NAKLİ BEKLİYOR
Prof. Dr. Alp Gürkan 05.11.2011, 14:00
Doktorların Sağlık Bakanlığı'yla imtihanı DOKTORLARIN SAĞLIK BAKANLIĞI'YLA İMTİHANI
Emine Bilgiç 03.11.2011, 01:46
KALIN BARSAK KANSERİ KALIN BARSAK KANSERİ
Sadık Yıldırım 01.11.2011, 22:32
BİRLİKTE Mİ AYRI MI NO 2 BİRLİKTE Mİ AYRI MI NO 2
Serra Karaçam 21.10.2011, 00:10
Güncel Bilgiler GÜNCEL BİLGİLER
Uğur Aksu 18.10.2011, 11:54
Ben’den Vazgeçmek Üzerine BEN’DEN VAZGEÇMEK ÜZERİNE
Yusuf Önaç 16.10.2011, 02:25
SEÇİLMİŞ ŞEHİTLER... SEÇİLMİŞ ŞEHİTLER...
Rauf Atilla Polat 28.09.2011, 00:22
Bir dirhem et bin ayıp örter BİR DİRHEM ET BİN AYIP ÖRTER
Prof. Dr. Benal Büyükgebiz 12.09.2011, 11:14
Bel ağrısı ve tedavi yöntemleri BEL AĞRISI VE TEDAVİ YÖNTEMLERİ
Bülent Neymen 16.08.2011, 21:55
Türkiye Portreleri TÜRKİYE PORTRELERİ
Sernur Yassikaya 10.08.2011, 14:57
Görev ve Sorumluluklarını bilmeyen Polis Memurları !! GÖREV VE SORUMLULUKLARINI BİLMEYEN POLİS MEMURLARI !!
İbrahim Yörük 31.07.2011, 20:33
ADALET HAMAMINDA BİR GARİP FUTBOL!!! ADALET HAMAMINDA BİR GARİP FUTBOL!!!
Sedat Bayar 07.07.2011, 04:14
AYNI DAĞIN YELİYİZ BİZ! AYNI DAĞIN YELİYİZ BİZ!
Ahu Şentürk 13.06.2011, 12:08
Oksitlenmiş Siyaset OKSİTLENMİŞ SİYASET
H. Kübra Özan 11.06.2011, 11:20
KAMYONLAR KAVUN TAŞIMAYACAK ARTIK ! KAMYONLAR KAVUN TAŞIMAYACAK ARTIK !
Dr. Hamid Aydın 04.06.2011, 16:38
Diyarbakır, Huzur ve Barış İstiyor DİYARBAKIR, HUZUR VE BARIŞ İSTİYOR
Bekir Kaplan 02.06.2011, 21:51
KASETLERİN ANA HEDEFİ AK PARTİ İKTİDARI DEĞİL Mİ? KASETLERİN ANA HEDEFİ AK PARTİ İKTİDARI DEĞİL Mİ?
Mehmet Barlas 24.05.2011, 14:22
MİLLİ İRADE SINIRSIZ MIDIR?
Uğur Uruşak 04.03.2011, 13:06
Dünyadan Göçüp Gitme Töreni DÜNYADAN GÖÇÜP GİTME TÖRENİ
Ömer Faruk Besli 01.03.2011, 16:51
Bize Verilen Yapbozun Bir Parçası Eksikti BİZE VERİLEN YAPBOZUN BİR PARÇASI EKSİKTİ
Merve Şebnem Oruç 31.01.2011, 13:15
BDP - HAS Parti - EDP İttifakı... BDP - HAS PARTİ - EDP İTTİFAKI...
Ekin Gün 28.01.2011, 00:35
Haziran'ın fotoğrafı bugünden belli... HAZİRAN'IN FOTOĞRAFI BUGÜNDEN BELLİ...
Numan Ceyhan 14.12.2010, 02:00
Konuşma Adabı… KONUŞMA ADABI…
Tuba Kalçık 10.11.2010, 02:35
Alın size yeni bir meslek”SOSYAL MEDYA UZMANI” ALIN SİZE YENİ BİR MESLEK”SOSYAL MEDYA UZMANI”
Volkan Köse 14.08.2010, 16:39
Kürt Sorununa Adaletle bakmak KÜRT SORUNUNA ADALETLE BAKMAK
Mehmet Ali Başaran 28.07.2010, 00:58
Hadi Millet Porno İzleyelim HADİ MİLLET PORNO İZLEYELİM
M. Onur Lökoğlu 20.05.2010, 02:14
İlköğretimde Kıyafet Serbestliği İLKÖĞRETİMDE KIYAFET SERBESTLİĞİ
Uzm.Ped.Hakan Emanetoğlu 11.05.2010, 19:02
Statükonun elindeki son koz STATÜKONUN ELİNDEKİ SON KOZ
Tarık Safaoğlu 29.04.2010, 00:30
KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !.. KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !..
Hikmet Genç 14.09.2009, 08:11
FOTOKOPİ AÇIKLAMALAR VE KARGALARIM FOTOKOPİ AÇIKLAMALAR VE KARGALARIM
Sevda Kara 25.06.2009, 11:56
TURKTİME ANKETİ TURKTİME ANKETİ
Cüneyt Ünal 09.04.2009, 16:15
TURKCELL 0534 605 93 46 NOLU KONTÜR GASPCISI İÇİN NE YAPTI? TURKCELL 0534 605 93 46 NOLU KONTÜR GASPCISI İÇİN NE YAPTI?
Dursun Boran 15.03.2009, 14:38
Şimdi kanal yöneticilerinin önemi çok daha artacak, televizyon kanalı yönetmek ustalık isteyecektir. ŞİMDİ KANAL YÖNETİCİLERİNİN ÖNEMİ ÇOK DAHA ARTACAK, TELEVİZYON KANALI YÖNETMEK USTALIK İSTEYECEKTİR.
Kemal Kurçer 23.11.2008, 17:23
Balon BALON
Hasan Efe Çiziyor 29.07.2008, 18:35
1 Mayıs! 1 MAYIS!
Mehmet Ali Ilıcak 01.05.2008, 11:41
TÜRKİYEDE YÜZÜ KIZARANLAR MUTLAKA VARDIR
Talha Akmehmet 02.04.2008, 13:25
YASAKLARLA NEREYE KADAR
Hasan Köroğlu 03.02.2008, 14:13
DERELİ’YE MÜKAFAT
Fenerbaz 27.09.2007, 14:57
CAHİL HALKIN, CAHİL SEÇİMİ (!)
Recep Canbolat 25.07.2007, 17:56
UYUYAMIYORUM ARKADAŞLAR…
Hülya Gözalan 16.06.2007, 21:47
GENELKURMAY NE DİLİYOR?
Ergun Göknel 09.06.2007, 12:23
Yazarların yazıları kendi görüşlerini içermektedir. Yazıların yayına alınmaları yazarlar tarafından yapılmaktadır. HaberX'in kontrolüne tabi değildirler.