Son Haberler
20.10.2017 Cuma 21:02
USD 2,6013 EUR 2,8245 EUR/USD 1,0858 BIST   80645,4/%0,42
ISTANBUL Cuma: 21°C/27°CCumartesi: 21°C/28°CPazar: 20°C/27°C

Havadurumu ayarlari

Lutfen havadurumunu goruntulemek istediginiz sehri listeden seciniz.

Anadolu ihtilali
Kemal Furkan kfsokmen@haberx.com
17.04.2017 01:04
Tarihi referandum artık geride kaldı. Resmi olmayan sonuçlara göre %51,37’lik oranla millet Başkanlık Sistemine EVET dedi. Referandum öncesi Ak Parti + MHP oy oranı %60 üzerinden yapılan hesaplar pek tutmadı. Peki neden tutmadı? Aslında bize tam bir cambaza bak taktiği uygulandı. Ne yazık ki, karşı istihbarat yapılamadığı için gözümüzün önünde olanı biteni göremedik.

Tarihi referandum artık geride kaldı.

Resmi olmayan sonuçlara göre %51,37’lik oranla millet Başkanlık Sistemine EVET dedi.

Referandum öncesi  Ak Parti + MHP oy oranı %60 üzerinden yapılan hesaplar pek tutmadı.

Peki neden tutmadı?

Aslında bize tam bir cambaza bak taktiği uygulandı. 

Ne yazık ki, karşı istihbarat yapılamadığı için gözümüzün önünde olanı biteni göremedik.

Öncelikle stratejilerini tamamen AK Parti’nin iç dinamiklerini bozmak üzerine kurmuşlar. Sessiz, sinsi ve direk İngiliz ekolü yapı teşkilat içinde yoğun çalışmalar yürütmüş. 

Aklı başında bir siyasetçi AK Partinin CHP gibi bir muhalefet ile devrilmeyeceğini, seçim kaybetmeyeceğini bilir. Hele hele referandum süresince yalandan başka bir argüman üretmeyen Kılıçdaroğlu, Erdoğan’a ne yapabilirdi?

Hal böyle olunca referandumu kazanmanın tek yolu AK Parti içindeki klikleri harekete geçirmek oldu. 

Bazı illerde teşkilatların çalışmadığı, aksine sessiz kalarak EVET kampanyasına köstek olduğu derinden derinden fısıldanıyordu. 

Exeter kökenlilerin adamlarını il teşkilatlarına gönderdiği damla damla yönlendirme yaptıkları kulaktan kulağa dolanıyordu. 

Sadece ihanetin derinliğine vakıf değildik. Cumhurbaşkanı Erdoğan FETÖ silahlı terör örgütüdür dediğinde masa altında FETÖ ile el sıkıştıklarını çok net göremiyorduk. 

İşte %51,4 gibi bir rakamı ancak böyle elde edebilirlerdi. 

Anadolu ve Erdoğan sırt sırta verip yedi düvele bir ders daha verilmiştir. 

Bakın verdiğimiz her EVET oyunun karşısında Almanya, İngiltere, Hollanda, İsveç ve dahi birçok Avrupa ülkesi, CHP, FETÖ, PKK vardı. 

Hatta daha referandumun sonuçları sıcakken bir CHP’linin FOX TV ekranlarında Abdullah Gül’ü aday gösterelim demesi manidardı. 

EVET kazandı, evet kazandık. 

Sinsilere, FETÖcülere kefil olanlara, koruyanlara rağmen kazandık. 

Bu bir zaferdir. Tartışmasız bir galibiyettir. 15 Temmuz’un rövanşıdır.

Referandum sonuçlarının elzem ve acil çözülmesi başka bir konusu MHP’dir. 

Sonuçlar üzerinde yorum yapmak gerekirse MHP içinde FETÖ damarı operasyon yapılacak kadar büyümüştür. 

FETÖ, 15 Temmuz gibi bir işgal girişiminden sonra 248 Şehidimize, 2000 küsur Gazimize rağmen hala Türkiye’nin en büyük problemidir. 

FETÖ ile mücadelede çok ama çok sert ve net operasyonlar şart olmuştur. Kefillik sistemini çalıştıranlar ve kefil olanlar FETÖcü muamelesi görmelidir. 

Mesela Ege Bölgemizde FETÖcü başhekimleri koruyan vekilden başlanabilir.

Şimdi yaygara koparmak adına ellerinden geleni yapacaklar. Sinsiler yollarını ayıracak, Bahçeli MHP içinde büyük operasyon yapacak. 

Lakin milletin beklediği operasyon BİZDEN gibi görünen ESKİLERİN derhal defedilmesi ve korudukları FETÖcülerle hakkettikleri yere gitmeleridir.

Son sözüm bir maluma olsun.

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı iken Erdoğan’ı odasında ziyaret edip “siyasi hayatını bitiririm” demiştin.

Millet Reis’i Başkan yaptı. Sen yalının derdine düş.

YORUMLARINIZ
S.KESKİN - 26.04.2017 13:45


Artık TÜRKİYE'yi kontrol edemiyorlar

AKPM'nin aldığı kararın tek bir nedeni olduğuna değinen Hüseyin LİKOĞLU, "Bu kararın tek nedeni var. artık Türkiye'yi kontrol edemiyorlar. Türkiye'yi durdurmak için kontrol etmek istediler. FETÖ ve PKK'yla mücadele etmeyin diyorlar" dedi.


Artık TÜRKİYE'yi kontrol edemiyorlar

Kanal A'da yayınlanan Fatin DAĞISTANLI'nın hazırlayıp sunduğu Türkiye'nin Seçimi programına katılan Gazeteci-Yazar Bülent ERANDAÇ, Gazeteci-Yazar Hüseyin LİKOĞLU ve OPTİMAR Yönetim Kurulu Başkanı Hilmi DAŞDEMİR AKPM'nin aldığı kararı ve CHP'nin referandum sonrası tutumunu değerlendirdiler.

İşte Gazeteci-Yazar Hüseyin LİKOĞLU'nun değerlendirmelerinden önemli satırbaşları;


SON YILLARIN EN ÖNEMLİ OPERASYONLARINDAN BİRİSİ

Suriye'de vurulan yere baktığımız zaman çok önemli bir yer. Bu zamana kadar çok az operasyon yapılan bir yer. Suriye, Türkiye, Irak üçgeninde terör örgütünün aslında Kandil'den sonraki en önemli karargahı. İletişim açısından çok önemli bir yer. Son yılların en ciddi operasyonlarından birisiydi.


CHP'NİN TEK TALEBİ VAR O DA İKİ KEZ REDDEDİLDİ

YSK itirazları karara bağlamış. Açıkçası CHP'nin seçimler ile ilgili bir itirazı yok. Parti içi güç kavgasını örtbas etmek, parti içi hesaplaşmayı ötelemek için kullandığı bir yöntem. Hangi sandıkta ne yapıldığına dair bir şikayeti yok. CHP'nin tek talebi referandumu iptal edelim talebi. O da talepte zaten iki kez reddedildi.


MHP OLMASAYDI BU SONUÇ OLMAZDI

MHP olmasaydı bu sonuç çıkmazdı. İki ölçümüz var. Biri 7 Haziran bir diğeri ise AK Parti'nin kemikleşmiş oy oranı.

İdeolojik olarak dünya görüşü olarak AK Parti ile uyuşmasa da ama bir partinin tek başına iktidar olması gerekir bu ülke için iyidir diyen bir kesim var ve bu kesim 2002'den sonra AK Parti'yi tercih etmiştir bunu biliyoruz.

Bu kesimin bu referandumda geçmişte üç seçim AK Parti'ye verdiler bu seçimde de AK Parti'ye vereceklerdir demek yerinde olmaz. MHP'nin öyle ya da böyle "Evet" çıkması konusunda önemli bir payı olduğunu her şartta kabul etmemiz lazım.


TÜRKİYE HER ALANDA ONLARIN ÖNÜNE GEÇTİ

Avrupa Birliği'ni rahmetli Erbakan'ın anlatımlarından belki çocukluktan gençliğe geçtiğimiz çağlarda duymuş tanık olmuş biri olarak evet biraz milli görüşçüyüm. Rahmetli Erbakan 20 küsür yıl önce bugünleri anlatıyordu. Türkiye'yi asla Avrupa Birliği'ne almayacaklar diyordu.

Böyle bir kararın geleceğini belli ettiler. 2004 yılında hatırlarsak Türkiye'nin AB ile müzakereleri gündeme geldiği zaman çok sevinmiştik. 28 Şubat'ın zulmünden çıkmış bir toplumduk. Bu despot yönetimden kurtulmanın yolu olarak AB'yi gördük. Gerçekten ekonomik, demokratik açıdan Türkiye onların önüne geçti.


ARTIK TÜRKİYE'Yİ KONTROL EDEMİYORLAR

Bugün alınan kararda Türkiye'nin denetim altına alınmasından bahsediliyor. Bütün mesele o ifade de gizli. Nedir o: Türkiye fazla oldu ileri gitti.

Avrupa'da onların koyduğu kriterlerin hepsinin üzerinde Türkiye. AB üyelerinin hiç biri bu kriterleri yerine getiremiyor.

Suriye'deki hadiseden sonra kimin insan hakları konusunda kimin can güvenliği konusunda kimin demokrasi konusunda nasıl bir tutum içinde olduğuna baktığımız zaman katil Sisi kırmızı halıyla karşılandı, Suriyeli muhacirler Avrupa'nın kapısından bile alınmadılar. İnsan hakları sadece Avrupa insanları için mi geçerli!

Buna baktığımız zaman Avrupa'da Irkçılık, İslamofobi her şey var. Gerçek yüzleri ortaya çıkmaya başladı.

Türkiye'yi denetime alma kararı veriyorlar. Neyin denetimi bu?

Bizi denetim altına almalarının tek nedeni var artık Türkiye'yi kontrol edemiyorlar. Türkiye'yi durdurmak için kontrole almak istediler. FETÖ ile mücadele etmeyin, PKK ile mücadele etmeyin diyorlar.

Bu ülkede Refah Partisi gibi bir parti kapatıldı AB'nin gıkı çıkmadı. Bu OHAL'e karşı çıkmalarının sebebi masum suça bulaşmamış kişilerin mağduriyetini göz önünde bulundurdukları için mi karşılar? Yoksa bu OHAL yüzlerce insanımızı katleden FETÖ'yü etkilediği için mi buna karşılar?


BİRİNCİ HEDEFLERİ MHP

FETÖ'nün desteklediği siyasetçiler zaten var. AK Parti'ye karşı kim güçlüyse o desteklenecek diye bir talimatları vardı. Bunun genel seçimlerde de aynı şekilde sürdürüldüğü biliniyor. CHP'deki bazı çıkışlara baktığımız zaman tam da FETÖ'nün istediği ağızda konuştuklarını görüyoruz.

FETÖ siyasi partileri parasal yönden destekleyebilir ama seçime gelince desteğini HDP ve CHP nezdinde o zamana kadar bir gücü kalırsa kullanacaktır.

Devlet Bahçeli ile çok ciddi bir problemleri var. Bu husumetlerinden dolayı acaba MHP'yi baraj altında bırakacak bir parti ortaya çıkarabilir miyiz? diye hesap içerisine girebilirler. FETÖ bu ülkede bir siyasi parti kuracak ve destekleyecekse bunun temel amacı MHP'den intikam almak barajın altında tutmak. Birinci hedefleri MHP diye düşünüyorum.

S.KESKİN - 24.04.2017 11:11

AK Partili Bülent TURAN CHP'yle fena dalga geçti!

AK Parti Grup Başkanvekili Bülent TURAN, CHP için "Danıştay, Sayıştay, YSK, AYM gitmedikleri yer kalmadı. Bu hızla UEFA'ya da gidecekler." dedi.

AK Partili TURAN CHP'yle fena dalga geçti!

AK Parti Grup Başkanvekili Bülent TURAN, "CHP'de değerli hukukçular var; ama yaptıkları hukuki değil. Danıştay, Sayıştay, YSK, AYM gitmedikleri yer kalmadı. Danıştay da biterse, bu hızla UEFA'ya da gidecekler" dedi.

AK Parti Grup Başkanvekili Bülent TURAN TGRT Haber'e çarpıcı açıklamalar yaptı. Yüzde 51'e yüzde 49'luk referandum sonuçlarına itiraz eden CHP'nin tavrı için de Bülent TURAN, "CHP, mahkemeler, YSK, Danıştay, Sayıştay, AYM, AİHM'den sonra UEFA'ya gidecek" diyerek müstehzi bir ifade kullandı.

"CHP ANA MUHALEFET DEĞİL, BİR MARJİNAL PARTİDİR"

'Siyaset iki şey için yapılır' diyen AK Parti Grup Başkanvekili, sözünü şöyle açtı: "Biri millet için yapılır. Diğeri de dış tehditlerin yön vermesiyle; başka hesapların adamı olursunuz. Türkiye'de senaryo dışında iş yapanlar, halkıyla yürüyenler 'EVET' demek için bir iddia ortaya koydu. Bununla ilgili bir sonuç alındı. Fakat halktan uzak olan CHP ise kendi karakteri gereği mahkemelerle, dış senaryolarla birlikte iş yapıyordu; son olarak bunu ortaya çıkardı. Özellikle 1 ay boyunca naif bir dil kullanarak, evetçileri de kazanma yoluna gittiler. Ancak asli karakteri son olarak vücuda geldiği gibidir. Mahkemeye, YSK'ya, Danıştay'a, Sayıştay'a, Anayasa Mahkemesi'ne gitti işte... CHP, ana muhalefet partisi değil de tıpkı bir marjinal parti gibi; sokağı da konuştu, Meclis'ten çekilmeyi de konuştu."

"HALK CHP'YE EVET DERSE İYİ, AK PARTİ'YE DERSE KÖTÜ"

TURAN, Demokrat Parti ile CHP arasındaki geçmiş seçimlerden örnek vererek, "1950'lerde de seçimi kaybeden CHP, bugün her ne diyorsa, neden şikayet ediyorsa; o gün de aynısını söylemiş. Demokrat Parti'nin kazandığı seçimde hile olduğunu, yanlış yapıldığını iddia ediyor ve mahkemeye gitmek ile tehdit ediyor. İsimleri değiştirip bugünleri koysanız, tablo aynısı… Yani geride kalmış 60 yılda CHP adına değişen hiçbir şey yok. Kaybettiği her seçime itiraz eden bir tarzı var. Halk, onlara 'EVET' derse iyi, ancak AK Parti'ye 'EVET' derse kötü" ifadelerini kullandı.

"CHP, DANIŞTAY'DAN SONRA ARTIK UEFA'YA GİDECEK"

CHP'nin referandumun yüzde 51'e yüzde 49 sonuçlanmasını hazmedemediğini savunan Bülent Turan, "CHP'de değerli hukukçular var; ama yaptıkları hukuki değil. Danıştay, Sayıştay, YSK, AYM gitmedikleri yer kalmadı. Danıştay da biterse, bu hızla UEFA'ya da gidecekler. Her çaldıkları kapıdan ret cevabı alıyorlar. Hukuksuz bir şey yok. Sokağa çıkmak, mahkeme mahkeme dolanmak CHP'nin genlerinde olabilir; ama Türkiye'de bunlar artık geride kalmıştır, seçimler bitmiştir. Demokratik rejimde CHP'nin dili kirli olsa da; ekonomik sıkıntılar var, siyasal problemler var, çevremizde krizler var; biz bunlar için enerji harcamak istiyoruz. Toplumun da bizden beklentileri bunlar" değerlendirmesinde bulundu.
S.KESKİN - 21.04.2017 23:56

CHP belge gösteremedi YSK'da rezil oldu

16 Nisan'da yenilince referandumun iptalini isteyen CHP’nin, usulsüzlüğe ilişkin olarak YSK’ya hiçbir belge ve tutanak sunamadığı ortaya çıktı.

CHP belge gösteremedi YSK'da rezil oldu

16 Nisan'da yenilince referandumun iptalini isteyen CHP’nin, usulsüzlüğe ilişkin olarak YSK’ya hiçbir belge ve tutanak sunamadığı ortaya çıktı. YSK da kanıt olmayınca 4 saat süren toplantı sonucunda başvuruyu reddetti.

HİÇBİR BELGE SUNAMADILAR

16 Nisan referandumunda 167 bin sandığın güvenliği için 300 bini aşkın kişiyi görevlendiren CHP, milletin cumhurbaşkanlığı sistemine ‘Evet’ dediğini görünce çamura yattı. Sandıklara bakan yüz binlerce partiliye rağmen referandumu ‘şaibeli’ göstermeye çalışan ana muhalefet, içinde CHP’lilerin de bulunduğu sandık kurullarının bazı zarflara mühür vurmayı unutmasını diline dolayarak “Seçimler iptal edilsin” yaygarası kopardı. Milletin 1 milyon 300 bin oy farkıyla kabul ettiği yeni anayasaya karşı ‘sokak çağrısı’ yaparak halkı provoke eden CHP, referandumun iptali için Yüksek Seçim Kurulu’na (YSK) başvurdu. CHP ile birlikte HDP ve Vatan Partisi’nin de başvurularını değerlendiren YSK, iptal taleplerini 1’e karşı 10 oyla reddetti.

SANDIK GÖREVLİLERİ UZAYDAN MI GELDİ?

Dilekçede belirttiği iddialara ilişkin herhangi bir kanıt sunamayan CHP, halk oylamasının iptalini gerektirecek belge, bilgi ya da tutanak getiremedi. Her sandık için teslim edilen oy pusulalarında eksiklikler olduğunu ve mühürsüz oyların da ‘sahte oy’ anlamına geldiğini ileri süren ‘Hayır’ cephesi, sandık kurullarında görevli CHP’lilerin tutanaktaki imzalarına bir cevap veremedi. Hiçbir belge ve delile dayanmayan itirazlar, YSK tarafından kesin olarak reddedildi. Kararın ardından CHP’nin ‘yeni bir referandum’ hayalleri de suya düştü. Verilen karara rağmen demokratik süreci sabote etmekte ısrarlı görünen ana muhalefet, ‘her türlü yargı denetimi dışında bulunan’ YSK’nın kararını Anayasa Mahkemesi’ne (AYM) götürmeye hazırlanıyor. Ancak AYM’nin bu konuda daha önce verdiği kararlar, CHP’nin başını çektiği cephenin yeni bir hayal kırıklığı yaşayacağını gösteriyor.
müslüm akkuş - 19.04.2017 18:29
Referandumu üç sözle anlaşılır kıldığı için cumhurbaşkanımıza teşekkürler.Fazla söze gerek olmadan yazalım---Atı alan Üsküdar'ı geçti---Geçti Bor'un pazarı sür eşeği Niğde'ye---Önemli olan maçı kazanmak---Hemde ne pahasına olursa olsun kazanmak.Bu kadar basit
- 19.04.2017 13:50
anti demokratik şartlarda eşit olmayan şartlarda bir referandum yapıldı.devletin bütün gücünü arkasına alanlar su gibi paralar harcayarak baskılar uygulayarak.köylülere verilenlerle mhp akp hdpar ortaklığı %51.4 aldı.Hayır diyen kesim Türkiye nin en eğitimli bölgeleridir Türkiye nin sanayisini Turizm ini elinde bulunduran en çok vergi ödeyen kesimi Batı bölgeleri Ege Akdeniz bölgeleri Türkiye nin geleceğini görebilen bölgeler hayır dediler. Referandumda kullanılan dil uslup hep ayrıştırıcı hep bölücü olmuştur.Türkiye ye bu dili kullananla huzur gelmez birlik beraberlik gelmez.Tartışmalı referanduma YSK da damgasını vurdu Yurt dışında kullanılan imzasız zarf ve pusulalar iptal edilirken yurt içindekiler kabul edildi.Bu sıkandal olay AKP ye yakın bir yazarın twitinde de vardı Eğer hayır sandıktan çıkmış olsaydı seçim iptal edilecekti.diyor.
Salih desdici - 17.04.2017 15:03
Netice itibarı ile kazandık. Ancaaaak;
Evet cephesi çok hatalı bir proboganda süreci geçirdi. Maalesef Erol Olçak sonrası, Ak Parti iyi bir kampanya yapamadı. Karşı taraf Ak Parti ve MHP tabanını hedef aldı.
'Tüm yetkiler bir adamda toplanacak, Erdoğan iyi ama, bu yetkilerle Erdoğan sonrası halimiz ne olacak?'.
'Evette çıksa, hayırda çıksa Cumhurbaşkanı da, hükümette devam edecek, bir şey olmaz',
'Başkanlık olursa eyalet/Federal sistem gelecek Türkiye bölünecek'.
İşte böyle 18 madde incelendiğinde gerçekle alakası olmadığı anlaşılabilecek yaftalarla Ak Parti ve MHP tabanını 'Hayır'a yönlendirdiler.
Evet tarafı bu yaftaları bertaraf edeceği yerde,vatandaşları, özelliklede Ak Parti ve MHP tabanını kuşkulandıracak gaflara ve söylemlere imza attılar.
Erdoğan ve Süleyman Soylu'nun samimiyeti, gayretkeşliği ve delikanlılığı 'Evet'in 'Hayır'a galebe çalmasını sağladı. Hadi Binali Yıldırım'ın da hakkını yemeyelim.
Ama Ak Parti ve MHP yönetimleri 'Algı'nın gerçeğin önüne geçmesine engel olamadılar.
Bu yüzde 51.4'lük 'Şer', ileride inşallah yüzde 60/70'lik hayra vesile olur.
H.K. - 17.04.2017 08:17
Uluslararası Havacılık Fuarı'nda Türkiye standını ziyaret eden bir Fransız 'Ben Türkiye'de helikopter üretimi yapıldığını bilmiyordum' dedi.. Haberler 16 Nisan, 2017

Referandum bitti, haydi işbaşına
Bir tembel o ki uyuz uyuz kaşına
Bu bir ihtilal! helikopter yapmışız
Darısı yeni üretimlerin başına!

Neydi o günler, düşünüp hatırlamalı
Mandalina gelirdi akla, tek yerli malı
Aferim ula! bir helikopter yapmışız
Bir Fransız şok olmuş! işte böyle olmalı!

Genel kanaat, biz "başıbozuk" topluluk
Almış yürümüştü, heryerde yolsuzluk
Çalmadan çırpmadan pek yapmazlar dendi
Bunun ilacı var dostum; Allah’a kulluk!

El oğlu çalışır yapar, biz seyrederdik
Bir fitillerler, birbirimize girerdik
Büyük degişiklik, bir helikopter yapmışız
Böyle gelişmeleri dört gözle beklerdik!

Eskidendi o, nefsler hırsızlığa karışır
Seçmen menfaat için, partizana yapışır
Neydi o rezillik Yarap! geçmişte kaldı
Partizanlar yerken, birbiriyle yarışır!

Melunlar birbirlerine verirken omuz
Onların da hakkıymış deniz, yemegen domuz
Kul hakkını yediklerinin farkında değil
Diyemezdiler yahu; “Biz bu işte yokuz”!

Her kul, Allah’ın rızasına kilitlenmeli
Yerli malı, teknik ürün çeşitlenmeli
Dogru dürüst gelişmenin başka yolu yok
İsrafmış, hırsızlıkmış! bunlar önlenmeli

Bunlardan vazgecmek, vazgeçirmek demek
Öbür tarafa alın teri, verilen emek
Doğduguna pişman yetimlerin kul hakkı
Öbür tarafta da bir hesap var; verilecek

Ortak geleceğe çırparken umutlar kanat
Diktatör eyleme Yarap, düşmana inat
Bakın ne güzel bir helikopter yapmışız
Arkası gelemezse kıymeti yok, heyhat!
*********
Bu sayfaya yorum yazarak tarihe not düşün.
1

YAZARIN DİĞER YAZILARI
İtiraf ama yersen
29.09.2017, 12:55
Teşhis ve tedavi
12.09.2017, 15:03
İman ve küfür
06.06.2017, 16:23
Mücadele değil savaş
23.05.2017, 10:22
Anadolu ihtilali
17.04.2017, 01:04
Yazarın tüm yazıları için tıklayın.
KÖŞE YAZILARI
DENİZ BAYKAL’ A AŞIRI TIP UYGULANMIŞ OLABİLİR DENİZ BAYKAL’ A AŞIRI TIP UYGULANMIŞ OLABİLİR
Prof. Dr. Ahmet Rasim Küçükusta Bugün, 20:15
ABD’nin algı terörü ABD’NİN ALGI TERÖRÜ
Mevlana Çakıral Bugün, 11:29
DOST BİLDİKLERİMİZ!-SÖMÜRGE VALİSİ...VE TÜRKİYE DOST BİLDİKLERİMİZ!-SÖMÜRGE VALİSİ...VE TÜRKİYE
İbrahim Dursun Bugün, 11:18
Kimse yok mu Devlet Bahçeli’ye müjde versin! KİMSE YOK MU DEVLET BAHÇELİ’YE MÜJDE VERSİN!
Eyüphan Kaya 19.10.2017, 18:11
Din Ve Siyaset DİN VE SİYASET
Fatih Yokuş 19.10.2017, 16:48
Absürdistan’da Memokrasi! ABSÜRDİSTAN’DA MEMOKRASİ!
Cahit Kılıç 19.10.2017, 12:52
BAŞBAKANDAN TEYEMMÜM DERSLERİ BAŞBAKANDAN TEYEMMÜM DERSLERİ
Hüseyin Adalan 16.10.2017, 13:45
FİRAVUN’UN İMANI FİRAVUN’UN İMANI
Hasan Tülüceoğlu 13.10.2017, 23:10
HANGİ İŞİ DOĞRU YAPTINIZ ALLAH AŞKINA? HANGİ İŞİ DOĞRU YAPTINIZ ALLAH AŞKINA?
Burhan Özbey 06.10.2017, 09:32
İtiraf ama yersen İTİRAF AMA YERSEN
Kemal Furkan 29.09.2017, 12:55
Eyy Merkel!.. EYY MERKEL!..
Şefik Kantar 28.09.2017, 17:13
ORTADOĞU İÇİN REÇETE.! ORTADOĞU İÇİN REÇETE.!
Bayram Kaymakçı 27.09.2017, 14:34
ARTIK GÜNEY KOMŞUMUZ İSRAİL ARTIK GÜNEY KOMŞUMUZ İSRAİL
Dr. Ahmet Berk 26.09.2017, 11:25
Savaş Ahlakının Tarumar Edilişinin Miladı: HİROŞİMA VE NAGAZAKİ – 3 (Günümüz Zebanilerinin akıttığı İlk Cehennem Kusmuğu) SAVAŞ AHLAKININ TARUMAR EDİLİŞİNİN MİLADI: HİROŞİMA VE NAGAZAKİ – 3 (GÜNÜMÜZ ZEBANİLERİNİN AKITTIĞI İLK CEHENNEM KUSMUĞU)
Ahmet Akgül 23.09.2017, 17:20
Bir tablonun arka perdesi (La Ultima Cena) BİR TABLONUN ARKA PERDESİ (LA ULTİMA CENA)
Aykut Yavuz 23.09.2017, 10:08
SUS GÖNLÜM SUS GÖNLÜM
Birgül Kapaklıkaya 20.09.2017, 02:10
'işte Başvekil' dedi birisi; 'asalım' dedi diğerleri... 'İŞTE BAŞVEKİL' DEDİ BİRİSİ; 'ASALIM' DEDİ DİĞERLERİ...
Mevlüt Özben 17.09.2017, 20:06
TEOG Açıklaması Eğitimin İflasıdır! TEOG AÇIKLAMASI EĞİTİMİN İFLASIDIR!
Turgay Çınar 15.09.2017, 08:13
Dünya Ekonomi Kartelleri: Faiz ve Savaş Lobileri DÜNYA EKONOMİ KARTELLERİ: FAİZ VE SAVAŞ LOBİLERİ
Eşref Zeki Parlak 04.08.2017, 23:07
VATANDAŞ AHMET VATANDAŞ AHMET
Serkan Güzel 04.08.2017, 10:20
MÜFTÜLERE NİKAH YETKİSİ LAİKLİĞE AYKIRI MI? MÜFTÜLERE NİKAH YETKİSİ LAİKLİĞE AYKIRI MI?
Murat Gençoğulları 02.08.2017, 22:30
Bir Millet Bir Yürek, Bir Dolarlık Hainlere Geçit Yok Elbet BİR MİLLET BİR YÜREK, BİR DOLARLIK HAİNLERE GEÇİT YOK ELBET
Barış Temur 17.07.2017, 18:35
DARBE, İKTİDAR, ADALET VE MERHAMET! DARBE, İKTİDAR, ADALET VE MERHAMET!
Zekeriya Menak 16.07.2017, 22:08
Mustafa “Yaman” bir avukat! MUSTAFA “YAMAN” BİR AVUKAT!
Tarık Sezai Karatepe 14.07.2017, 07:51
SON DÖNEMDE CHP SON DÖNEMDE CHP
Erdem Özçelik 14.05.2017, 15:05
16 Nisan 2017 neydi? 16 NİSAN 2017 NEYDİ?
Benil Sibel Özyürük 22.04.2017, 10:18
HAYATIMIZDAKİ KARTLAR HAYATIMIZDAKİ KARTLAR
Zülküf Aras 10.04.2017, 23:57
KİMİ SEVİYORUM  KİMİ SEVMİYORUM KİMİ SEVİYORUM KİMİ SEVMİYORUM
Vildan Adalı 03.04.2017, 22:55
YÜZ YIL ÖNCE, YÜZ YIL SONRA YÜZ YIL ÖNCE, YÜZ YIL SONRA
Ahmet Ay 23.03.2017, 22:34
EBU LEHEB DE EVET DİYEMEDİ, PKK FETO DA EBU LEHEB DE EVET DİYEMEDİ, PKK FETO DA
Vakkas Doğantekin 06.02.2017, 13:53
KAÇMAK KURTULUŞTUR KAÇMAK KURTULUŞTUR
Özkan Erdem 10.12.2016, 21:50
KUKA’NIN SAĞLIK ÖYKÜLERİ (ÇOCUK ÖYKÜ KİTAPLARI) KUKA’NIN SAĞLIK ÖYKÜLERİ (ÇOCUK ÖYKÜ KİTAPLARI)
Prof. Dr. Cengiz Yakıncı 03.12.2016, 16:20
Fetö Mağdurları için Yeniden Yargılama FETÖ MAĞDURLARI İÇİN YENİDEN YARGILAMA
Kurtuluş Aybirdi 15.10.2016, 21:25
Yokoluşun Eşiğinde Dünya ve İnsanlık YOKOLUŞUN EŞİĞİNDE DÜNYA VE İNSANLIK
Yılmaz Ada 10.10.2016, 12:41
Hey Şamil Tayyar, Sana Diyorum Sana! HEY ŞAMİL TAYYAR, SANA DİYORUM SANA!
Ahmet Kaya 23.09.2016, 12:37
BAYRAM MESAJI BAYRAM MESAJI
Hüseyin Kocabaş 11.09.2016, 14:56
METİN ACIPAYAM ARSLAN BALTA MÜLAKATI METİN ACIPAYAM ARSLAN BALTA MÜLAKATI
Metin Acıpayam 09.09.2016, 01:44
AMERİKAN BİZONU AHMAK AMERİKAN BİZONU AHMAK
Serdar Karadeniz 24.07.2016, 17:45
Tayyip Erdoğan'ı Gönderin İngiltere kurtulsun TAYYİP ERDOĞAN'I GÖNDERİN İNGİLTERE KURTULSUN
Yavuz Demir 25.06.2016, 00:16
BAHAR, DETOKS VE BİR SERİ KATİLİN DRAMI BAHAR, DETOKS VE BİR SERİ KATİLİN DRAMI
Kevser Akın 14.06.2016, 03:34
TAYYİP BİR GİTSE TAYYİP BİR GİTSE
Naci Taban 14.06.2016, 02:27
“Biz cenaze için burdayız! Uygun olmaz!” “BİZ CENAZE İÇİN BURDAYIZ! UYGUN OLMAZ!”
Yusuf Serçe 13.06.2016, 11:56
TOPLUMSAL UZLAŞMA VE EĞİTİM TOPLUMSAL UZLAŞMA VE EĞİTİM
Hasan Güneş 16.05.2016, 21:38
İlk Üç Madde ve Laiklik İLK ÜÇ MADDE VE LAİKLİK
Özcan Yazıcı 28.04.2016, 18:43
Düpedüz Vahşiyiz Biz DÜPEDÜZ VAHŞİYİZ BİZ
Arif Özutku 29.03.2016, 15:13
KADIN KADIN
Yasemin Kurçenli 12.03.2016, 19:16
Koltuğum olmadan asla! KOLTUĞUM OLMADAN ASLA!
Yasemin Yıldırım 09.03.2016, 14:54
28 ŞUBAT'IN DÜŞÜNDÜRDÜKLERİ... 28 ŞUBAT'IN DÜŞÜNDÜRDÜKLERİ...
Melih Esat Açıl 01.03.2016, 21:50
KAHPELER KAHPELER
Orhan Cesur 27.02.2016, 13:03
En çokta sevgilimsin... EN ÇOKTA SEVGİLİMSİN...
Hülya Okur 14.02.2016, 19:40
ADLİ TATİL KALDIRILMALI! ADLİ TATİL KALDIRILMALI!
Hasan Yaşar Özfidan 08.02.2016, 20:09
HALKIN İNANILMAZ BAŞARISI HALKIN İNANILMAZ BAŞARISI
Canan Barlas 26.01.2016, 13:54
Bir pirupuganda hikayesi BİR PİRUPUGANDA HİKAYESİ
Yasemin Sümer 23.12.2015, 21:35
CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'A AÇIK MEKTUP CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'A AÇIK MEKTUP
Bayram Zilan 07.12.2015, 02:56
RUSYA - TÜRKİYE GERGİNLİĞİ RUSYA - TÜRKİYE GERGİNLİĞİ
Zeynep Günal 29.11.2015, 20:09
Zoru başarmadık; doğruyu bulduk ZORU BAŞARMADIK; DOĞRUYU BULDUK
Engin Konca 16.10.2015, 15:34
SON OYUN SON OYUN
Sefer Ceylan 14.09.2015, 04:17
Cogito Sözlük'ten Dünyaya Yeni Bir Söz COGİTO SÖZLÜK'TEN DÜNYAYA YENİ BİR SÖZ
Ömer Bulut 18.08.2015, 14:30
KULLANIŞLI TERÖRİSTLERE RAĞMEN BARIŞ GELECEK…! KULLANIŞLI TERÖRİSTLERE RAĞMEN BARIŞ GELECEK…!
Semra Cabrero 01.08.2015, 22:00
ESAD'DAN IŞİD'E, IŞİD'DEN SURUÇ KATLİAMINA... ESAD'DAN IŞİD'E, IŞİD'DEN SURUÇ KATLİAMINA...
Cevdet Kara 21.07.2015, 15:06
Koalisyon Mu “Tekrar Seçim” Mi? KOALİSYON MU “TEKRAR SEÇİM” Mİ?
Hamit Yaz 19.06.2015, 16:55
Konutun Sözleşmede Belirtilenden Küçük Olması KONUTUN SÖZLEŞMEDE BELİRTİLENDEN KÜÇÜK OLMASI
Av.Emre Alcan 11.05.2015, 21:27
ADALETİN ELİNDE SİLAH ADALETİN ELİNDE SİLAH
Sevda Salihoğlu Dursun 01.04.2015, 14:35
İçimdeki çocuk İÇİMDEKİ ÇOCUK
İsmail Kara 28.03.2015, 00:17
Kemalizm-Tayyibizm veya Başkanlık Sistemi KEMALİZM-TAYYİBİZM VEYA BAŞKANLIK SİSTEMİ
Burak Yalım 08.03.2015, 14:59
Aday adayları arz-ı endam ederken.. ADAY ADAYLARI ARZ-I ENDAM EDERKEN..
Faruk Faruk 26.02.2015, 12:28
Alim'in Emir'le İmtihanı... ALİM'İN EMİR'LE İMTİHANI...
Birol Topuz 21.02.2015, 13:59
ÇÜRÜMEMEK İÇİN "BAŞKANLIK" ÇÜRÜMEMEK İÇİN "BAŞKANLIK"
Ahmet Duvarcı 03.02.2015, 21:20
Birinin söylemesi gerek. BİRİNİN SÖYLEMESİ GEREK.
Ahmet Rıfat 03.02.2015, 12:23
Vahdet Gazetesinde yayınlanmayan Paralel yazım VAHDET GAZETESİNDE YAYINLANMAYAN PARALEL YAZIM
İbrahim Yörük 11.01.2015, 12:21
ADALETİN BU MU? DÜNYA ADALETİN BU MU? DÜNYA
Cemal Aktan 20.12.2014, 15:08
MÜLAKAT SORULARI VE İŞ GÖRÜŞMELERİ MÜLAKAT SORULARI VE İŞ GÖRÜŞMELERİ
Yasemin Tecimer 15.12.2014, 17:01
PEYGAMBERE KİBİRLİ DİYEN ADAM PEYGAMBERE KİBİRLİ DİYEN ADAM
Muhammed Çimen 24.11.2014, 13:03
ZEHİRİN YENİ ADI: BONZAİ ZEHİRİN YENİ ADI: BONZAİ
Prof.Dr. Göknur Aktay 03.11.2014, 13:19
KÖRHASAN ailesinin bir ricası var KÖRHASAN AİLESİNİN BİR RİCASI VAR
Murat Körhasan 21.10.2014, 23:31
Ali İmran Suresi 28 Ayet: "Mü'minler, mü'minleri bırakıp inkarcıları dost edinmesin" ALİ İMRAN SURESİ 28 AYET: "MÜ'MİNLER, MÜ'MİNLERİ BIRAKIP İNKARCILARI DOST EDİNMESİN"
Bekir Çınar 19.10.2014, 14:02
Kobani'ye Destek Eylemleri Ardından Notlar KOBANİ'YE DESTEK EYLEMLERİ ARDINDAN NOTLAR
Didem Tomaslar 12.10.2014, 23:38
Herkes İçin Adalet HERKES İÇİN ADALET
Nesrin Yıldırım 10.10.2014, 19:31
Masum Hayvanlar (#LemanSam) !! MASUM HAYVANLAR (#LEMANSAM) !!
SSerra Erdoğan 06.10.2014, 05:15
Komşularımızı orta yerde bırakmayız KOMŞULARIMIZI ORTA YERDE BIRAKMAYIZ
Güngör Avcıoğlu 22.09.2014, 23:59
İSLAMİ TERÖRİZM YALANI İSLAMİ TERÖRİZM YALANI
Mithat Tuncay Öcalır 04.08.2014, 01:19
YA ÖYLE DEĞİLSE YA ÖYLE DEĞİLSE
Sedat Ilgın 24.07.2014, 16:24
Tatlı ve buruk duygularla  Allahaısmarladık… TATLI VE BURUK DUYGULARLA ALLAHAISMARLADIK…
Sevda Türküsev 05.07.2014, 12:47
Reisicumhur'dan Sonra REİSİCUMHUR'DAN SONRA
M. Nail Keçili 02.07.2014, 10:47
PROVOKASYONLARINIZ ORADAYSA ARŞİV BURADA; 1993... PROVOKASYONLARINIZ ORADAYSA ARŞİV BURADA; 1993...
Turgay Yaman 11.06.2014, 14:59
Gezi neydi, ne değildi GEZİ NEYDİ, NE DEĞİLDİ
Bilgehan Uçak 31.05.2014, 10:10
ALLAH MÜSTAHAKINIZI VERSİN! ALLAH MÜSTAHAKINIZI VERSİN!
Ayhan Yağızer 19.05.2014, 13:11
Dünden Bugüne El Fetih-Hamas-İsrail İlişkileri -2- DÜNDEN BUGÜNE EL FETİH-HAMAS-İSRAİL İLİŞKİLERİ -2-
Cengiz Koyuncu 02.05.2014, 16:21
Bugün mü, Dün mü? BUGÜN MÜ, DÜN MÜ?
Özlem Özcan 06.04.2014, 23:51
SALİH GÜLEN'İ TANIYORMUSUNUZ? SALİH GÜLEN'İ TANIYORMUSUNUZ?
Salih Can 26.03.2014, 03:54
Tek Erdoğan  Yalnız Türkiye TEK ERDOĞAN YALNIZ TÜRKİYE
Halid Şener 15.03.2014, 18:23
Ağız Kokusu kaderiniz değil AĞIZ KOKUSU KADERİNİZ DEĞİL
Dt. Arzu Yalnız Zogun 14.03.2014, 10:24
Lübnan Sinemasının en barışçıl yönetmeni LÜBNAN SİNEMASININ EN BARIŞÇIL YÖNETMENİ
Tuğba Koçak 14.02.2014, 01:27
Değerli Haberx Ailesi DEĞERLİ HABERX AİLESİ
Sami Zana ASLAN 27.01.2014, 15:35
Bundan Sonrası İçin BUNDAN SONRASI İÇİN
Meltem Arıkan 27.01.2014, 08:29
CEMAAT VE ERDOĞAN CEMAAT VE ERDOĞAN
Murat Özdemir 27.01.2014, 01:49
Türkiye'de Bulunan Alman Vakıfları'nın Bilinmeyen Yönleri TÜRKİYE'DE BULUNAN ALMAN VAKIFLARI'NIN BİLİNMEYEN YÖNLERİ
Muhammet Tazegül 24.01.2014, 11:09
Mısır'da askerle, Türkiye'de yargıyla! MISIR'DA ASKERLE, TÜRKİYE'DE YARGIYLA!
Eylem Yılmaz 25.12.2013, 21:55
Trabzonspor şaşırtmaya devam ediyor. TRABZONSPOR ŞAŞIRTMAYA DEVAM EDİYOR.
Mahmut Ulusoy 13.12.2013, 10:03
İLETİŞİMDEN ÇIKIŞ İLETİŞİMDEN ÇIKIŞ
Çağlayan ibiş 10.12.2013, 22:03
2023  Türkiye'de Hentbol   2023 TÜRKİYE'DE HENTBOL
Kenan Öner 06.12.2013, 11:51
Öğrenci Evleri ve Yaşam Tarzına Müdahale ÖĞRENCİ EVLERİ VE YAŞAM TARZINA MÜDAHALE
Rujhat Avşar 14.11.2013, 12:52
DİLENEN SURİYELİLER (NAWARLAR)! DİLENEN SURİYELİLER (NAWARLAR)!
Hasan Karataş 17.10.2013, 01:57
Erdoğan Diktatörse Bu Hoşgörü Niye? ERDOĞAN DİKTATÖRSE BU HOŞGÖRÜ NİYE?
Nurettin Oğuz Alhan 02.09.2013, 15:27
MAM (Milli Alternatif Medya) MAM (MİLLİ ALTERNATİF MEDYA)
İsmail Turan Çakır 30.07.2013, 02:27
Gelenekçi miyiz? Yenilikçi mi? GELENEKÇİ MİYİZ? YENİLİKÇİ Mİ?
Samet Ülker 30.07.2013, 01:25
MİLLİ SKANDAL BAKANLIĞI MİLLİ SKANDAL BAKANLIĞI
Mehmet Aysan 29.07.2013, 15:05
Strateji Akademisi Başkanı Mesut Ülker STRATEJİ AKADEMİSİ BAŞKANI MESUT ÜLKER
Mesut Ülker 23.07.2013, 19:02
AK Parti MKYK Üyesi Mazhar Bağlı AK PARTİ MKYK ÜYESİ MAZHAR BAĞLI
Mazhar Bağlı 23.07.2013, 18:59
Prof. Dr. Erol Katırcıoğlu PROF. DR. EROL KATIRCIOĞLU
Erol Katırcıoğlu 23.07.2013, 18:58
Gezi Eylemlerinin Çözüm Sürecine Etkisi... GEZİ EYLEMLERİNİN ÇÖZÜM SÜRECİNE ETKİSİ...
***Haftanın Sorusu*** 23.07.2013, 18:55
12 Eylül Darbesi 12 EYLÜL DARBESİ
Oğuzhan Dursunkaya 07.07.2013, 00:55
Ben de kaygılıyım, ben de kaygılıyım BEN DE KAYGILIYIM, BEN DE KAYGILIYIM
Tuğrul Özşengül 30.06.2013, 07:22
Endişeliler ENDİŞELİLER
Yonca Kaya Şahin 27.06.2013, 14:52
Türkiye-İran-Rusya (Türkiye İran İlişkilerini Gözden Geçirmeli) TÜRKİYE-İRAN-RUSYA (TÜRKİYE İRAN İLİŞKİLERİNİ GÖZDEN GEÇİRMELİ)
Alperhan Baysan 28.05.2013, 00:17
ŞİŞEDE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR, AKIL MANTIK BIRAKMIYOR...  ŞİŞEDE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR, AKIL MANTIK BIRAKMIYOR...
Setenay Yüksel Olguner 24.05.2013, 09:34
Demokrasimizin Mimarı "Celal Bayar" DEMOKRASİMİZİN MİMARI "CELAL BAYAR"
Uğur Şahan 19.05.2013, 00:30
FAİLLER YAKALANDI! FAİLLER YAKALANDI!
Deniz İster 13.05.2013, 14:54
Türkiye'de sağlığın geliştirilimesi TÜRKİYE'DE SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLİMESİ
Prof. Dr. Erkan Pehlivan 17.04.2013, 10:20
Mısır’da Kıptı Hristiyan-Müslüman Çatışması Tezgahlanıyor! MISIR’DA KIPTI HRİSTİYAN-MÜSLÜMAN ÇATIŞMASI TEZGAHLANIYOR!
Can Acun 07.04.2013, 19:57
İsrail'in Özrü İSRAİL'İN ÖZRÜ
Soner Kırkpınar 29.03.2013, 19:12
​KÜRTLER VE TÜRKLER AYNI MİLLET Mİ ? ​KÜRTLER VE TÜRKLER AYNI MİLLET Mİ ?
Vahdettin İnce 15.03.2013, 17:50
DEPLASMANDA TEK BAŞINA DEPLASMANDA TEK BAŞINA
Cumhur Cebeci 04.02.2013, 22:19
SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ   /KIŞ AYLARI VE GRİP SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ /KIŞ AYLARI VE GRİP
Serdar Bayrak 23.01.2013, 22:02
Kapısuyu tersanesinin hazin sonu KAPISUYU TERSANESİNİN HAZİN SONU
Ahmet Üder 06.01.2013, 18:45
Hayatın Tabelaları HAYATIN TABELALARI
Sıla Onat 03.01.2013, 02:20
Uludağ Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ali Yaşar Sarıbay ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ÜYESİ PROF. DR. ALİ YAŞAR SARIBAY
Ali Yaşar Sarıbay 11.11.2012, 18:09
İstifa eden kıdem tazminatı alabilir mi? İSTİFA EDEN KIDEM TAZMİNATI ALABİLİR Mİ?
Cihangir Cayrancı 31.10.2012, 16:55
Eğitimde Yaşam Alanı EĞİTİMDE YAŞAM ALANI
Dr.Yağmur Yeşilırmak 25.10.2012, 18:01
BAZEN... BAZEN...
Asım Yıldırım 17.10.2012, 10:55
BAŞBAKANLIK ETRAFINDAKİ TOZ BULUTU, SAVAŞ, MEHMET EFE BAŞBAKANLIK ETRAFINDAKİ TOZ BULUTU, SAVAŞ, MEHMET EFE
Cihat Şimşek 10.10.2012, 22:28
EFSANE… EFSANE…
Seyda Yalvaç 10.10.2012, 12:05
ULUSLARARASI DÖVİZ (FOREX) PİYASALARI ULUSLARARASI DÖVİZ (FOREX) PİYASALARI
Destek FX 09.10.2012, 14:59
Neşet Ertaş ve Bana Kalan Bağlaması NEŞET ERTAŞ VE BANA KALAN BAĞLAMASI
Cuma Hikmet 26.09.2012, 18:52
MEME KANSERİ VE HAYAT KURTARAN BİLEKLİK MEME KANSERİ VE HAYAT KURTARAN BİLEKLİK
Necmettin Tetik 26.09.2012, 01:22
İSLAM ve TASAVVUF İSLAM VE TASAVVUF
Abdurrahim Çölgeçen 13.08.2012, 16:16
Olimpiyat Oyunlarındaki ABD Bayrağı.! OLİMPİYAT OYUNLARINDAKİ ABD BAYRAĞI.!
Bilal Şentürk 12.08.2012, 10:57
Beni zygonla döven adam hakkı için BENİ ZYGONLA DÖVEN ADAM HAKKI İÇİN
Eda Alanson 11.07.2012, 05:41
Avrupa'nın En Başarılı Girişimcisi Berna İlter Seçildi (Söyleşi) AVRUPA'NIN EN BAŞARILI GİRİŞİMCİSİ BERNA İLTER SEÇİLDİ (SÖYLEŞİ)
Seda Karakaya 03.07.2012, 20:09
Yurt Dışından Telefon Getirmek YURT DIŞINDAN TELEFON GETİRMEK
Bekir Hilmi Nayır 21.06.2012, 10:56
Çaygözyaşları ÇAYGÖZYAŞLARI
Fréderike Geerdink 04.06.2012, 13:34
Ne Demişler: Ağaçı Yaşken, Delegeyi Hoşken NE DEMİŞLER: AĞAÇI YAŞKEN, DELEGEYİ HOŞKEN
Oğuzhan Erdoğan 17.05.2012, 17:07
Boş Yazı BOŞ YAZI
Taha Ün 10.05.2012, 08:35
Engelliler Eczanede!!! ENGELLİLER ECZANEDE!!!
Nazlı Şencan 30.04.2012, 23:19
CHP'YE KİTAPÇIK TAVSİYELERİ!.. CHP'YE KİTAPÇIK TAVSİYELERİ!..
Volkan Akay 20.04.2012, 09:33
SURİYE DEVRİMİ SURİYE DEVRİMİ
Mert C. Demir 16.03.2012, 03:50
Suriye’de Kayıp Gazeteciler Ve 2 Sorun SURİYE’DE KAYIP GAZETECİLER VE 2 SORUN
Yonca Karakemer 15.03.2012, 01:23
"Kaldı Bu Yaşamak Suçu Üstümde" "KALDI BU YAŞAMAK SUÇU ÜSTÜMDE"
Zeynep Olgaç 22.01.2012, 00:49
Geç Bile Kalındı GEÇ BİLE KALINDI
Ali Aydın 18.01.2012, 02:05
Bir Ahkam Kesen Başörtülü ! Hazır mısınız? BİR AHKAM KESEN BAŞÖRTÜLÜ ! HAZIR MISINIZ?
Yasemin Vatandaş 15.01.2012, 15:35
Soykırımı İnkar Yasası, Fransa, Türkiye ve Cezayir SOYKIRIMI İNKAR YASASI, FRANSA, TÜRKİYE VE CEZAYİR
Furkan Şenay 12.01.2012, 16:29
Kampüsten merhaba! KAMPÜSTEN MERHABA!
Tahsin Aksu 27.12.2011, 16:07
KOC gibi sergi KOC GİBİ SERGİ
Tan Yeşilada 30.11.2011, 16:22
Şehir Hayatına Beslenme Önerileri… ŞEHİR HAYATINA BESLENME ÖNERİLERİ…
Op.Dr. Cem Yılmaz 17.11.2011, 12:24
70 bin hayat organ nakli bekliyor 70 BİN HAYAT ORGAN NAKLİ BEKLİYOR
Prof. Dr. Alp Gürkan 05.11.2011, 14:00
Doktorların Sağlık Bakanlığı'yla imtihanı DOKTORLARIN SAĞLIK BAKANLIĞI'YLA İMTİHANI
Emine Bilgiç 03.11.2011, 01:46
KALIN BARSAK KANSERİ KALIN BARSAK KANSERİ
Sadık Yıldırım 01.11.2011, 22:32
BİRLİKTE Mİ AYRI MI NO 2 BİRLİKTE Mİ AYRI MI NO 2
Serra Karaçam 21.10.2011, 00:10
Güncel Bilgiler GÜNCEL BİLGİLER
Uğur Aksu 18.10.2011, 11:54
Ben’den Vazgeçmek Üzerine BEN’DEN VAZGEÇMEK ÜZERİNE
Yusuf Önaç 16.10.2011, 02:25
SEÇİLMİŞ ŞEHİTLER... SEÇİLMİŞ ŞEHİTLER...
Rauf Atilla Polat 28.09.2011, 00:22
Bir dirhem et bin ayıp örter BİR DİRHEM ET BİN AYIP ÖRTER
Prof. Dr. Benal Büyükgebiz 12.09.2011, 11:14
Bel ağrısı ve tedavi yöntemleri BEL AĞRISI VE TEDAVİ YÖNTEMLERİ
Bülent Neymen 16.08.2011, 21:55
Türkiye Portreleri TÜRKİYE PORTRELERİ
Sernur Yassikaya 10.08.2011, 14:57
ADALET HAMAMINDA BİR GARİP FUTBOL!!! ADALET HAMAMINDA BİR GARİP FUTBOL!!!
Sedat Bayar 07.07.2011, 04:14
AYNI DAĞIN YELİYİZ BİZ! AYNI DAĞIN YELİYİZ BİZ!
Ahu Şentürk 13.06.2011, 12:08
Oksitlenmiş Siyaset OKSİTLENMİŞ SİYASET
H. Kübra Özan 11.06.2011, 11:20
KAMYONLAR KAVUN TAŞIMAYACAK ARTIK ! KAMYONLAR KAVUN TAŞIMAYACAK ARTIK !
Dr. Hamid Aydın 04.06.2011, 16:38
Diyarbakır, Huzur ve Barış İstiyor DİYARBAKIR, HUZUR VE BARIŞ İSTİYOR
Bekir Kaplan 02.06.2011, 21:51
KASETLERİN ANA HEDEFİ AK PARTİ İKTİDARI DEĞİL Mİ? KASETLERİN ANA HEDEFİ AK PARTİ İKTİDARI DEĞİL Mİ?
Mehmet Barlas 24.05.2011, 14:22
Dünyadan Göçüp Gitme Töreni DÜNYADAN GÖÇÜP GİTME TÖRENİ
Ömer Faruk Besli 01.03.2011, 16:51
Bize Verilen Yapbozun Bir Parçası Eksikti BİZE VERİLEN YAPBOZUN BİR PARÇASI EKSİKTİ
Merve Şebnem Oruç 31.01.2011, 13:15
BDP - HAS Parti - EDP İttifakı... BDP - HAS PARTİ - EDP İTTİFAKI...
Ekin Gün 28.01.2011, 00:35
Haziran'ın fotoğrafı bugünden belli... HAZİRAN'IN FOTOĞRAFI BUGÜNDEN BELLİ...
Numan Ceyhan 14.12.2010, 02:00
Konuşma Adabı… KONUŞMA ADABI…
Tuba Kalçık 10.11.2010, 02:35
Alın size yeni bir meslek”SOSYAL MEDYA UZMANI” ALIN SİZE YENİ BİR MESLEK”SOSYAL MEDYA UZMANI”
Volkan Köse 14.08.2010, 16:39
Kürt Sorununa Adaletle bakmak KÜRT SORUNUNA ADALETLE BAKMAK
Mehmet Ali Başaran 28.07.2010, 00:58
Hadi Millet İzleyelim HADİ MİLLET İZLEYELİM
M. Onur Lökoğlu 20.05.2010, 02:14
İlköğretimde Kıyafet Serbestliği İLKÖĞRETİMDE KIYAFET SERBESTLİĞİ
Uzm.Ped.Hakan Emanetoğlu 11.05.2010, 19:02
Statükonun elindeki son koz STATÜKONUN ELİNDEKİ SON KOZ
Tarık Safaoğlu 29.04.2010, 00:30
KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !.. KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !..
Hikmet Genç 14.09.2009, 08:11
TURKCELL 0534 605 93 46 NOLU KONTÜR GASPCISI İÇİN NE YAPTI? TURKCELL 0534 605 93 46 NOLU KONTÜR GASPCISI İÇİN NE YAPTI?
Dursun Boran 15.03.2009, 14:38
TÜRKİYEDE YÜZÜ KIZARANLAR MUTLAKA VARDIR
Talha Akmehmet 02.04.2008, 13:25
CAHİL HALKIN, CAHİL SEÇİMİ (!)
Recep Canbolat 25.07.2007, 17:56
Yazarların yazıları kendi görüşlerini içermektedir. Yazıların yayına alınmaları yazarlar tarafından yapılmaktadır. HaberX'in kontrolüne tabi değildirler.