Anne Çocuk Eğitim Vakfı
Son Haberler
24.04.2014 Perşembe 17:21
USD 2,1385 EUR 2,9545 EUR/USD 1,3816 BIST   72532,8/%-0,88
ISTANBUL Çarşamba: 14°C/22°CPerşembe: 14°C/21°CCuma: 13°C/19°C

Havadurumu ayarlari

Lutfen havadurumunu goruntulemek istediginiz sehri listeden seciniz.

BİR İRAN UZMANI İRAN HAKKINDA NELER SÖYLÜYOR?
Önder Aytaç aytac@haberx.com
02.05.2012 22:30
Ben İran ile ilgili burada yazdığım bir makalemden sonra http://www.haberx.com/ankaradaki_iranlilar_nufus_ajani_mi(19,w,11216,514).aspx düşüncelerine çok önem verdiğim bir İran uzmanı arkadaşım bana şu mektubu gönderdi. Ben de bu uzman arkadaşımın yazdıklarını önemli gördüğüm için, bu köşeyi takip edenlerle bu mektubu paylaşmaya karar verdim. Arkadaşım Ortadoğu ve özellikle de İran uzmanı birisi. Kürt ya da Türk de değil… Onun değerlendirmelerini okumadan önce, olası ise, yukarıda linkini verdiğim bu konudaki ilk makaleye de göz gezdirmenizde yarar olacak…

BİR İRAN UZMANI İRAN HAKKINDA NELER SÖYLÜYOR?

Ben İran ile ilgili burada yazdığım bir makalemden sonra http://www.haberx.com/ankaradaki_iranlilar_nufus_ajani_mi(19,w,11216,514).aspx düşüncelerine çok önem verdiğim bir İran uzmanı arkadaşım bana şu mektubu gönderdi. Ben de bu uzman arkadaşımın yazdıklarını önemli gördüğüm için, bu köşeyi takip edenlerle bu mektubu paylaşmaya karar verdim. Arkadaşım Ortadoğu ve özellikle de İran uzmanı birisi. Kürt ya da Türk de değil… Onun değerlendirmelerini okumadan önce, olası ise, yukarıda linkini verdiğim bu konudaki ilk makaleye de göz gezdirmenizde yarar olacak…

 

‘…İran'ın özellikle de dış politikalarında eleştirilecek çok fazla tavrı olmasına rağmen, yazınızda sanki magazin dergilerinden fırlamış haberlerdeki gibi, asıl resmin sanki gözden kaçırılması gibi bir tehlike sezinledim.

 

İran Türkiye ve Başbakan Erdoğan’ın İran’a bakış açısındaki kırılmalar-ılıman bakışlar bağlamında sizinle aynı kanıyı taşıyorum. Hele ki İran Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad'ın Başbakan Erdoğan ile görüşmeyi 1 gün sonraya ertelemesi, tam anlamıyla bir skandal. Nitekim, benim Tahran merkezli kaynaklarıma göre, size ‘off the record’ ifade etmem gerekirse, 2. günde de son saniyelere kadar görüşmenin olur ya da olmaz durumu net değildi / belli değildi. Bu İran’ın ve özelde de Mahmud Ahmedinejad'ın çok büyük bir ayıbıydı. Allah'tan, İran'da hala bazı akil adamlar var da, krizi çok da büyümeden halledebildiler.

 

İran’ın Türkiye’de üniversite açmasıyla ilgili bir bilgim yok. İran'ın üniversite açmasıyla ilgili bu konuda ban da detaylı bilgi gönderirseniz çok memnun olurum.

 

İran’dan 3000 hemşire gelmesi konusu ise tamamen propaganda amaçlı olduğu kanısındayım. Sağlam çıkarımları olduğunu bildiğim sizin, bu haberi bu şekilde görmenize şaşırdığımı söylemeliyim. Bildiğiniz gibi, Türkiye'deki sağlık personeli yetersizliğinden dolayı, Sağlık Bakanlığının böyle bir düşüncesi oldu bu konuda. Özellikle yabancı yardımcı sağlık personeli istihdamı konusunda çalışmalar yaptılar. Tabi sağlık gibi önemli ve hayatın saniyelere bağlı olduğu bir sektörde en önemli konu ise dil. Bu yüzden doğal olarak, Türkçe bilen ülkeler ilk etapta göz önüne alındı. Azerbaycan, Türkmenistan ve İran gibi. Ama nedense bir anda bu haber, İran ajan hemşire yolluyor, İran fahişe hemşire yolluyor gibi, son derece absürd bir konuya çekildi. Bu haberin hiç bir dayanağı yok. Türkiye’deki bazı medya, nedense haberi bu duruma çevirdi. Bence, en hafif tabirle ile bu konu ayıptır.

 

Sizin bahsettiğiniz masaj salonlarında eğitim almak filan gibi bilgilerin kaynağı nedir? Nerelerden gelir, doğrusu ben bilemiyorum. Ama eğer Müslüman sayıyorsanız, Müslüman kadınlara henüz ortada hiçbir fol yok, yumurta yok iken, bu şekilde bir tanımla yaklaşmak, ne kadar İslami anlayışımıza uyar, bilemiyorum?

 

İran kağıt üstünde evet bir İslam Cumhuriyetidir ama dünyanın her yerinde olan, fuhuş, içki, adi suçlar, rüşvet vb elbette ki burada da fazlasıyla mevcuttur. İran İslam Cumhuriyeti diyip de burayı Sahabe dönemi gibi tanıtmak yanlış olduğu gibi, fitne ve sefalet batağında şeklinde göstermek de doğru ol(a)maz.

 

İnsan unsurunun olduğu her yerdeki hatalar İran’da da elbette mevcuttur. İran'da mevcut rejimin yasaklarından bunalan epe bir halk kitlesi var. Bunlar da birçok farklı ihtiyaçlarını dış ülkelere giderek karşılıyorlar. Bence, Ankara'da İranlı kadınların fuhuş yapması yalnızca kriminal bir vaka olarak görülmesi gereklidir. Aynı Azerbaycanlı, Ukrayna'lı, Moldovalı, Rusyalı kadınların da aynı sektörde çalışmasında olduğu gibi. Ama siz bunun belirli bir operasyonun parçası olduğunu düşünüyorsanız, bununla ilgili de somut bilgilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

 

İran’a aşırı hüsn-ü zan besleyen akademisyen bakanların düşüncelerinin ne olduğu ve başbakan Erdoğan’ın nasıl bilgilendirildiği ya da yeterince bilgilendirilmediği de sizin kişisel değerlendirmelerinizdir. Bu yüzden bunları ben burada tartışmak istemiyorum. Ancak bildiğim o dur ki; Türkiye'nin dış siyaseti ve özellikle de İran politikaları, zaman zaman duruma göre elbette ki değişiklikler gösterebilir…

 

İran'ının Suriye, Lübnan ve Irak gibi konularda haklı olarak eleştirilecek pek çok noktası / uygulaması varken, sübjektif olan ajan-fahişe-hemşire gibi gerçekliğinin ispatı zor olan konularda söz söylemek, sizin güvenilirliğinize gölge düşürebilir. Umarım yazdıklarımı eleştiri değil, bilgi paylaşımı olarak alırısınız Hocam…’

 

İlginize ve bilginize efendim!..

 

 

Twitter/onderaytac

E-mail: tarafim@gmail.com

YORUMLARINIZ
mavilegen - 04.05.2012 12:29
Şiadan bir arkadaşımın bana söylediği bir sözle gireyim; "siz Hz. Peygamberin ölümüne kadar her konuya vakıfsınız ama ondan sonraki konular hakkında bilgisizsiniz". Yerinde bir tespit olduğunu yazmalıyım. Bizler gerçekten ondan sonraki konulara çok uzak kaldık ve şia ondan sonraki konuları bugün hatta her gün yaşanıyormuş gibi inançlılarına aktarmaya o yıllardan bu yana aktarmaya devam ediyor.
İkinci olarak twitterdan askıya alınmadan :) önce yazdığım bir tespitimi buraya yazayım: Sıradan dindan bir sünni sıradan dindar bir hristiyanla sıradan bir şiadan daha kolay anlaşır. Bu tespitimi keşke bu konularda uzmanlar açsa ve bilgilendirmeler yapsa. Aylar öncesinde yine twitterda; şia konusunda halk çok bilgisiz ve gerçeklerle yüzleşince kafakarışıklığı büyük olacak demiştim.
Bilgilenmek güzeldir.
Bilgilendirecek bilgililere ihtiyaç var.
Toplumun tali konulardan asli konulara çekilip bilgilendirilmesi gerekiyor; geç kalmadan.
murat ata - 03.05.2012 17:26
akkuş kardeş şiiliğini bu kadar belli etme.şia sözde siyonizm karşıtı ama pere arkasında el ele ve kafa kafaya verip türkiyenin önünü kesmeye çalışıyor.suriyedeki esad rejimini korumayı birlikte yaptıkları gibi.şia tarih boyunca ehli sünneti yıkmak için uğraştı hiçbir zaman kafirlere karşı bir savaşı ve mücadelesi olmamıştır çünki kafirlerle hep işbirliği içindedir
Ebu Huseyin - 03.05.2012 17:11
Arkadaslar, ozelikle yorum yazan;
burda yazar arkadasimiz ve arkadasi fikir paylasimi yapmistir. bunlarin kendi dusuncelerinin yonlendirdigi bakis acilardir.
bizlerin ise anlamasi gerekn seyin iran ve turkiyenin dost olmasi ve kalmasidir. bizlerin yapacagi ise; bizleri dolmusa bindirerek birbirimizi vurdurmaya çalisanlara karsi bir olup bolgemizde sosyal ve ekonomik huzur saglamk olmalidir. cunku bu iki ulke çikarinadir.
iranin zarar gormesi ki bu ancak savas ve teror yollari ile gerceklestirlmekte turkiye içinde aynisidir. yani bizlerin derdi ve yarasi aynidir.
ozaman akili olmak ve dost olmak sarttir. Dusmanlik ve dusmanca naralar sadece sionist israil ve ABD noecolarina yarar ve onlari isidir.
Islam hepimizin ortak paylasimdir kimsede tekeline alamaz kimseninde oyle bir derdi yoktur olamazda.
saygilar
müslüm akkuş - 03.05.2012 16:02
ABD ve AB emperyalistleri ile İsrail siyonizminin ortadoğu politihasını engelleyen,İsraille hukuksal olarak savaş halinde olan Suriyeyi destekleyen İrana karşı haçlı irtica saldırıya geçti.Artık İran düşmanlığını körüklemek için yalanlar uydurulacak,iftiralar atılacak,olmayan olaylar yaratılacak gerekirse resimler yayınlanacak hatta müslümanlıkla ilgileri sorgulanarak iki halk arasında kin ve nefret yaratılacak.Bu söylemde bulunanları Allaha havale etmekten başka çare yok.Bana 400 yıldır İranla hangi sorunumuz olduğunu bir açıklasada bu yalanlara bizde inansak.Hodri meydan 400 yıldır aramızda hangi sorun var.
Alperen - 03.05.2012 09:30
" Evet, Şiîlik, öncelikle kendi müsbet değerleri üzerine değil, Sünnîlik karşıtlığı üzerine oturan bir mezheptir ve tarih boyu bu temelden beslenmiştir. Dolayısıyla gayrimüslim dünyaya karşı İslâmî bir hareketleri olmamış, sürekli Sünnîlik'le ve Sünnî dünya ile uğraşmışlardır. Şiîliğin Safevîlerle birlikte İran'ın resmî mezhebi, hattâ dini haline gelmesi, İslâm bünyesindeki bu tefrikayı bir de İran ulusçuluğuyla derinleştirirken, Şiîliğin İran-Pers İmparatorluğu'na son veren Hz. Ömer ve dolayısıyla Sünnîlik'ten nefret sebebi de katmerleşmiştir. Üçüncü olarak, yine Bediüzzaman'ın bir tesbiti var: "Ümmet'in çoğunluğuna uymalı. Başta Din'de lâkayt Emevîlik nihayet çoğunluğa uyunca Ehl-i Sünnet Cemaati'ne girdi. Başta Din'e sağlam sarılan Şiîlik ise azınlıkta kalmakla nihayet bir kısmı Râfızîliğe dayandı." Çoğunluğa muhalefeti esas tutan azınlık psikolojisi, İslâm bünyesindeki ihtilâf ve tefrikayı daha da arttırmıştır. " doğruya ne denir ?
serdar x - 03.05.2012 02:10
hocam bu arada akp nereye;
1)şike meselesi var ki akıllara ziyan(zavallı ş. tayyar çok çırpındı)
2)şimdi de silivridekileri kurtarma planları
NELER OLUYOR SAYIN HOCAM NELER?
serdar x - 03.05.2012 00:12
iran neden "islam" cumhuriyeti şeklinde devlet ismine sahiptir... o "islam" lafzının orada olmasının, nedeni "gerçek islam benim" demeye çalıştıkları içindir... iran ve müslümanlıktan bahsedecek olursak, iran islama ve müslümanlara ne hizmetler etmiştir... kurulduğu tarihten bu yana hep müslamanlar arasında tefrika yapmış, müslümanlarla savaşmıştır... iran nere müslümanlık nere... birisi bize gösterse ya...
- 02.05.2012 23:44
İran seri filmleri çekiyor,uzman kişi buna kriminal vaka diyor. İran'a gizlice giriş çıkış yapan acemlerden de haberi yok galiba
murat alim güzel - 02.05.2012 23:44
toplum mühendisliği projelerinden, çıkarın denmiş gibi. böyle reyting ecevite bez bağlayıp bşbakan yapmakla aynı!
avnkcr - 02.05.2012 23:43
Hocam söyledikleri çok doğru amma eksik. Hemşire meselesi çok ciddi bir konu. Hele de İran gibi bir ülkeden geliyorsa.
bülent özdamar - 02.05.2012 23:42
Hocam yeni yazınızı okudum. İzlenimim sizin İran konusunda bahsettiğiniz kişiden çok daha isabetli görüşleriniz olduğunu gördüm.
nebi tosun - 02.05.2012 23:42
HOCAM İRANDAKİ REJİM ÜZERİNDEN İSLAMI BALTALAMA ÇALIŞMALARINA BENCE BİRAZ DİKKAT ÇEKMELİYİZ...
MEHMET GÜLER - 02.05.2012 22:58
iran uzmanı ! eleştirel yazısında su-i zan vurgusu yapıyor mesnetsiz ithamları mesnetsiz yok sayıyor... mamafih mesele ülke güvenliği ve İ.K.K. ise bu yazı BOŞŞŞ
oft9 - 02.05.2012 22:43
doğru,çok yanlıs seyler değil,iddia lar sağlam deliller ile desteklenmeli bencede,ama ne yazık ki bazı seylerin kanıtı olmuyor,burada mecburen daha isabetli tahminler yapan kisiler itibar alınıyor,önder hocam da onlardan birisidir..
Bu sayfaya yorum yazarak tarihe not düşün.
1

---W468X60---
KÖŞE YAZILARI
Tamer Abi... TAMER ABİ...
Bilgehan Uçak Bugün, 10:41
ERMENİ, SORUN'DU; DOĞUM OLDU. ERMENİ, SORUN'DU; DOĞUM OLDU.
Ahmet Rıfat Albuz Bugün, 10:20
BAMBU AĞAÇLARI VE DİKTATÖRLER BAMBU AĞAÇLARI VE DİKTATÖRLER
Burhan Özbey Bugün, 10:03
Ortadoğu’da Kürt Siyasi Hareketleri -2- ORTADOĞU’DA KÜRT SİYASİ HAREKETLERİ -2-
Cengiz Koyuncu 23.04.2014, 18:18
SEÇİM ŞAİBELERİNİN ÖNÜNE GEÇMEK MÜMKÜN MÜ -2- SEÇİM ŞAİBELERİNİN ÖNÜNE GEÇMEK MÜMKÜN MÜ -2-
Mehmet Topçu 23.04.2014, 18:15
28 ŞUBAT KARTEL MEDYASI İLE ŞİMDİKİ KARTEL MEDYASI ÇOK BENZEŞİYOR 28 ŞUBAT KARTEL MEDYASI İLE ŞİMDİKİ KARTEL MEDYASI ÇOK BENZEŞİYOR
Canan Barlas 23.04.2014, 15:48
SULTAN II.ABDÜLHAMİT NEDEN BIRAKTI? SULTAN II.ABDÜLHAMİT NEDEN BIRAKTI?
Hasan Tülüceoğlu 23.04.2014, 00:13
SERETİDE SATIŞINI ARTIRMAK İÇİN DOKTORLARA RÜŞVET İDDİASI SERETİDE SATIŞINI ARTIRMAK İÇİN DOKTORLARA RÜŞVET İDDİASI
Prof. Dr. Ahmet Rasim Küçükusta 23.04.2014, 00:07
Türkiye'nin 12. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dır TÜRKİYE'NİN 12. CUMHURBAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN'DIR
Güngör Avcıoğlu 22.04.2014, 19:37
ECZACILIK VE NANOFARMAKOLOJİ ECZACILIK VE NANOFARMAKOLOJİ
Prof.Dr. Göknur Aktay 22.04.2014, 17:29
1.CUMHURİYETİN ÇILGIN ÇOCUKLARI 1.CUMHURİYETİN ÇILGIN ÇOCUKLARI
Bayram Zilan 22.04.2014, 00:13
Mesele Leman Sam’ın ne dediği değil… MESELE LEMAN SAM’IN NE DEDİĞİ DEĞİL…
Sevda Türküsev 21.04.2014, 22:53
PKK, ADNAN OKTAR VE BÜLENT ARINÇ PKK, ADNAN OKTAR VE BÜLENT ARINÇ
Ahmet Kaya 21.04.2014, 21:16
DİCLE ÜNİVERSİTESİ VE 30 YIL AKAN KAN DİCLE ÜNİVERSİTESİ VE 30 YIL AKAN KAN
Ahmet Ay 21.04.2014, 19:02
Güncel GÜNCEL
M. Nail Keçili 21.04.2014, 16:10
Hukuk Sistemimiz Kökten Yenilenmeli HUKUK SİSTEMİMİZ KÖKTEN YENİLENMELİ
Kurtuluş Aybirdi 21.04.2014, 13:15
Bay Casson BAY CASSON
K. Furkan Sökmen 21.04.2014, 12:30
Bir Peygamber ve Bir Babanın Ortak Noktası Ne Olabilir? BİR PEYGAMBER VE BİR BABANIN ORTAK NOKTASI NE OLABİLİR?
Arif Özutku 20.04.2014, 20:25
Çözüm Süreci Geçici Hesaplarla Sekteye Uğramamalı ÇÖZÜM SÜRECİ GEÇİCİ HESAPLARLA SEKTEYE UĞRAMAMALI
Ahmet Akgül 20.04.2014, 13:31
BAŞKANLIK SEÇİMİ VE ERDOĞAN BAŞKANLIK SEÇİMİ VE ERDOĞAN
Sefer Ceylan 20.04.2014, 05:47
KÜRESEL MODERNİTE, GEZİ OLAYLARI VE AK PARTİ ÜZERİNE… KÜRESEL MODERNİTE, GEZİ OLAYLARI VE AK PARTİ ÜZERİNE…
Mevlüt Özben 19.04.2014, 20:06
ALGISAL İSTİHBARAT SAVAŞLARI ALGISAL İSTİHBARAT SAVAŞLARI
Dr. Ahmet Berk 18.04.2014, 22:43
Tek suçlu Başbakan Erdoğan’dır (!) TEK SUÇLU BAŞBAKAN ERDOĞAN’DIR (!)
Mevlana Çakıral 18.04.2014, 16:21
Kahraman mı? Hain mi? KAHRAMAN MI? HAİN Mİ?
Yasemin Yıldırım 18.04.2014, 15:15
529 TEBESSÜM HERKESİN ANLAYACAĞI TEBESSÜM DEĞİL 529 TEBESSÜM HERKESİN ANLAYACAĞI TEBESSÜM DEĞİL
Vildan Adalı 18.04.2014, 11:55
Abdullah Gül’e koltuk bulma sorunu   ABDULLAH GÜL’E KOLTUK BULMA SORUNU
Turgay Çınar 18.04.2014, 00:38
DÜNYA KADININ ETRAFINDA DÖNÜYOR DÜNYA KADININ ETRAFINDA DÖNÜYOR
Eyüphan Kaya 17.04.2014, 22:49
Seçimden gereken dersler alındı mı? SEÇİMDEN GEREKEN DERSLER ALINDI MI?
Sema Gül 16.04.2014, 19:01
Aşağıya, Daha Aşağıya AŞAĞIYA, DAHA AŞAĞIYA
Didem Tomaslar 16.04.2014, 13:52
ALGI OPERASYONLARI ALGI OPERASYONLARI
Mithat Tuncay Öcalır 16.04.2014, 13:10
M.Ctiy senaryosu G.Saray’da da gerçekleşir mi? M.CTİY SENARYOSU G.SARAY’DA DA GERÇEKLEŞİR Mİ?
Engin Konca 16.04.2014, 11:53
'İndirin o Türk bayraklarını' 'İNDİRİN O TÜRK BAYRAKLARINI'
Birol Topuz 16.04.2014, 11:24
Mutsuz Çocuk Yetiştirme Rehberi MUTSUZ ÇOCUK YETİŞTİRME REHBERİ
Kevser Akın 12.04.2014, 02:30
HOŞGELDİN JÜRİSTOKRASİ! HOŞGELDİN JÜRİSTOKRASİ!
Ayhan Yağızer 11.04.2014, 12:29
Fuat Avni -IV- FUAT AVNİ -IV-
İbrahimî Feyzullah Yalçın 10.04.2014, 22:53
MERKEL, ALMANLARA TATİL iÇiN YUNANİSTAN’A GİDİN DEDİ MERKEL, ALMANLARA TATİL İÇİN YUNANİSTAN’A GİDİN DEDİ
Vakkas Doğantekin 10.04.2014, 06:26
Reis-i Cumhur Kim Olacak? REİS-İ CUMHUR KİM OLACAK?
Burak Yalım 09.04.2014, 14:58
"10 NİSAN...DİKKAT! ZÜHRE ARAMIZDA" "10 NİSAN...DİKKAT! ZÜHRE ARAMIZDA"
Hülya Okur 09.04.2014, 10:12
529 Kere İnsanlık Kaybı 529 KERE İNSANLIK KAYBI
SSerra Erdoğan 08.04.2014, 03:23
BÖYLE TUVALE; BÖYLE FIRÇA! BÖYLE TUVALE; BÖYLE FIRÇA!
Hüseyin Kocabaş 07.04.2014, 15:51
Müslümanları Asıyorlar MÜSLÜMANLARI ASIYORLAR
Özcan Yazıcı 07.04.2014, 14:40
Bugün mü, Dün mü? BUGÜN MÜ, DÜN MÜ?
Özlem Özcan 06.04.2014, 23:51
Mahalli İdare Seçimleri Geride Kaldı mı? Yeni Bir Seçim Sistemi Gerekli MAHALLİ İDARE SEÇİMLERİ GERİDE KALDI MI? YENİ BİR SEÇİM SİSTEMİ GEREKLİ
Bekir Çınar 05.04.2014, 23:50
EL-KAİDE ve EL-CEMAAT EL-KAİDE VE EL-CEMAAT
Eşref Zeki Parlak 04.04.2014, 17:49
ÇOCUKLAR İNANMAYIN DEMİŞTİK ÇOCUKLAR İNANMAYIN DEMİŞTİK
Turgay Yaman 02.04.2014, 18:14
OYUN TUTMADI MİLLET UYUMADI OYUN TUTMADI MİLLET UYUMADI
Serdar Karadeniz 01.04.2014, 16:03
BİR SEÇİM GÜNLÜĞÜ BİR SEÇİM GÜNLÜĞÜ
Sevda Salihoğlu Dursun 01.04.2014, 15:45
Durum Vaziyeti DURUM VAZİYETİ
Şefik Kantar 01.04.2014, 13:20
Oy’un ötesi yok(muş)!... OY’UN ÖTESİ YOK(MUŞ)!...
Benil Sibel Özyürük 01.04.2014, 01:34
AK PARTİ MİTİNGİNDE İNANÇ GÜVEN SEVGİ VE BİRLİK VARDI...! AK PARTİ MİTİNGİNDE İNANÇ GÜVEN SEVGİ VE BİRLİK VARDI...!
Semra Cabrero 28.03.2014, 00:08
ASLAN ATEŞ İLE DEV RÖPORTAJ ASLAN ATEŞ İLE DEV RÖPORTAJ
Murat Körhasan 26.03.2014, 23:50
SALİH GÜLEN'İ TANIYORMUSUNUZ? SALİH GÜLEN'İ TANIYORMUSUNUZ?
Salih Can 26.03.2014, 03:54
Herkes sanatçı, herkes siyasetçi... HERKES SANATÇI, HERKES SİYASETÇİ...
Birgül Kapaklıkaya 25.03.2014, 03:15
KEDİNİN DİŞİSİ OLUR KADINI OLMAZ KEDİNİN DİŞİSİ OLUR KADINI OLMAZ
Murat Gençoğulları 24.03.2014, 01:09
EN İYİ TEDBİR SUSMAK EN İYİ TEDBİR SUSMAK
Hüseyin Adalan 17.03.2014, 03:41
Tek Erdoğan  Yalnız Türkiye TEK ERDOĞAN YALNIZ TÜRKİYE
Halid Şener 15.03.2014, 18:23
Ağız Kokusu kaderiniz değil AĞIZ KOKUSU KADERİNİZ DEĞİL
Dt. Arzu Yalnız Zogun 14.03.2014, 10:24
2023'ÜN YOL HARİTASI 2023'ÜN YOL HARİTASI
Ahmet Duvarcı 10.03.2014, 18:24
ROBOT LOBİSİNİN TASFİYESİ! ROBOT LOBİSİNİN TASFİYESİ!
Muhammed Çimen 08.03.2014, 10:48
Cumhuriyet Döneminde Eğitim ve Atatürk CUMHURİYET DÖNEMİNDE EĞİTİM VE ATATÜRK
Hasan Güneş 06.03.2014, 16:41
"SÖZ VERDİK, YAPTIK!"  TİYATROSU	"SÖZ VERDİK, YAPTIK!" TİYATROSU
Zekeriya Menak 04.03.2014, 16:51
Yeni Fitnenin Adı Muta! YENİ FİTNENİN ADI MUTA!
Cahit Kılıç 04.03.2014, 15:37
Namahrem Yapı ve Siyaset Ahlakı NAMAHREM YAPI VE SİYASET AHLAKI
Hamit Yaz 04.03.2014, 13:52
M.E. Bakanlığı'nın 3 Yanlış Yaptığı Sınavda Öğrencilerden Tam Puan Beklemek M.E. BAKANLIĞI'NIN 3 YANLIŞ YAPTIĞI SINAVDA ÖĞRENCİLERDEN TAM PUAN BEKLEMEK
Fidel Yıldız 15.02.2014, 01:44
Lübnan Sinemasının en barışçıl yönetmeni LÜBNAN SİNEMASININ EN BARIŞÇIL YÖNETMENİ
Tuğba Koçak 14.02.2014, 01:27
SIFIR HASTANE ENFEKSİYONU SIFIR HASTANE ENFEKSİYONU
Prof. Dr. Cengiz Yakıncı 04.02.2014, 22:49
WIDEN YOUR WORLD! WIDEN YOUR WORLD!
Selahaddin Eyyubi Tezel 02.02.2014, 19:37
Böyle Müslümanlık mı Olur? BÖYLE MÜSLÜMANLIK MI OLUR?
Yavuz Demir 01.02.2014, 20:06
Değerli Haberx Ailesi DEĞERLİ HABERX AİLESİ
Sami Zana ASLAN 27.01.2014, 15:35
Bundan Sonrası İçin BUNDAN SONRASI İÇİN
Meltem Arıkan 27.01.2014, 08:29
CEMAAT VE ERDOĞAN CEMAAT VE ERDOĞAN
Murat Özdemir 27.01.2014, 01:49
Türkiye'de Bulunan Alman Vakıfları'nın Bilinmeyen Yönleri TÜRKİYE'DE BULUNAN ALMAN VAKIFLARI'NIN BİLİNMEYEN YÖNLERİ
Muhammet Tazegül 24.01.2014, 11:09
İmar Planı Mağduruna Yasa Darbesi İMAR PLANI MAĞDURUNA YASA DARBESİ
Av.Emre Alcan 14.01.2014, 22:47
Mısır'da askerle, Türkiye'de yargıyla! MISIR'DA ASKERLE, TÜRKİYE'DE YARGIYLA!
Eylem Yılmaz 25.12.2013, 21:55
Trabzonspor şaşırtmaya devam ediyor. TRABZONSPOR ŞAŞIRTMAYA DEVAM EDİYOR.
Mahmut Ulusoy 13.12.2013, 10:03
İLETİŞİMDEN ÇIKIŞ İLETİŞİMDEN ÇIKIŞ
Çağlayan ibiş 10.12.2013, 22:03
Padişahım çok yaşa! PADİŞAHIM ÇOK YAŞA!
İsmail Kara 06.12.2013, 18:24
2023  Türkiye'de Hentbol   2023 TÜRKİYE'DE HENTBOL
Kenan Öner 06.12.2013, 11:51
Bilişim Akademisi, Dijital Dünyanın Okyanuslarına USMED Ile Açılacak BİLİŞİM AKADEMİSİ, DİJİTAL DÜNYANIN OKYANUSLARINA USMED ILE AÇILACAK
Ömer Bulut 03.12.2013, 11:38
MODERN ÇAĞIN KANSERLİ MASALI MODERN ÇAĞIN KANSERLİ MASALI
Serkan Güzel 16.11.2013, 16:02
Öğrenci Evleri ve Yaşam Tarzına Müdahale ÖĞRENCİ EVLERİ VE YAŞAM TARZINA MÜDAHALE
Rujhat Avşar 14.11.2013, 12:52
Mekân ve İnsan MEKÂN VE İNSAN
Yılmaz Ada 11.11.2013, 15:47
Hava Kirliliği Kanser Yapıyor HAVA KİRLİLİĞİ KANSER YAPIYOR
Prof. Dr. Mustafa Öztürk 19.10.2013, 13:08
DİLENEN SURİYELİLER (NAWARLAR)! DİLENEN SURİYELİLER (NAWARLAR)!
Hasan Karataş 17.10.2013, 01:57
Erdoğan Diktatörse Bu Hoşgörü Niye? ERDOĞAN DİKTATÖRSE BU HOŞGÖRÜ NİYE?
Nurettin Oğuz Alhan 02.09.2013, 15:27
MAM (Milli Alternatif Medya) MAM (MİLLİ ALTERNATİF MEDYA)
İsmail Turan Çakır 30.07.2013, 02:27
Gelenekçi miyiz? Yenilikçi mi? GELENEKÇİ MİYİZ? YENİLİKÇİ Mİ?
Samet Ülker 30.07.2013, 01:25
MİLLİ SKANDAL BAKANLIĞI MİLLİ SKANDAL BAKANLIĞI
Mehmet Aysan 29.07.2013, 15:05
ELVEDA ÖZGÜRLÜK MERHABA ESARET! ELVEDA ÖZGÜRLÜK MERHABA ESARET!
Özkan Erdem 24.07.2013, 22:47
Strateji Akademisi Başkanı Mesut Ülker STRATEJİ AKADEMİSİ BAŞKANI MESUT ÜLKER
Mesut Ülker 23.07.2013, 19:02
AK Parti MKYK Üyesi Mazhar Bağlı AK PARTİ MKYK ÜYESİ MAZHAR BAĞLI
Mazhar Bağlı 23.07.2013, 18:59
Prof. Dr. Erol Katırcıoğlu PROF. DR. EROL KATIRCIOĞLU
Erol Katırcıoğlu 23.07.2013, 18:58
Gezi Eylemlerinin Çözüm Sürecine Etkisi... GEZİ EYLEMLERİNİN ÇÖZÜM SÜRECİNE ETKİSİ...
***Haftanın Sorusu*** 23.07.2013, 18:55
DÜNYANIN BÜYÜK FELAKETİNE SAYILI GÜNLER KALDI!! DÜNYANIN BÜYÜK FELAKETİNE SAYILI GÜNLER KALDI!!
Hasan Yaşar Özfidan 11.07.2013, 01:19
12 Eylül Darbesi 12 EYLÜL DARBESİ
Oğuzhan Dursunkaya 07.07.2013, 00:55
Ben de kaygılıyım, ben de kaygılıyım BEN DE KAYGILIYIM, BEN DE KAYGILIYIM
Tuğrul Özşengül 30.06.2013, 07:22
Endişeliler ENDİŞELİLER
Yonca Kaya Şahin 27.06.2013, 14:52
Türkiye-İran-Rusya (Türkiye İran İlişkilerini Gözden Geçirmeli) TÜRKİYE-İRAN-RUSYA (TÜRKİYE İRAN İLİŞKİLERİNİ GÖZDEN GEÇİRMELİ)
Alperhan Baysan 28.05.2013, 00:17
ŞİŞEDE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR, AKIL MANTIK BIRAKMIYOR...  ŞİŞEDE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR, AKIL MANTIK BIRAKMIYOR...
Setenay Yüksel Olguner 24.05.2013, 09:34
Demokrasimizin Mimarı "Celal Bayar" DEMOKRASİMİZİN MİMARI "CELAL BAYAR"
Uğur Şahan 19.05.2013, 00:30
FAİLLER YAKALANDI! FAİLLER YAKALANDI!
Deniz İster 13.05.2013, 14:54
Devlet Kariyer Sınavlarnda  Üst Yaş Sınırın Tamamen Kaldırılması Gerekiyor DEVLET KARİYER SINAVLARNDA ÜST YAŞ SINIRIN TAMAMEN KALDIRILMASI GEREKİYOR
Aykut Yavuz 18.04.2013, 20:36
Türkiye'de sağlığın geliştirilimesi TÜRKİYE'DE SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLİMESİ
Prof. Dr. Erkan Pehlivan 17.04.2013, 10:20
Mısır’da Kıptı Hristiyan-Müslüman Çatışması Tezgahlanıyor! MISIR’DA KIPTI HRİSTİYAN-MÜSLÜMAN ÇATIŞMASI TEZGAHLANIYOR!
Can Acun 07.04.2013, 19:57
İsrail'in Özrü İSRAİL'İN ÖZRÜ
Soner Kırkpınar 29.03.2013, 19:12
​KÜRTLER VE TÜRKLER AYNI MİLLET Mİ ? ​KÜRTLER VE TÜRKLER AYNI MİLLET Mİ ?
Vahdettin İnce 15.03.2013, 17:50
SN. BAŞBAKAN VE YÜKSEK YARGI SN. BAŞBAKAN VE YÜKSEK YARGI
Önder Aytaç 10.03.2013, 22:52
BAYAN ‘IN’ KADIN ‘OUT’ MU? BAYAN ‘IN’ KADIN ‘OUT’ MU?
Yasemin Tecimer 08.03.2013, 22:53
DEPLASMANDA TEK BAŞINA DEPLASMANDA TEK BAŞINA
Cumhur Cebeci 04.02.2013, 22:19
SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ   /KIŞ AYLARI VE GRİP SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ /KIŞ AYLARI VE GRİP
Serdar Bayrak 23.01.2013, 22:02
Sigorta Denince - Sıkça Sorulan Sorular SİGORTA DENİNCE - SIKÇA SORULAN SORULAR
Nesrin Yıldırım 23.01.2013, 15:01
Kapısuyu tersanesinin hazin sonu KAPISUYU TERSANESİNİN HAZİN SONU
Ahmet Üder 06.01.2013, 18:45
Hayatın Tabelaları HAYATIN TABELALARI
Sıla Onat 03.01.2013, 02:20
HASAN DAĞI HASAN DAĞI
Cemal Aktan 09.12.2012, 18:35
İstifa eden kıdem tazminatı alabilir mi? İSTİFA EDEN KIDEM TAZMİNATI ALABİLİR Mİ?
Cihangir Cayrancı 31.10.2012, 16:55
Eğitimde Yaşam Alanı EĞİTİMDE YAŞAM ALANI
Dr.Yağmur Yeşilırmak 25.10.2012, 18:01
BAZEN... BAZEN...
Asım Yıldırım 17.10.2012, 10:55
BAŞBAKANLIK ETRAFINDAKİ TOZ BULUTU, SAVAŞ, MEHMET EFE BAŞBAKANLIK ETRAFINDAKİ TOZ BULUTU, SAVAŞ, MEHMET EFE
Cihat Şimşek 10.10.2012, 22:28
EFSANE… EFSANE…
Seyda Yalvaç 10.10.2012, 12:05
ULUSLARARASI DÖVİZ (FOREX) PİYASALARI ULUSLARARASI DÖVİZ (FOREX) PİYASALARI
Destek FX 09.10.2012, 14:59
İslamcılığımı Yitirirken... İSLAMCILIĞIMI YİTİRİRKEN...
Sercan Zorbozan 08.10.2012, 00:41
Neşet Ertaş ve Bana Kalan Bağlaması NEŞET ERTAŞ VE BANA KALAN BAĞLAMASI
Cuma Hikmet 26.09.2012, 18:52
MEME KANSERİ VE HAYAT KURTARAN BİLEKLİK MEME KANSERİ VE HAYAT KURTARAN BİLEKLİK
Necmettin Tetik 26.09.2012, 01:22
ANTEP SALDIRISINI DHKP-C YAPTI ANTEP SALDIRISINI DHKP-C YAPTI
Mehmet Fadıl Dalay 18.09.2012, 17:50
İSLAM ve TASAVVUF İSLAM VE TASAVVUF
Abdurrahim Çölgeçen 13.08.2012, 16:16
Olimpiyat Oyunlarındaki ABD Bayrağı.! OLİMPİYAT OYUNLARINDAKİ ABD BAYRAĞI.!
Bilal Şentürk 12.08.2012, 10:57
SEN NEYMİŞSİN BE TWİTTER SEN NEYMİŞSİN BE TWİTTER
Sedat Ilgın 09.08.2012, 23:10
Kodaman Üniverlisesi Tercih Günleri KODAMAN ÜNİVERLİSESİ TERCİH GÜNLERİ
Mustafa Silici 25.07.2012, 17:13
Beni zygonla döven adam hakkı için BENİ ZYGONLA DÖVEN ADAM HAKKI İÇİN
Eda Alanson 11.07.2012, 05:41
Avrupa'nın En Başarılı Girişimcisi Berna İlter Seçildi (Söyleşi) AVRUPA'NIN EN BAŞARILI GİRİŞİMCİSİ BERNA İLTER SEÇİLDİ (SÖYLEŞİ)
Seda Karakaya 03.07.2012, 20:09
Yurt Dışından Telefon Getirmek YURT DIŞINDAN TELEFON GETİRMEK
Bekir Hilmi Nayır 21.06.2012, 10:56
Çaygözyaşları ÇAYGÖZYAŞLARI
Fréderike Geerdink 04.06.2012, 13:34
KÜRT-KÜRTAJ-ULUDERE-CİNAYET KÜRT-KÜRTAJ-ULUDERE-CİNAYET
Tansu 30.05.2012, 09:45
Ne Demişler: Ağaçı Yaşken, Delegeyi Hoşken NE DEMİŞLER: AĞAÇI YAŞKEN, DELEGEYİ HOŞKEN
Oğuzhan Erdoğan 17.05.2012, 17:07
Boş Yazı BOŞ YAZI
Taha Ün 10.05.2012, 08:35
Engelliler Eczanede!!! ENGELLİLER ECZANEDE!!!
Nazlı Şencan 30.04.2012, 23:19
CHP'YE KİTAPÇIK TAVSİYELERİ!.. CHP'YE KİTAPÇIK TAVSİYELERİ!..
Volkan Akay 20.04.2012, 09:33
SURİYE DEVRİMİ SURİYE DEVRİMİ
Mert C. Demir 16.03.2012, 03:50
Suriye’de Kayıp Gazeteciler Ve 2 Sorun SURİYE’DE KAYIP GAZETECİLER VE 2 SORUN
Yonca Karakemer 15.03.2012, 01:23
"Kaldı Bu Yaşamak Suçu Üstümde" "KALDI BU YAŞAMAK SUÇU ÜSTÜMDE"
Zeynep Olgaç 22.01.2012, 00:49
Geç Bile Kalındı GEÇ BİLE KALINDI
Ali Aydın 18.01.2012, 02:05
Bir Ahkam Kesen Başörtülü ! Hazır mısınız? BİR AHKAM KESEN BAŞÖRTÜLÜ ! HAZIR MISINIZ?
Yasemin Vatandaş 15.01.2012, 15:35
Soykırımı İnkar Yasası, Fransa, Türkiye ve Cezayir SOYKIRIMI İNKAR YASASI, FRANSA, TÜRKİYE VE CEZAYİR
Furkan Şenay 12.01.2012, 16:29
Kampüsten merhaba! KAMPÜSTEN MERHABA!
Tahsin Aksu 27.12.2011, 16:07
KOC gibi sergi KOC GİBİ SERGİ
Tan Yeşilada 30.11.2011, 16:22
Şehir Hayatına Beslenme Önerileri… ŞEHİR HAYATINA BESLENME ÖNERİLERİ…
Op.Dr. Cem Yılmaz 17.11.2011, 12:24
70 bin hayat organ nakli bekliyor 70 BİN HAYAT ORGAN NAKLİ BEKLİYOR
Prof. Dr. Alp Gürkan 05.11.2011, 14:00
Doktorların Sağlık Bakanlığı'yla imtihanı DOKTORLARIN SAĞLIK BAKANLIĞI'YLA İMTİHANI
Emine Bilgiç 03.11.2011, 01:46
KALIN BARSAK KANSERİ KALIN BARSAK KANSERİ
Sadık Yıldırım 01.11.2011, 22:32
BİRLİKTE Mİ AYRI MI NO 2 BİRLİKTE Mİ AYRI MI NO 2
Serra Karaçam 21.10.2011, 00:10
Güncel Bilgiler GÜNCEL BİLGİLER
Uğur Aksu 18.10.2011, 11:54
Ben’den Vazgeçmek Üzerine BEN’DEN VAZGEÇMEK ÜZERİNE
Yusuf Önaç 16.10.2011, 02:25
SEÇİLMİŞ ŞEHİTLER... SEÇİLMİŞ ŞEHİTLER...
Rauf Atilla Polat 28.09.2011, 00:22
Bir dirhem et bin ayıp örter BİR DİRHEM ET BİN AYIP ÖRTER
Prof. Dr. Benal Büyükgebiz 12.09.2011, 11:14
Bel ağrısı ve tedavi yöntemleri BEL AĞRISI VE TEDAVİ YÖNTEMLERİ
Bülent Neymen 16.08.2011, 21:55
Türkiye Portreleri TÜRKİYE PORTRELERİ
Sernur Yassikaya 10.08.2011, 14:57
Görev ve Sorumluluklarını bilmeyen Polis Memurları !! GÖREV VE SORUMLULUKLARINI BİLMEYEN POLİS MEMURLARI !!
İbrahim Yörük 31.07.2011, 20:33
ADALET HAMAMINDA BİR GARİP FUTBOL!!! ADALET HAMAMINDA BİR GARİP FUTBOL!!!
Sedat Bayar 07.07.2011, 04:14
AYNI DAĞIN YELİYİZ BİZ! AYNI DAĞIN YELİYİZ BİZ!
Ahu Şentürk 13.06.2011, 12:08
Oksitlenmiş Siyaset OKSİTLENMİŞ SİYASET
H. Kübra Özan 11.06.2011, 11:20
KAMYONLAR KAVUN TAŞIMAYACAK ARTIK ! KAMYONLAR KAVUN TAŞIMAYACAK ARTIK !
Dr. Hamid Aydın 04.06.2011, 16:38
Diyarbakır, Huzur ve Barış İstiyor DİYARBAKIR, HUZUR VE BARIŞ İSTİYOR
Bekir Kaplan 02.06.2011, 21:51
KASETLERİN ANA HEDEFİ AK PARTİ İKTİDARI DEĞİL Mİ? KASETLERİN ANA HEDEFİ AK PARTİ İKTİDARI DEĞİL Mİ?
Mehmet Barlas 24.05.2011, 14:22
MİLLİ İRADE SINIRSIZ MIDIR?
Uğur Uruşak 04.03.2011, 13:06
Dünyadan Göçüp Gitme Töreni DÜNYADAN GÖÇÜP GİTME TÖRENİ
Ömer Faruk Besli 01.03.2011, 16:51
Bize Verilen Yapbozun Bir Parçası Eksikti BİZE VERİLEN YAPBOZUN BİR PARÇASI EKSİKTİ
Merve Şebnem Oruç 31.01.2011, 13:15
BDP - HAS Parti - EDP İttifakı... BDP - HAS PARTİ - EDP İTTİFAKI...
Ekin Gün 28.01.2011, 00:35
Haziran'ın fotoğrafı bugünden belli... HAZİRAN'IN FOTOĞRAFI BUGÜNDEN BELLİ...
Numan Ceyhan 14.12.2010, 02:00
Konuşma Adabı… KONUŞMA ADABI…
Tuba Kalçık 10.11.2010, 02:35
Alın size yeni bir meslek”SOSYAL MEDYA UZMANI” ALIN SİZE YENİ BİR MESLEK”SOSYAL MEDYA UZMANI”
Volkan Köse 14.08.2010, 16:39
Kürt Sorununa Adaletle bakmak KÜRT SORUNUNA ADALETLE BAKMAK
Mehmet Ali Başaran 28.07.2010, 00:58
Hadi Millet Porno İzleyelim HADİ MİLLET PORNO İZLEYELİM
M. Onur Lökoğlu 20.05.2010, 02:14
İlköğretimde Kıyafet Serbestliği İLKÖĞRETİMDE KIYAFET SERBESTLİĞİ
Uzm.Ped.Hakan Emanetoğlu 11.05.2010, 19:02
Statükonun elindeki son koz STATÜKONUN ELİNDEKİ SON KOZ
Tarık Safaoğlu 29.04.2010, 00:30
KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !.. KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !..
Hikmet Genç 14.09.2009, 08:11
FOTOKOPİ AÇIKLAMALAR VE KARGALARIM FOTOKOPİ AÇIKLAMALAR VE KARGALARIM
Sevda Kara 25.06.2009, 11:56
TURKTİME ANKETİ TURKTİME ANKETİ
Cüneyt Ünal 09.04.2009, 16:15
TURKCELL 0534 605 93 46 NOLU KONTÜR GASPCISI İÇİN NE YAPTI? TURKCELL 0534 605 93 46 NOLU KONTÜR GASPCISI İÇİN NE YAPTI?
Dursun Boran 15.03.2009, 14:38
Şimdi kanal yöneticilerinin önemi çok daha artacak, televizyon kanalı yönetmek ustalık isteyecektir. ŞİMDİ KANAL YÖNETİCİLERİNİN ÖNEMİ ÇOK DAHA ARTACAK, TELEVİZYON KANALI YÖNETMEK USTALIK İSTEYECEKTİR.
Kemal Kurçer 23.11.2008, 17:23
Balon BALON
Hasan Efe Çiziyor 29.07.2008, 18:35
1 Mayıs! 1 MAYIS!
Mehmet Ali Ilıcak 01.05.2008, 11:41
TÜRKİYEDE YÜZÜ KIZARANLAR MUTLAKA VARDIR
Talha Akmehmet 02.04.2008, 13:25
YASAKLARLA NEREYE KADAR
Hasan Köroğlu 03.02.2008, 14:13
DERELİ’YE MÜKAFAT
Fenerbaz 27.09.2007, 14:57
CAHİL HALKIN, CAHİL SEÇİMİ (!)
Recep Canbolat 25.07.2007, 17:56
UYUYAMIYORUM ARKADAŞLAR…
Hülya Gözalan 16.06.2007, 21:47
GENELKURMAY NE DİLİYOR?
Ergun Göknel 09.06.2007, 12:23
Yazarların yazıları kendi görüşlerini içermektedir. Yazıların yayına alınmaları yazarlar tarafından yapılmaktadır. HaberX'in kontrolüne tabi değildirler.