Son Haberler
29.12.2014 Pazartesi 12:16
USD 2,3240 EUR 2,8350 EUR/USD 1,2199 BIST   84529,9/%-0,49
ISTANBUL Pazartesi: 9°C/14°CSalı: 2°C/4°CÇarşamba: 1°C/6°C

Havadurumu ayarlari

Lutfen havadurumunu goruntulemek istediginiz sehri listeden seciniz.

İzmir’de 4 günlük su kesintisi
İZSU Genel Müdürlügü’nden yapılan açıklamada; Tahtalı barajından kente su aktaran 2200 mm çaplı beton boruda meydana gelen arızanın onarım çalışmaları nedeniyle bazı bölgelerde su kesinti programı uygulanacağı belirtildi. 01.08.2009 14:57
(ANKA) - Kesinti programının 03.08.2009 Pazartesi günü saat 09.00’dan başlayarak onarım çalışmalarının seyrine göre maksimum 4 gün süreceği ifade edildi. Arızanın onarımı süresince vatandaşların mağdur olmaması için kesinti bölgelerine olanaklar doğrultusunda ve kentteki su tüketimine bağlı olarak kısmen su verilmeye çalışılacağı bildirildi.
Beton borunun onarım gerektiren bölümünün açılmasıyla birlikte, arızanın büyüklüğü ve onarım şekli kesin belli olacağı için; kesinti süresi ve kapsamına ilişkin kamuoyu daha sonra tekrar bilgilendirilecek.
Su kesinti programı uygulanacak yerler şöyle:
Görece, Adnan Menderes Havaalanı, Gaziemir’in tamamı, Aktepe, Peker Mahallesi, Buca’nın tamamı, Eskiizmir, Cennetçeşme, Uzundere, Limontepe, Yeşilyurt, Bozyaka, Karabağlar’ın tamamı, Hatay’ın tamamı, Basın Sitesi, Bahçelievler, Esendere, Kadifekale’nin tamamı, Eşrefpaşa, Çimentepe, Ballıkuyu.
YORUMLARINIZ
- 09.02.2011 09:57
yeşim ben rasim naber!
öznur gergerli - 06.08.2009 20:15
ya 4 gün oldu hala sular gelmedi bu ne ya yaz gününde susuz bırakılır mı çöl hayatı yaşıyoruz resmen ne biçim mileltimiz var ya
nesli - 06.08.2009 18:16
suların tamammen ne zaman gelecegine dair hiç bir kesin yazı yok artık verin şu suları herkez koktu olmaz böyle bişe bu sıcakta çekilecek en büyük kahır
misafir - 06.08.2009 15:37
yazık hemde ne yazık kokudan mahvolduk hava leş gibi kokuyor hatayda.milletin düğünü derneği önceden tarih alanlar var.yazık ya.tam bir fiyasko açık söleyim oy verdim bunlara ama artık hiç birine vermeyeceğim.hepsi aynı..avrupda ne su nede elektrik kesilir bide ab ye girmeye kalakarız.yazık.
Kağan DOĞAN - 06.08.2009 12:37
Kokuyoruz başkan, hastalansak sen mi götürcen hastaneye. Böyle zihniyet olur mu yavv. Ankarada su olmadığında yeri göğü yıktılar. Biz 4 gündür sususuz duyun ey halkımm. Neden basında çıkmıyor. Haber yapılmıyor. Birde açıklama yapıyorlar. 25 kişi çalışıyomuş. Kaç yüzbinkişi susuzken 25 kişiyle arıza mı giderilir. Su verdiklerini söylüyorlar gece Bucaya 2 de geldi su. Bu nuda musluk başında uyuyraka öğrendik. İnşallah İzmirde yaşayanlar oy verdiklerine pişman olmuşlardır.
Yavuz - 06.08.2009 00:15
Kabahat belediyede değil,bu beceriksizlere oy veren cahil embesil izmir halkında.3 gündür su yok.Millet kokuyo.Dışardan ekmek bile almıyorum.Fırınlar pislik içinde! İzmir körfezidenki muhteşem koku artık İzmirin her semtinde var.Lanet olsun size be!!!DEFOLUN GİDİN İSTİFA EDİN!
ukala - 05.08.2009 19:39
halaa bu belediyeye oy veren zihniyetin benn.!!!!!!!
han - 05.08.2009 12:08
bnce yeter evi pislik götürüyo arasda su verceniz dionuz ama hiç vermionuz olmazki byle artık gelsin şu sular yha
aylin aydın - 05.08.2009 11:24
Bu nasıl bir su kesintisi böyle azından gunun belirli saatlernde su verilsin veriliyormus ama haberimiz yok ki su verildiği falanda yok.kardesim nasıl iş bu sıcaktan koktuk, pislikten ölücez.bırakın insanları hava koktu izmir koktu.bucayı bok götürüyor.
yeşim solmaz - 05.08.2009 00:34
hangi saatlerde verilceğini bilsek daha iyi olmazmı sayın yetkililer bütün gece su naöbetimi tutcaz.4 gün su kesilirmi bu yaz gününde.
cansu can - 04.08.2009 19:35
asıl komiği su hattan değil tankerlerle dagıtılıyor olması karabağlarda dagıtılmış ve halk memnun kalmış oldu yapış yapış inip bide bidon taşıcaz tabi tankeride yakalarsak musluk başındaydık şimdi balkon nöbeti başlıyacak