Son Haberler
31.10.2014 Cuma 07:29
USD 2,2049 EUR 2,7733 EUR/USD 1,2578 BIST   79898,6/%0,00
ISTANBUL Cuma: 11°C/13°CCumartesi: 10°C/14°CPazar: 10°C/14°C

Havadurumu ayarlari

Lutfen havadurumunu goruntulemek istediginiz sehri listeden seciniz.

Asırlık mücadele ve karanlık planları bozan CEMAAT...
Halid Şener hsener@haberx.com
14.08.2013 22:03
Yıllar önce Bediüzzaman için bir gazete manşetten şu büyük hakikatı duyuruyordu. “Dinsizlerin planlarını alt üst eden adam”. O gün etrafında henüz 5-10 adam varken “kardeşlerim küfrün beli kırılmıştır” diyordu. Asırlar önce Efendimiz`e (ASV) dinsiz şebeke aynoyunları oynamış ve aynı teklifi yapmıştı. Yani şunu demişlerdi. “Bizim menfatlerimize ve putlarımıza dokunma”. Putlardan maksat kendi kurdukları sistemdi. Kendi elleriyle kurudukları sisteme tapıyorlardı. Tıpkı Türkiye`de, Mısır`da vs. islam ülkelerinde ve hatta bütün dünyada, Amerika`da, Rusya`da ve Çin`de olduğu gibi... Koca bir devletin başbakanının odasına bilimum kızıl yılandan tutmuş kara sineğe, ondan kahverengi keneye, ondan zıplama kabiliyeti pek yüksek pireye ve hatta binbir şekle dönen bukalemuna kadar hayvanlar bırakılacak ama bunları kimin bıraktığı tespit edilemeyecek öylemi...

Yıllar önce Bediüzzaman için bir gazete manşetten şu büyük hakikatı duyuruyordu. “Dinsizlerin planlarını alt üst eden adam”. O gün  etrafında henüz 5-10 adam varken “kardeşlerim küfrün beli kırılmıştır” diyen ve bütün dünya ile oynayan hakikatın şanlı süvarisi dev bir kamet... O günün menfaat odakları ve dinsiz şebekesi O`nu ve davasını bitirmek için yapmadıkları eza ve cefa, kurmadıkları tezgah, oynamadıkları oyun kalmamıştı. Defaatle zehirlemişler ve yıllarca hapishanelere mahkum etmiş ve sürgünlere göndermişlerdi. Ama O sürgün edildiği her yerde adeta öyle sürgünler veriyordu ki ayak bastığı bütün zemin yemyeşil, kuru odunlar fidan, fidanlar ağaç, ağaçlar ise meyveye duruyordu. İnsanlar adeta kovanın etrafındaki arılar gibi etrafında pervane dönüyorlardı.

Barlaya sürgün ettiklerinde bu kuş uçmaz kervan geçmez köyde ‘güya perperişan’ halini fotoğraflayıp bütün Türkiye`ye ve İslam düyasına ‘Bediüzzaman`ın bitmiş halini’ göstereceklerdi. Ama O, omuzuna attığı yorgan ve başına sardığı sarık ile adeta bütün kainata hükmeden bir Padişah gibi, o kartal bakışlarıyla  hususi bir poz veriyor, adeta “İman hem nurdur hem kuvvettir. Hakiki imanı elde eden adam bütün kainata meydan okuyabilir” edasıyla dinsiz komiteye fotoğrafını gönderiyor, ödlerini koparıyor ve Ergenekon`un planlarını kursaklarında bırakıyordu. “Ben dimdik ayaktayım ve vazifemin başındayım” diyordu...

Yani dava hep aynı dava idi. Hak ile batılın davası. Asırlar önce Efendimiz`e (ASV) dinsiz şebeke aynoyunları oynamış ve aynı teklifi yapmıştı. Yani şunu demişlerdi. “Bizim menfatlerimize ve putlarımıza dokunma”. Putlardan maksat kendi kurdukları sistemdi. Kendi elleriyle kurudukları sisteme tapıyorlardı. Tıpkı Türkiye`de, Mısır`da vs. islam ülkelerinde ve hatta bütün dünyada, Amerika`da, Rusya`da ve Çin`de olduğu gibi... O sistemde kendileri sürekli efendi diğerleri ise köle idi. İslam ise bütün kölelikleri ayağının altına alıyordu. Uyuyan insanlığı uyarıyor ve uyandırıyor, kölelikten kamil insan seviyesine çıkarıyordu. Dünyada bir efendiler var ve birde köleler var. Dünyayı parsellemişler. Menfaat çarkları dönerken o çarka çomak sokanlar en büyük tehlike olarak anında ötekileştirilip refüze ediliyordu. Bu menfaatlerin haricindeki kavgalarin hepsi teferruattır ve tiyatrodur...

Bugün de  durum dünden farklı değil. Cemaat deyince akla ilk gelen “Gönüllüler Hareketi” başka bir değişle “Hizmet” geliyor. Türkiye`de yıllarca konuşuldu, yazıldı çizildi. Ancak son yıllarda Anadolu`dan, Orta Asya`ya, Balkanlar`dan Avrupa`ya, Orta Doğu`dan Afrika`ya ve Amerika`ya kadar hemen hemen bütün dünyada hem gündem olmaya hemde gündem oluşturmaya başlamış bir hareket. Osmanlı`dan sonra “İslam dünyası” diye bir mefhum kalmamıştı. Müslümanların bütün yeryüzünde ihrabta mahalli yoktu. Müslümanlar İslama ait bütün hakikatkerden alabildiğine uzaklaş(tırıl)mış veya inananlar bütün islama ait değerlere yabancılaş(tırıl)mıştı. Müslüman coğrafyalardaki insanlar birer kabile gibi yaşarken, fakirliğin zilletiyle, iftirakın derbederliğiyle, cehaletin perişaniyetiyle, adeta ademe mahkum edilen koca bir islam dünyası görüntüsü veriyordu. Bu hal ve acziyete rağmen bütün dünyada hala İslam`ı, Kur`an-ı ve Hz. Muhammed`i (SAV) bu sisli dumanlı havada arayıp bulanalar vardı. İnsanlığın her şeye rağmen İslama doğru akışına kimse mani olamıyordu. Ne müslümanların derbederliği ve nede kafirlerin şirretlikleri...

Süper güçler güçlerine güç, paralarına para katmak için büyük büyük oyunlar oynadılar. Önce adaletiyle dünyaya nam salmış koca Devlet-i Aliye-i Osmaniyeyi parçaladılar ve kendi sömürü dünyalarına yol açtılar. Parsellenen Osmanlı topraklarında küçük küçük devletcikler yani yenildikten sonra rahat hazmedilebilecek lokmalar haline getirilen adeta kabile devletleri oluşturuldu. Hemen ardından kendilerine suni düşmanlar oluşturdular. Mezhep çatışmalarıyla ekmeklerine yağ sürdüler. Sonra o düşmanları yok edecek ‘sözde projelerle’ güvenlik paranoyasıyla çözmeye kalktılar. İslam coğrafyasında özetle tam bir “kendin pişir kendin ye” operasyonu sahnelendi.

Ne garip bir durum ki emniyetin ve güvenin adı olan İslam`dan ötürü dünya yeni bir konsepte oturtuluyordu. Bu paranoyak konseptin adı ise “Güvenlik politikaları” oluyordu. 11 Eylül ile bütün dünyaya büyük bir fitne ateşi yakılıyor ve yayılıyordu. Ve ne manidardır ki asırlardır terörün, katliamların, sürgünlerin en acımasızcasına, en alçakça saldırılılarına maruz kalan müslümanlar “terörist” damgasını yiyordu. Yeryüzünü felakete sürükleme projesi itina ile devam ediyordu. Sinsi ve karanlık dinsiz komite şeytanı dahi şaşırtacak maharetlerini en ince detayına kadar döktürüyordu. Bu durumda Müslümanlar kendilerini anlatma fırsatı bulamadan bütün dünyaya önce ‘terörist’ olmadıkalrını sonra da ‘iyi insanlar’ olduklarını anlatacaklardı. Bu ise yapılacak işin en az iki katı çıkması demekti. Yani sömürü zihniyeti ve menfaat şebekeleri en az 50 yıl kazanmış oluyorlardı...

Türkiye`de son günlerde yine cemaat gündeme düştü/düşürüldü. Hizmet ve AKP eskiden sürekli irtica ile temcid pilavı gibi gündeme getirilirdi. Hatta bundan ötürü AKP kapatılma ile karşı karşıya kalmıştı. Fakat derin şebeke, irticanın mürteci ağaları ve mühendisleri artık bunun pek para etmediğini gördü. Cumhurbaşkanı, Başbakan ve daha niceleri ‘irticacı!’ olduğu için bu irtica paranoyası artık tutmuyor dediler. Peki ne olacak o zaman? Bir taşla kuş avına çıkalım dediler. Cemaat ve Ak parti hükümetini birbirine düşürecek hükümeti harekete geçirecek en büyük tuzak ‘iktidar oyunlarını’ sahneye sürdüler. Cemaat hiçbir makamın ve menfaatin sahibi olmadığı için kaybedecek bir şeyi yoktu. Ama AKP hükümeti iktidarı kaybetme korkusu oyununu yuttu malesef. Cemaate karşı cadı avına çıkıldı.

Hükümetteki hakimiyet körlüğü, ben bilirim cehaleti, güç gafleti yapılan derin operasyonları daha da kolaylaştırdı. Dinsiz komitenin Cemaate nerdeyse yarım asırdır atmadığı iftira kalmadı. Cemaatin zerre kadar bir kusurunu bulsalardı anında ademe mahkum ederlerdi. Bunu yapmak için Türkiyede adeta bir sırtlan gibi bekleyenlerin haddi hesabı yok. Tabii birde kuzu postuna bürünmüş kurtlar cabası. Başbakan`ın odasına kadar sızmış bu kurtlar ve sırtlanlar üzerlerine taşıdıkları pireler, böcekler, virüsler, keneler, sinekler ne varsa bırakıyorlar ve utanmadan bunu da Hizmet`e mal ediyorlardı. Koca bir devletin başbakanının odasına bilimum kızıl yılandan tutmuş kara sineğe, ondan kahverengi keneye, ondan zıplama kabiliyeti pek yüksek pireye ve hatta binbir şekle dönen bukalemuna kadar hayvanlar bırakılacak ama bunları kimin bıraktığı tespit edilemeyecek öylemi... (Devam edecek)

YORUMLARINIZ
MASAALLAH - 28.09.2013 22:51
CEMAAT Yeryuzunde butun insanliga karsi yapilan butun karanlik ve sinsi alcakca butun planlari bozan tek insani bir yapidir. Allah yollarini acik etsin.
Cem Kaya - 13.09.2013 22:30
Asıl cemaat karanlık oyunların merkezi
Selimpusat - 13.09.2013 00:11
Büyük Osmanlı hakanı gök sultan Abdülhamit'in :" atın bu adamı tımarhaneye!!!" dediği bu adamın yüzyıl sonra Ergenekon planlarını kursaklarında bırakıyor ve her kes gibi benimde ödüm kopuyor :)) Yaw arkadaş siz hala oralar damı geziniyorsunuz?
Yiğit Akıncı - 02.09.2013 00:06
14:26 zamanlı GERÇEK isimli kullanıcı yorumu için : YOK DEVENİN NALI!
Ahsen - 25.08.2013 23:37
Akp ve Turkiye birgun Cemaati anlarlar Amma insallah cok gec olmaz.
Ali Eren - 25.08.2013 19:03
Cemaat olmasa idi..ak partiyi 6 ayda bitirirlerdi..
Murat - 21.08.2013 02:10
Bu arkadaşların "muhabbet fedailiği ve hoşgörüleri" başka din mensuplarına, dinsizlere, laiklere vs. kardeş, boşuna bekleme...
İstikamet - 21.08.2013 00:31
Size söylenenlere cevap veremeyip mümin kardeşini tahkir acziyetinizden kaynaklanıyor. Hani dilinizden düşürmediğiniz muhabbet fedailiğiniz ve hoşgörünüz ?
HAKIKAT - 20.08.2013 23:50
Kucuk beyinler buyuk hakikatleri ve gercekleri hicbir zaman anlayamazlar. Gercek rumuzlu zavalli. Hizmet hareketinin stratejisinin osru Butun dunya siyasilerini toplasaniz ona denk gelir. Iste hakikat budur. Nur Gibi Yani Butun karanliklari aydinliga bogar.
Gerçek - 20.08.2013 14:26
Adamlar biz dini cemaat değiliz diyor siz siz getirip onları üstada bağlıyorsunuz .gönüllüler hareketinin üstadla alakası yok
- 19.08.2013 20:34
Bir kisi degil kardes belki bin on bin milyon.
Davut Koyunalan - 19.08.2013 20:08
Bu yorumları bir kişi mi yazıyor nedir :)
Başlığa bakınca bir yazı sanıyor insan ama tın tın!! Cemaatten arkadaşlar, lütfen kendinizi geliştirin biraz :)
kim demis - 19.08.2013 01:25
elinize yureginize saglik ey dost.
devamini bekliyoruz. saygilar.
xyz - 18.08.2013 01:14
Sivilleşmekten korkmamak gerek, cemaat bu ülkenin en büyük, en etkin sivil toplum örgütü ve gücünüde kullanıyor ve kullanacakta.. ak parti ise sadece araç, daha iyi bir alternatif çıktığında kesinlikle değişir..cemaat, toplumun düşünce eksenini belirliyor, detaylar kişiye kalmış.. eksende şu, biz müslümanız, osmanlı torunuyuz, dünyanın her köşesine güzel olan her şeyi götürmek gibi birde vazifemiz var. bu vazife allah tarafından verilmiş bir görev.. bu bireyler akp yi destekliyor, bu bireyler şu an bürokrat ve bu bireyler diğer bireyleri etkiliyor. akp sadece araç................
AKİL ADAM - 18.08.2013 01:05
Cemaat ortadoğuya hükümetin fazla angaje olmasını türkiye için risklidir ,iran arkası durulacak bir devlet değildir.dikkat ederseniz son günlerde iranın tavrı alabildiğine çirkindir.dünya bu çoğrafyadan ibaret değil.türkşiyenin önünü tıkama endişesi var cemaate.açıkcası ben katılıyorum bu endişelere.
Bu sayfaya yorum yazarak tarihe not düşün.
1 2 3

KÖŞE YAZILARI
''Oğlum yüzmede bilmezdi, suyun içinde ne yaptı.'' ''OĞLUM YÜZMEDE BİLMEZDİ, SUYUN İÇİNDE NE YAPTI.''
Erdem Özçelik Bugün, 01:05
Küfür tek millet KÜFÜR TEK MİLLET
Kemal Furkan 30.10.2014, 17:50
CDU yabancı dostu bir partiye dönüşür mü? CDU YABANCI DOSTU BİR PARTİYE DÖNÜŞÜR MÜ?
Şefik Kantar 30.10.2014, 14:23
MEDYANIN TETİKÇİ SEVDASI MEDYANIN TETİKÇİ SEVDASI
Canan Barlas 30.10.2014, 12:43
GÜNDE 3 BARDAK SÜT KEMİK KIRIĞI VE ÖLÜM RİSKİNİ ARTIRIYOR GÜNDE 3 BARDAK SÜT KEMİK KIRIĞI VE ÖLÜM RİSKİNİ ARTIRIYOR
Prof. Dr. Ahmet Rasim Küçükusta 30.10.2014, 10:36
Çözüm Süreci her yönüyle şeffaf olmalı ÇÖZÜM SÜRECİ HER YÖNÜYLE ŞEFFAF OLMALI
Eyüphan Kaya 30.10.2014, 10:13
OKULDA BAŞARISIZLIK OKULDA BAŞARISIZLIK
Hasan Güneş 30.10.2014, 09:15
UMUTLARINI GİYOTİNLEMEK UMUTLARINI GİYOTİNLEMEK
Dr. Ahmet Berk 30.10.2014, 01:18
Eğer Bir Anneyseniz... EĞER BİR ANNEYSENİZ...
Ceren Takmaz 29.10.2014, 21:59
Dilencilerin kucağındaki bebekler neden sürekli uyur? DİLENCİLERİN KUCAĞINDAKİ BEBEKLER NEDEN SÜREKLİ UYUR?
Ahmet Kaya 29.10.2014, 20:08
Mahcupyan mi Vatansever, Gulen mi? MAHCUPYAN Mİ VATANSEVER, GULEN Mİ?
Vakkas Doğantekin 29.10.2014, 05:34
   Yapılması Gereken Şey Şudur YAPILMASI GEREKEN ŞEY ŞUDUR
Yavuz Demir 29.10.2014, 01:15
CEHALET VE CUMHURİYET CEHALET VE CUMHURİYET
Mevlüt Özben 29.10.2014, 00:55
YALANCILIK,  YOLSUZLUK VE GÜVENSİZLİK YALANCILIK, YOLSUZLUK VE GÜVENSİZLİK
Burhan Özbey 28.10.2014, 15:57
Milli Atıklarımızın Gayri Milli Sahiplerine İthafen MİLLİ ATIKLARIMIZIN GAYRİ MİLLİ SAHİPLERİNE İTHAFEN
Yasemin Sümer 28.10.2014, 12:26
Fuat Avni -VII- FUAT AVNİ -VII-
İbrahimî Feyzullah Yalçın 28.10.2014, 09:38
Çözüm bitiyor mu? ÇÖZÜM BİTİYOR MU?
Turgay Çınar 27.10.2014, 23:15
PKK, BUGÜN KÜRT MESELESİNİN SEBEBİDİR PKK, BUGÜN KÜRT MESELESİNİN SEBEBİDİR
Bayram Zilan 27.10.2014, 17:26
KENTSEL DÖNÜŞÜMDE YENİ UYGULAMA KENTSEL DÖNÜŞÜMDE YENİ UYGULAMA
Av.Emre Alcan 27.10.2014, 10:10
HALETİRUHİYEMİZDEKİ ANİ DEĞİŞİM, “NAMAZ” HALETİRUHİYEMİZDEKİ ANİ DEĞİŞİM, “NAMAZ”
Vildan Adalı 27.10.2014, 09:58
Dünyayı kimler yönetiyor? DÜNYAYI KİMLER YÖNETİYOR?
Birgül Kapaklıkaya 27.10.2014, 05:59
Me Fat Kurban Bajrami-2 ME FAT KURBAN BAJRAMİ-2
Ahmet Akgül 25.10.2014, 22:21
Alın Size Eski Türkiye! ALIN SİZE ESKİ TÜRKİYE!
Yasemin Yıldırım 24.10.2014, 23:01
Aliya İzzetbegoviç ALİYA İZZETBEGOVİÇ
Mevlana Çakıral 23.10.2014, 20:07
BİLGİ OKURYAZARLIĞI BİLGİ OKURYAZARLIĞI
Prof. Dr. Cengiz Yakıncı 23.10.2014, 08:13
KORİDOR KORİDOR
Naci Taban 22.10.2014, 23:41
14 DAKİKA 14 DAKİKA
Kevser Akın 22.10.2014, 01:34
KÖRHASAN ailesinin bir ricası var KÖRHASAN AİLESİNİN BİR RİCASI VAR
Murat Körhasan 21.10.2014, 23:31
Ali İmran Suresi 28 Ayet: "Mü'minler, mü'minleri bırakıp inkarcıları dost edinmesin" ALİ İMRAN SURESİ 28 AYET: "MÜ'MİNLER, MÜ'MİNLERİ BIRAKIP İNKARCILARI DOST EDİNMESİN"
Bekir Çınar 19.10.2014, 14:02
BM GÜVENLİK KON-ŞEYİ BM GÜVENLİK KON-ŞEYİ
Murat Gençoğulları 19.10.2014, 03:07
TEDAVİ ETMEYE ÇALIŞTIĞINIZ HASTALIK, KULLANDIĞINIZ BİR İLACIN YAN ETKİSİ OLABİLİR TEDAVİ ETMEYE ÇALIŞTIĞINIZ HASTALIK, KULLANDIĞINIZ BİR İLACIN YAN ETKİSİ OLABİLİR
Prof.Dr. Göknur Aktay 17.10.2014, 14:08
İkinci "Gezi" Girişimi İKİNCİ "GEZİ" GİRİŞİMİ
Hamit Yaz 16.10.2014, 15:47
Ülkem ve Şerik ÜLKEM VE ŞERİK
Serdar Karadeniz 16.10.2014, 02:18
Bu Hafta Kritik BU HAFTA KRİTİK
Ahmet Rıfat Albuz 14.10.2014, 14:59
HAK VE HESAP EKSENİNDE TOPLUMSAL OLAYLAR HAK VE HESAP EKSENİNDE TOPLUMSAL OLAYLAR
Zekeriya Menak 14.10.2014, 11:52
Kobani'ye Destek Eylemleri Ardından Notlar KOBANİ'YE DESTEK EYLEMLERİ ARDINDAN NOTLAR
Didem Tomaslar 12.10.2014, 23:38
Pamuk Prenses’i Yedi Cüceler PAMUK PRENSES’İ YEDİ CÜCELER
İsmail Kara 11.10.2014, 02:10
Buradan öyle görünmüyor BURADAN ÖYLE GÖRÜNMÜYOR
Özcan Yazıcı 11.10.2014, 01:18
Herkes İçin Adalet HERKES İÇİN ADALET
Nesrin Yıldırım 10.10.2014, 19:31
ALIÇ AĞACI / ŞEBİNMEDYA ALIÇ AĞACI / ŞEBİNMEDYA
Güven Gürbüz 07.10.2014, 11:24
Masum Hayvanlar (#LemanSam) !! MASUM HAYVANLAR (#LEMANSAM) !!
SSerra Erdoğan 06.10.2014, 05:15
BAYRAM MESAJI !!! BAYRAM MESAJI !!!
Hüseyin Kocabaş 05.10.2014, 02:46
DEVLETİN GÖNLÜ DEVLETİN GÖNLÜ
Hasan Tülüceoğlu 04.10.2014, 21:45
HSYK SEÇİMLERİ HSYK SEÇİMLERİ
Ahmet Ay 01.10.2014, 11:30
Zulüm ZULÜM
Birol Topuz 30.09.2014, 21:57
"SİİRT-DİYARBAKIR-MARDİN AŞK ÜÇGENİ" "SİİRT-DİYARBAKIR-MARDİN AŞK ÜÇGENİ"
Hülya Okur 25.09.2014, 13:22
Prandelli hoca değil! (mi) ? PRANDELLİ HOCA DEĞİL! (Mİ) ?
Engin Konca 24.09.2014, 19:05
Komşularımızı orta yerde bırakmayız KOMŞULARIMIZI ORTA YERDE BIRAKMAYIZ
Güngör Avcıoğlu 22.09.2014, 23:59
ATANAMAYAN ÖĞRETMENLER İÇİN EĞİTİM DANIŞMANLIĞI ATANAMAYAN ÖĞRETMENLER İÇİN EĞİTİM DANIŞMANLIĞI
Mehmet Topçu 22.09.2014, 00:35
400 Bin İİBF Mezunu Çözüm Bekliyor 400 BİN İİBF MEZUNU ÇÖZÜM BEKLİYOR
Cahit Kılıç 11.09.2014, 13:57
Yaşanabilir Şehirler YAŞANABİLİR ŞEHİRLER
Prof. Dr. Mustafa Öztürk 31.08.2014, 12:53
YOL AÇIN GİZLİ FEMİNİSTLER GELİYOR YOL AÇIN GİZLİ FEMİNİSTLER GELİYOR
Arif Özutku 30.08.2014, 23:45
Yeni Türkiye ve Kritik Uyarı YENİ TÜRKİYE VE KRİTİK UYARI
Eşref Zeki Parlak 27.08.2014, 16:55
ERDOĞAN, GÜL'Ü BİTİRİR Mİ? ERDOĞAN, GÜL'Ü BİTİRİR Mİ?
Ahmet Duvarcı 14.08.2014, 21:21
Artık bir Cumhurbaşkanımız var! ARTIK BİR CUMHURBAŞKANIMIZ VAR!
Benil Sibel Özyürük 12.08.2014, 09:32
Tarafsızlık ve Non-Partisan Duruş Meselesi TARAFSIZLIK VE NON-PARTİSAN DURUŞ MESELESİ
Burak Yalım 06.08.2014, 12:02
İSLAMİ TERÖRİZM YALANI İSLAMİ TERÖRİZM YALANI
Mithat Tuncay Öcalır 04.08.2014, 01:19
YA ÖYLE DEĞİLSE YA ÖYLE DEĞİLSE
Sedat Ilgın 24.07.2014, 16:24
SİZ BEDDUA ETMEYİ İYİ BİLİRDİNİZ SİZ BEDDUA ETMEYİ İYİ BİLİRDİNİZ
Sevda Salihoğlu Dursun 21.07.2014, 06:23
Tatlı ve buruk duygularla  Allahaısmarladık… TATLI VE BURUK DUYGULARLA ALLAHAISMARLADIK…
Sevda Türküsev 05.07.2014, 12:47
Reisicumhur'dan Sonra REİSİCUMHUR'DAN SONRA
M. Nail Keçili 02.07.2014, 10:47
Ben, Şiir ve Şair BEN, ŞİİR VE ŞAİR
Özkan Erdem 14.06.2014, 00:40
PROVOKASYONLARINIZ ORADAYSA ARŞİV BURADA; 1993... PROVOKASYONLARINIZ ORADAYSA ARŞİV BURADA; 1993...
Turgay Yaman 11.06.2014, 14:59
HAYKIRIPTA DUYURAMADIKLARIM HAYKIRIPTA DUYURAMADIKLARIM
Hüseyin Adalan 09.06.2014, 15:10
YERLİ OTOMOBİLDE MUTLU SON YERLİ OTOMOBİLDE MUTLU SON
Çağlayan ibiş 09.06.2014, 00:55
Gezi neydi, ne değildi GEZİ NEYDİ, NE DEĞİLDİ
Bilgehan Uçak 31.05.2014, 10:10
KAVGA VE KAMPLAŞMA KAVGA VE KAMPLAŞMA
Sefer Ceylan 19.05.2014, 19:01
Karanlık dehlizlerde yaşam… KARANLIK DEHLİZLERDE YAŞAM…
Sema Gül 19.05.2014, 14:06
ALLAH MÜSTAHAKINIZI VERSİN! ALLAH MÜSTAHAKINIZI VERSİN!
Ayhan Yağızer 19.05.2014, 13:11
Dünden Bugüne El Fetih-Hamas-İsrail İlişkileri -2- DÜNDEN BUGÜNE EL FETİH-HAMAS-İSRAİL İLİŞKİLERİ -2-
Cengiz Koyuncu 02.05.2014, 16:21
YİNE DE SEVECEĞİZ SENİ YİNE DE SEVECEĞİZ SENİ
Serkan Güzel 26.04.2014, 13:55
Hukuk Sistemimiz Kökten Yenilenmeli HUKUK SİSTEMİMİZ KÖKTEN YENİLENMELİ
Kurtuluş Aybirdi 21.04.2014, 13:15
Bugün mü, Dün mü? BUGÜN MÜ, DÜN MÜ?
Özlem Özcan 06.04.2014, 23:51
AK PARTİ MİTİNGİNDE İNANÇ GÜVEN SEVGİ VE BİRLİK VARDI...! AK PARTİ MİTİNGİNDE İNANÇ GÜVEN SEVGİ VE BİRLİK VARDI...!
Semra Cabrero 28.03.2014, 00:08
SALİH GÜLEN'İ TANIYORMUSUNUZ? SALİH GÜLEN'İ TANIYORMUSUNUZ?
Salih Can 26.03.2014, 03:54
Tek Erdoğan  Yalnız Türkiye TEK ERDOĞAN YALNIZ TÜRKİYE
Halid Şener 15.03.2014, 18:23
Ağız Kokusu kaderiniz değil AĞIZ KOKUSU KADERİNİZ DEĞİL
Dt. Arzu Yalnız Zogun 14.03.2014, 10:24
M.E. Bakanlığı'nın 3 Yanlış Yaptığı Sınavda Öğrencilerden Tam Puan Beklemek M.E. BAKANLIĞI'NIN 3 YANLIŞ YAPTIĞI SINAVDA ÖĞRENCİLERDEN TAM PUAN BEKLEMEK
Fidel Yıldız 15.02.2014, 01:44
Lübnan Sinemasının en barışçıl yönetmeni LÜBNAN SİNEMASININ EN BARIŞÇIL YÖNETMENİ
Tuğba Koçak 14.02.2014, 01:27
WIDEN YOUR WORLD! WIDEN YOUR WORLD!
Selahaddin Eyyubi Tezel 02.02.2014, 19:37
Değerli Haberx Ailesi DEĞERLİ HABERX AİLESİ
Sami Zana ASLAN 27.01.2014, 15:35
Bundan Sonrası İçin BUNDAN SONRASI İÇİN
Meltem Arıkan 27.01.2014, 08:29
CEMAAT VE ERDOĞAN CEMAAT VE ERDOĞAN
Murat Özdemir 27.01.2014, 01:49
Türkiye'de Bulunan Alman Vakıfları'nın Bilinmeyen Yönleri TÜRKİYE'DE BULUNAN ALMAN VAKIFLARI'NIN BİLİNMEYEN YÖNLERİ
Muhammet Tazegül 24.01.2014, 11:09
Mısır'da askerle, Türkiye'de yargıyla! MISIR'DA ASKERLE, TÜRKİYE'DE YARGIYLA!
Eylem Yılmaz 25.12.2013, 21:55
Trabzonspor şaşırtmaya devam ediyor. TRABZONSPOR ŞAŞIRTMAYA DEVAM EDİYOR.
Mahmut Ulusoy 13.12.2013, 10:03
2023  Türkiye'de Hentbol   2023 TÜRKİYE'DE HENTBOL
Kenan Öner 06.12.2013, 11:51
Bilişim Akademisi, Dijital Dünyanın Okyanuslarına USMED Ile Açılacak BİLİŞİM AKADEMİSİ, DİJİTAL DÜNYANIN OKYANUSLARINA USMED ILE AÇILACAK
Ömer Bulut 03.12.2013, 11:38
Öğrenci Evleri ve Yaşam Tarzına Müdahale ÖĞRENCİ EVLERİ VE YAŞAM TARZINA MÜDAHALE
Rujhat Avşar 14.11.2013, 12:52
Mekân ve İnsan MEKÂN VE İNSAN
Yılmaz Ada 11.11.2013, 15:47
Başörtüsü Serbestliği Laikliğin Gereğidir BAŞÖRTÜSÜ SERBESTLİĞİ LAİKLİĞİN GEREĞİDİR
Muhammed Çimen 30.10.2013, 22:23
DİLENEN SURİYELİLER (NAWARLAR)! DİLENEN SURİYELİLER (NAWARLAR)!
Hasan Karataş 17.10.2013, 01:57
Erdoğan Diktatörse Bu Hoşgörü Niye? ERDOĞAN DİKTATÖRSE BU HOŞGÖRÜ NİYE?
Nurettin Oğuz Alhan 02.09.2013, 15:27
MAM (Milli Alternatif Medya) MAM (MİLLİ ALTERNATİF MEDYA)
İsmail Turan Çakır 30.07.2013, 02:27
Gelenekçi miyiz? Yenilikçi mi? GELENEKÇİ MİYİZ? YENİLİKÇİ Mİ?
Samet Ülker 30.07.2013, 01:25
MİLLİ SKANDAL BAKANLIĞI MİLLİ SKANDAL BAKANLIĞI
Mehmet Aysan 29.07.2013, 15:05
Strateji Akademisi Başkanı Mesut Ülker STRATEJİ AKADEMİSİ BAŞKANI MESUT ÜLKER
Mesut Ülker 23.07.2013, 19:02
AK Parti MKYK Üyesi Mazhar Bağlı AK PARTİ MKYK ÜYESİ MAZHAR BAĞLI
Mazhar Bağlı 23.07.2013, 18:59
Prof. Dr. Erol Katırcıoğlu PROF. DR. EROL KATIRCIOĞLU
Erol Katırcıoğlu 23.07.2013, 18:58
Gezi Eylemlerinin Çözüm Sürecine Etkisi... GEZİ EYLEMLERİNİN ÇÖZÜM SÜRECİNE ETKİSİ...
***Haftanın Sorusu*** 23.07.2013, 18:55
DÜNYANIN BÜYÜK FELAKETİNE SAYILI GÜNLER KALDI!! DÜNYANIN BÜYÜK FELAKETİNE SAYILI GÜNLER KALDI!!
Hasan Yaşar Özfidan 11.07.2013, 01:19
12 Eylül Darbesi 12 EYLÜL DARBESİ
Oğuzhan Dursunkaya 07.07.2013, 00:55
Ben de kaygılıyım, ben de kaygılıyım BEN DE KAYGILIYIM, BEN DE KAYGILIYIM
Tuğrul Özşengül 30.06.2013, 07:22
Endişeliler ENDİŞELİLER
Yonca Kaya Şahin 27.06.2013, 14:52
Türkiye-İran-Rusya (Türkiye İran İlişkilerini Gözden Geçirmeli) TÜRKİYE-İRAN-RUSYA (TÜRKİYE İRAN İLİŞKİLERİNİ GÖZDEN GEÇİRMELİ)
Alperhan Baysan 28.05.2013, 00:17
ŞİŞEDE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR, AKIL MANTIK BIRAKMIYOR...  ŞİŞEDE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR, AKIL MANTIK BIRAKMIYOR...
Setenay Yüksel Olguner 24.05.2013, 09:34
Demokrasimizin Mimarı "Celal Bayar" DEMOKRASİMİZİN MİMARI "CELAL BAYAR"
Uğur Şahan 19.05.2013, 00:30
FAİLLER YAKALANDI! FAİLLER YAKALANDI!
Deniz İster 13.05.2013, 14:54
Devlet Kariyer Sınavlarnda  Üst Yaş Sınırın Tamamen Kaldırılması Gerekiyor DEVLET KARİYER SINAVLARNDA ÜST YAŞ SINIRIN TAMAMEN KALDIRILMASI GEREKİYOR
Aykut Yavuz 18.04.2013, 20:36
Türkiye'de sağlığın geliştirilimesi TÜRKİYE'DE SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLİMESİ
Prof. Dr. Erkan Pehlivan 17.04.2013, 10:20
Mısır’da Kıptı Hristiyan-Müslüman Çatışması Tezgahlanıyor! MISIR’DA KIPTI HRİSTİYAN-MÜSLÜMAN ÇATIŞMASI TEZGAHLANIYOR!
Can Acun 07.04.2013, 19:57
İsrail'in Özrü İSRAİL'İN ÖZRÜ
Soner Kırkpınar 29.03.2013, 19:12
​KÜRTLER VE TÜRKLER AYNI MİLLET Mİ ? ​KÜRTLER VE TÜRKLER AYNI MİLLET Mİ ?
Vahdettin İnce 15.03.2013, 17:50
SN. BAŞBAKAN VE YÜKSEK YARGI SN. BAŞBAKAN VE YÜKSEK YARGI
Önder Aytaç 10.03.2013, 22:52
BAYAN ‘IN’ KADIN ‘OUT’ MU? BAYAN ‘IN’ KADIN ‘OUT’ MU?
Yasemin Tecimer 08.03.2013, 22:53
DEPLASMANDA TEK BAŞINA DEPLASMANDA TEK BAŞINA
Cumhur Cebeci 04.02.2013, 22:19
SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ   /KIŞ AYLARI VE GRİP SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ /KIŞ AYLARI VE GRİP
Serdar Bayrak 23.01.2013, 22:02
Kapısuyu tersanesinin hazin sonu KAPISUYU TERSANESİNİN HAZİN SONU
Ahmet Üder 06.01.2013, 18:45
Hayatın Tabelaları HAYATIN TABELALARI
Sıla Onat 03.01.2013, 02:20
HASAN DAĞI HASAN DAĞI
Cemal Aktan 09.12.2012, 18:35
İstifa eden kıdem tazminatı alabilir mi? İSTİFA EDEN KIDEM TAZMİNATI ALABİLİR Mİ?
Cihangir Cayrancı 31.10.2012, 16:55
Eğitimde Yaşam Alanı EĞİTİMDE YAŞAM ALANI
Dr.Yağmur Yeşilırmak 25.10.2012, 18:01
BAZEN... BAZEN...
Asım Yıldırım 17.10.2012, 10:55
BAŞBAKANLIK ETRAFINDAKİ TOZ BULUTU, SAVAŞ, MEHMET EFE BAŞBAKANLIK ETRAFINDAKİ TOZ BULUTU, SAVAŞ, MEHMET EFE
Cihat Şimşek 10.10.2012, 22:28
EFSANE… EFSANE…
Seyda Yalvaç 10.10.2012, 12:05
ULUSLARARASI DÖVİZ (FOREX) PİYASALARI ULUSLARARASI DÖVİZ (FOREX) PİYASALARI
Destek FX 09.10.2012, 14:59
İslamcılığımı Yitirirken... İSLAMCILIĞIMI YİTİRİRKEN...
Sercan Zorbozan 08.10.2012, 00:41
Neşet Ertaş ve Bana Kalan Bağlaması NEŞET ERTAŞ VE BANA KALAN BAĞLAMASI
Cuma Hikmet 26.09.2012, 18:52
MEME KANSERİ VE HAYAT KURTARAN BİLEKLİK MEME KANSERİ VE HAYAT KURTARAN BİLEKLİK
Necmettin Tetik 26.09.2012, 01:22
ANTEP SALDIRISINI DHKP-C YAPTI ANTEP SALDIRISINI DHKP-C YAPTI
Mehmet Fadıl Dalay 18.09.2012, 17:50
İSLAM ve TASAVVUF İSLAM VE TASAVVUF
Abdurrahim Çölgeçen 13.08.2012, 16:16
Olimpiyat Oyunlarındaki ABD Bayrağı.! OLİMPİYAT OYUNLARINDAKİ ABD BAYRAĞI.!
Bilal Şentürk 12.08.2012, 10:57
Beni zygonla döven adam hakkı için BENİ ZYGONLA DÖVEN ADAM HAKKI İÇİN
Eda Alanson 11.07.2012, 05:41
Avrupa'nın En Başarılı Girişimcisi Berna İlter Seçildi (Söyleşi) AVRUPA'NIN EN BAŞARILI GİRİŞİMCİSİ BERNA İLTER SEÇİLDİ (SÖYLEŞİ)
Seda Karakaya 03.07.2012, 20:09
Yurt Dışından Telefon Getirmek YURT DIŞINDAN TELEFON GETİRMEK
Bekir Hilmi Nayır 21.06.2012, 10:56
Çaygözyaşları ÇAYGÖZYAŞLARI
Fréderike Geerdink 04.06.2012, 13:34
KÜRT-KÜRTAJ-ULUDERE-CİNAYET KÜRT-KÜRTAJ-ULUDERE-CİNAYET
Tansu 30.05.2012, 09:45
Ne Demişler: Ağaçı Yaşken, Delegeyi Hoşken NE DEMİŞLER: AĞAÇI YAŞKEN, DELEGEYİ HOŞKEN
Oğuzhan Erdoğan 17.05.2012, 17:07
Boş Yazı BOŞ YAZI
Taha Ün 10.05.2012, 08:35
Engelliler Eczanede!!! ENGELLİLER ECZANEDE!!!
Nazlı Şencan 30.04.2012, 23:19
CHP'YE KİTAPÇIK TAVSİYELERİ!.. CHP'YE KİTAPÇIK TAVSİYELERİ!..
Volkan Akay 20.04.2012, 09:33
SURİYE DEVRİMİ SURİYE DEVRİMİ
Mert C. Demir 16.03.2012, 03:50
Suriye’de Kayıp Gazeteciler Ve 2 Sorun SURİYE’DE KAYIP GAZETECİLER VE 2 SORUN
Yonca Karakemer 15.03.2012, 01:23
"Kaldı Bu Yaşamak Suçu Üstümde" "KALDI BU YAŞAMAK SUÇU ÜSTÜMDE"
Zeynep Olgaç 22.01.2012, 00:49
Geç Bile Kalındı GEÇ BİLE KALINDI
Ali Aydın 18.01.2012, 02:05
Bir Ahkam Kesen Başörtülü ! Hazır mısınız? BİR AHKAM KESEN BAŞÖRTÜLÜ ! HAZIR MISINIZ?
Yasemin Vatandaş 15.01.2012, 15:35
Soykırımı İnkar Yasası, Fransa, Türkiye ve Cezayir SOYKIRIMI İNKAR YASASI, FRANSA, TÜRKİYE VE CEZAYİR
Furkan Şenay 12.01.2012, 16:29
Kampüsten merhaba! KAMPÜSTEN MERHABA!
Tahsin Aksu 27.12.2011, 16:07
KOC gibi sergi KOC GİBİ SERGİ
Tan Yeşilada 30.11.2011, 16:22
Şehir Hayatına Beslenme Önerileri… ŞEHİR HAYATINA BESLENME ÖNERİLERİ…
Op.Dr. Cem Yılmaz 17.11.2011, 12:24
70 bin hayat organ nakli bekliyor 70 BİN HAYAT ORGAN NAKLİ BEKLİYOR
Prof. Dr. Alp Gürkan 05.11.2011, 14:00
Doktorların Sağlık Bakanlığı'yla imtihanı DOKTORLARIN SAĞLIK BAKANLIĞI'YLA İMTİHANI
Emine Bilgiç 03.11.2011, 01:46
KALIN BARSAK KANSERİ KALIN BARSAK KANSERİ
Sadık Yıldırım 01.11.2011, 22:32
BİRLİKTE Mİ AYRI MI NO 2 BİRLİKTE Mİ AYRI MI NO 2
Serra Karaçam 21.10.2011, 00:10
Güncel Bilgiler GÜNCEL BİLGİLER
Uğur Aksu 18.10.2011, 11:54
Ben’den Vazgeçmek Üzerine BEN’DEN VAZGEÇMEK ÜZERİNE
Yusuf Önaç 16.10.2011, 02:25
SEÇİLMİŞ ŞEHİTLER... SEÇİLMİŞ ŞEHİTLER...
Rauf Atilla Polat 28.09.2011, 00:22
Bir dirhem et bin ayıp örter BİR DİRHEM ET BİN AYIP ÖRTER
Prof. Dr. Benal Büyükgebiz 12.09.2011, 11:14
Bel ağrısı ve tedavi yöntemleri BEL AĞRISI VE TEDAVİ YÖNTEMLERİ
Bülent Neymen 16.08.2011, 21:55
Türkiye Portreleri TÜRKİYE PORTRELERİ
Sernur Yassikaya 10.08.2011, 14:57
Görev ve Sorumluluklarını bilmeyen Polis Memurları !! GÖREV VE SORUMLULUKLARINI BİLMEYEN POLİS MEMURLARI !!
İbrahim Yörük 31.07.2011, 20:33
ADALET HAMAMINDA BİR GARİP FUTBOL!!! ADALET HAMAMINDA BİR GARİP FUTBOL!!!
Sedat Bayar 07.07.2011, 04:14
AYNI DAĞIN YELİYİZ BİZ! AYNI DAĞIN YELİYİZ BİZ!
Ahu Şentürk 13.06.2011, 12:08
Oksitlenmiş Siyaset OKSİTLENMİŞ SİYASET
H. Kübra Özan 11.06.2011, 11:20
KAMYONLAR KAVUN TAŞIMAYACAK ARTIK ! KAMYONLAR KAVUN TAŞIMAYACAK ARTIK !
Dr. Hamid Aydın 04.06.2011, 16:38
Diyarbakır, Huzur ve Barış İstiyor DİYARBAKIR, HUZUR VE BARIŞ İSTİYOR
Bekir Kaplan 02.06.2011, 21:51
KASETLERİN ANA HEDEFİ AK PARTİ İKTİDARI DEĞİL Mİ? KASETLERİN ANA HEDEFİ AK PARTİ İKTİDARI DEĞİL Mİ?
Mehmet Barlas 24.05.2011, 14:22
MİLLİ İRADE SINIRSIZ MIDIR?
Uğur Uruşak 04.03.2011, 13:06
Dünyadan Göçüp Gitme Töreni DÜNYADAN GÖÇÜP GİTME TÖRENİ
Ömer Faruk Besli 01.03.2011, 16:51
Bize Verilen Yapbozun Bir Parçası Eksikti BİZE VERİLEN YAPBOZUN BİR PARÇASI EKSİKTİ
Merve Şebnem Oruç 31.01.2011, 13:15
BDP - HAS Parti - EDP İttifakı... BDP - HAS PARTİ - EDP İTTİFAKI...
Ekin Gün 28.01.2011, 00:35
Haziran'ın fotoğrafı bugünden belli... HAZİRAN'IN FOTOĞRAFI BUGÜNDEN BELLİ...
Numan Ceyhan 14.12.2010, 02:00
Konuşma Adabı… KONUŞMA ADABI…
Tuba Kalçık 10.11.2010, 02:35
Alın size yeni bir meslek”SOSYAL MEDYA UZMANI” ALIN SİZE YENİ BİR MESLEK”SOSYAL MEDYA UZMANI”
Volkan Köse 14.08.2010, 16:39
Kürt Sorununa Adaletle bakmak KÜRT SORUNUNA ADALETLE BAKMAK
Mehmet Ali Başaran 28.07.2010, 00:58
Hadi Millet Porno İzleyelim HADİ MİLLET PORNO İZLEYELİM
M. Onur Lökoğlu 20.05.2010, 02:14
İlköğretimde Kıyafet Serbestliği İLKÖĞRETİMDE KIYAFET SERBESTLİĞİ
Uzm.Ped.Hakan Emanetoğlu 11.05.2010, 19:02
Statükonun elindeki son koz STATÜKONUN ELİNDEKİ SON KOZ
Tarık Safaoğlu 29.04.2010, 00:30
KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !.. KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !..
Hikmet Genç 14.09.2009, 08:11
FOTOKOPİ AÇIKLAMALAR VE KARGALARIM FOTOKOPİ AÇIKLAMALAR VE KARGALARIM
Sevda Kara 25.06.2009, 11:56
TURKTİME ANKETİ TURKTİME ANKETİ
Cüneyt Ünal 09.04.2009, 16:15
TURKCELL 0534 605 93 46 NOLU KONTÜR GASPCISI İÇİN NE YAPTI? TURKCELL 0534 605 93 46 NOLU KONTÜR GASPCISI İÇİN NE YAPTI?
Dursun Boran 15.03.2009, 14:38
Şimdi kanal yöneticilerinin önemi çok daha artacak, televizyon kanalı yönetmek ustalık isteyecektir. ŞİMDİ KANAL YÖNETİCİLERİNİN ÖNEMİ ÇOK DAHA ARTACAK, TELEVİZYON KANALI YÖNETMEK USTALIK İSTEYECEKTİR.
Kemal Kurçer 23.11.2008, 17:23
Balon BALON
Hasan Efe Çiziyor 29.07.2008, 18:35
1 Mayıs! 1 MAYIS!
Mehmet Ali Ilıcak 01.05.2008, 11:41
TÜRKİYEDE YÜZÜ KIZARANLAR MUTLAKA VARDIR
Talha Akmehmet 02.04.2008, 13:25
YASAKLARLA NEREYE KADAR
Hasan Köroğlu 03.02.2008, 14:13
DERELİ’YE MÜKAFAT
Fenerbaz 27.09.2007, 14:57
CAHİL HALKIN, CAHİL SEÇİMİ (!)
Recep Canbolat 25.07.2007, 17:56
UYUYAMIYORUM ARKADAŞLAR…
Hülya Gözalan 16.06.2007, 21:47
GENELKURMAY NE DİLİYOR?
Ergun Göknel 09.06.2007, 12:23
Yazarların yazıları kendi görüşlerini içermektedir. Yazıların yayına alınmaları yazarlar tarafından yapılmaktadır. HaberX'in kontrolüne tabi değildirler.