Anne Çocuk Eğitim Vakfı
Son Haberler
18.04.2014 Cuma 23:43
USD 2,1290 EUR 2,9425 EUR/USD 1,3821 BIST   73476/%-0,12
ISTANBUL Cumartesi: 10°C/16°CPazar: 11°C/19°CPazartesi: 12°C/21°C

Havadurumu ayarlari

Lutfen havadurumunu goruntulemek istediginiz sehri listeden seciniz.

KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !..
Hikmet Genç hgenc@haberx.com
14.09.2009 08:11
En kocaman vergiyi onlar verdi ya, dolayısıyla en kocaman vergiyi kaçırmak onların hakkıdır ...

 

 

 

 

Darbeci mantığı da aynı şekilde işliyordu... ’Koskoca’ysa olmazdı !..

Koskoca general...

Koskoca rektör...

Koskoca profesör...

Koskoca gazeteci...

Koskoca... ?!..

Neyle suçlanıyorlar ?.. Terör örgütü kurmak, hükümete karşı halkı silahlı isyana tahrik, darbe planı yapmak..vs,

Olur muydu öyle şey ?!..

Onlar, yıllarca bu ülkeye hizmet etmiş kişilerdi !... Yani onlar koskoca saygın insanlardı, netekim yargılanamazlardı !

***
Şimdi de koskoca Doğan Medya grubuna kocaman bir vergi cezası kesilmiş... 3,7 milyar TL..

Olacak iş değil.., olmaz.., olamaz.. Kimse böyle bir şey yapamaz koskoca Doğan Medya Grubu’na..,

Ama vergi kaçırmışlar ?!...

Olsun.., En kocaman vergiyi onlar verdi ya, dolayısıyla en kocaman vergiyi kaçırmak onların hakkıdır ...

***

Atatürk’ün kurduğu koskoca CHP’nin koskoca lideri Baykal da, o kocaman cezaya itiraz ediyor ; ’ Cezanın asıl hedefi demokrasidir..’

Her türlü demokratik açılıma kapalı olan Baykal, Ergenekon sanıklarına kocaman bir selam çaktıktan sonra sapına kadar demokrat oluveriyor !...

***
Koskoca ’amiral gemisi’nin ’yarım hacı’ kaptanı ise ; ’destuur !’ çekiyor...

Gemisinde, koskoca ’Ergenekon Davası’nı küçücük hale getirmek için çaba gösteren onca tayfayı unutan kaptan, Arupa Birliği ve demokrasiyi hatırlıyor...

Nuh’un gemisinden kaçmış tayfa da kaptanına destek veriyor : ’Bir yere gitmiyorum.. Sonuna kadar mücadele vereceğim..’
( Nuh gemisi kaçkını kim mi ?.. Biliyorsunuz canım.. Şu en eğlenceli(!) ümre ziyaretlerinin biricik rehberi, çakma ’Nişantaşılı’dan söz ediyorum..

***

Bunlar da çok hoş yahu !..

Mahalle baskısı’nı kendileri icat ettiler..

Şimdi de ’Maliye baskısı var’ diye feryat ediyorlar..

Bir de koskoca yazar olacaklar !...

 ...

hikmetgenc@haberx.com

 

YORUMLARINIZ
mese - 28.01.2014 06:35
hocaefendi üzerinden yakinda bütün gubetcileri de hiristiyan yahudi diye yaftaliyacak bu edepsizler...
Benim ülkem sanki fason hainler fabrikasi
A diyen vatan haini b diyen vatan haini c diyen vatan haini ..... Acaba aynanin karsisina gectiklerinde ne görüyorlar cok merak ediyorum....
Turab Toprak - 25.12.2013 07:18
İyimser'e ; çok zatı muhterem hocaefendi hazretleri en az 30 yıldır var.akp on yıldır var.Peki O hoca efendi hazretleri o söylediklerinizi ne zaman yaptı.Türkiye'ye onu kim çağırdı.Saidi Nursi Hazretleri zulümler içinde dini anlattı.Peygamber Efendimiz duası geri çevrilmeyen mübarek binbir sıkıntılarla İslâmı anlattı.Peki ya hoca efendi hazretleri....Hristiyan memlekette papanın kontrolunde hizmet veriyor.İster şapkanızı önünüze koyun,ister elinizi vicdanınıza.
Nasane - 21.12.2013 17:16
Hırsızları kollayanların Allah evlerine ateş salsın .bir buğdayı sizden soracaklar. 700 binlik saatleri size soracaklar.
İyimser - 20.04.2013 00:46
levent yarar - 22.05.2011 19:44

Bu kadar adice bir yoruma cevap vermemek olmazdı.
Mimar Sinan'da minareye eğri diyen çocuğu ikna etmek
için minareye ip atıp minare düzelinceye(!) kadar ipi
çektirmemiş miydi?Bu kadar cahilce iddialarla bütün
dünyanın saygı duyduğu bir öndere sataşmanızı asla
hazmetmemiz mümkün değil.Onun korunmaya ihtiyacı yok ki,
birileri tarafından korunsun.Bu adice bir karalamadan
başka birşey değidir.Onun tırnağı bile olamayacak
kişiler maalesef, salya sümük sataşmaktan geri kalmıyorlar.Ülkemize yaptığı hizmetlerin nerdeyse
bir iktidarın yapabileceği kadar büyük işler olduğunu
göremeyen at gözlüklüler bu iddiaları ortaya atabilir
ancak.Türkiye'nin elçilikleri bile olmayan adı sanı
duyulmamış ülkelere bile onların fahri elçilik ve
işadamları arasında tercümanlık faaliyetleri ile
ihracat patlaması yaşandığını göremiyorlar.Türkiye'nin
adını dahi duymamış ülkelerin çocuklarının önce
onların okullarında Türkçe öğrenip, daha sonra
Türkiye'de okuyarak Türkiye'nin dostu ve fahri elçileri
olduğunu göremeyecek kadar gözünü siyasi hırs bürümüş
insanlar bu sataşmalarda bulunabilir.Zaten onlar için
her yıl binlerce çocuğun Türkçe öğrenip, Türk dili
ile yarışmaları da onlar için bir anlam ifade etmez.
Onlar ülkeye hiçbir pozitif katkıda bulunmadıkları
halde ortaya saldıkları asparagas ve karalamalarla
ülkeye en büyük faydayı sağlamış insanları rencide
ederler.Destekledikleri parti liderlerinin bile
ona duydukları saygı sebebiyle ABD ziyaretinde
mutlaka ona da uğradıklarını bilmezler.Bir de "ABD'de
gününü, gün ediyor" demesi yok mu?Kendi dünyaya bakış
profilinin tüm insanlar için geçerli olduğunu
zannediyor, zavallı!Öyle ya, fırsatını bulsa öyle bir
"Gününü, gün edecek" ki, bulamadığı için başkalarına
haset etmeyi marifet zannediyor.Bilmiyor ki bahsettiği
kişi dünya arzusunu aşabilmiş nadir kişiliklerden
biridir.Bilmiyor ki, o kendisini İslama hizmete
adamıştır.Vatana olan hasretini her vilayetten getirtip
evinde muhafaza ettiği toprağa gözyaşlarını dökerek
giderdiğini, nerden bilsin ki?Bilse zaten böyle
çirkin isnat ve ifadelerde bulunabilir miydi?
Demek ki atalarımız boşuna dememişler "Kişi bilmediğinin
düşmanıdır" diye.Halbuki mesnetsiz iftiralar savurduğu
kişinin yazmış bulunduğu kitaplardan birini bile
okumuş olsa, bu yazdıkları için binlerce kez tövbe
eder, hakkını helal etmesi talebinde bulunurdu.Ama
okumakla arasının olmadığını zaten ortaya koyduğu
ifadeler ve üslup ele veriyor.Aslında bizim de cevap
yazmamızı haketmiyor ama biz zaten mesaj vermek için
yazdığımızdan dolayı kendine değil de zihniyetine
verilen bir cevap olarak kabul etsin.
F.D - 04.08.2012 00:06
AYDIN DOĞAN EVRAKLARINI DÜZGÜN TUTSAYDI AÇIK VERMEZDİ,DEMEKKİ DÜZGÜN TUTMAMIŞ VE EMİNİM KAÇIRILAN VERGİ BUNUN EN AZ ON KATIDIR.BU GÖZDEN KAÇAN KISMIDIR.AYRICA AYDIN DOĞAN MEDYASINI YILLARDIR ATTIĞI BAŞLIKLAR VE HABERLERDE MÜSLÜMAN BİR ÜLKEDE YAŞADIĞINI UNUTURCASINA BAŞÖRTÜSÜNE,CUMA NAMAZINA UZATTIĞI DİLLER,DARBE ÇIĞIRTKANLIKLARI TÜM BUNLARI BU TOPLUM UNUTMADI VE HEP SABIRLA BUGÜNLERİ BEKLEDİ.BEN NE BİR CEMAAT MENSUBUYUM NE DE 5 VAKİT NAMAZINI KILABİLEN BİRİYİM SADECE İNSANLARIN UĞRADIĞI HAKSIZLIĞA YILLARCA DUDAKLARINI ISIRARAK SABRETMİŞ BÜYÜK TÜRK MİLLETİNİN BİR EVLADIYIM......
tarık ziyad - 12.09.2011 16:41
yazık bu insanlara üzülmemek elde değil.kendi çağdaş türkiyenin bekçileri zanneden guruh,bu yazdıklarımı iyi okuyun:
M. Fetullah GÜLEN Hocaefendi,asla ve kat'a bu milletin aleyhinde değildir. Çünkü onun vesile olduğu kurumlar sayesindeülkemizde ki okuma oranı artmıştır. bunu rakamlarla size açıklayamam çünkü bu insanlar kitap okumayı hobiden ziyade bir ihtiyaç olarak görmektedirler.
HE'nin asla halifelik gibi bir niyetinin olmadığı gayet açıktır.Çünkü kendisi tam bir Peygamber (sav) ve sahabe aşığıdır. Onun tek derdi vardır; sadece kendi Türk insanını değil,bütün dünya insanlarına ulaşmak ve onlara iyiliği güzelliği ve sevgiyi anlatmak ama siz beyni çamura saplanmış insan güruhu sevgiyi hoşgörüyü nerden bileceksiniz siz gidin sadece kendiniz gibi olanlarla muhabbet edin rejim tehlikede diyip sadece sanal ortamda birbirinizle chatleşin...
Siz bunları yaparken; onlar yani FETULLAHÇILAR sadece kendi ülkesindeki gariplere değil afrika daki gariplerede ulaşsınlar. ama siz boşverin bunları bunlar size göre değil siz paranızı cafelerde barlarda harcayın.
tabi siz bunları yaparken unutmayın onlar yarınlara yatırım yapmaya devam ediyorlar... yurtdışıda açtıkları okullar bugün meyvesini vermeye başladı. o okullardan yetişen öğrenciler yarının Türkiyesini bugünün amerikası gibi görecekler ve ülkelerinin başına gelen bu çocuklar Türkiye'nin abiliğinde BM'ye yön verecekler.AMA siz bunları sakın boş vermeyin çünkü bu anlatılanlar sizin gibi Türkçemizin rivayet belirten ekleri olan miş-mış larla anlatılan şeyler değil.Bunlar, sizin uslubunuzla ifade edelim, bilimsel gerçekliği olan şeyler.
Kitap yasaklanmaı meselesine gelince; mevzuya biraz da benim tarafımdan bakalım:
Şamil TAYYAR, ergenekonla ilgili kitap yazdığında cezaevine gönderiliyor. Nedim şener, hiçbir belgeye dayanmadan, amacı sadece belli zümreleri karalamak olan bir kitap yazdığı için değil, sanmayın ki o kitaptan dolayı içerde; işin aslı cumhuriyet rejimine kastetmesidir. ATATÜRK'ün kurduğu Cumhuriyet' e(HALKIN KENDİNİ YÖNETEBİLMESİ) DARBE TEŞEBBÜSÜNDE BULUNMAK... GERİSİ VESSELAM
ZATEN BUNDAN SONRA ANLATACAKLARIMI KENDİ İRADESİ DIŞINDA HAREKET EDEN BEYİNLERİNİZİN ALGILAYACAĞINI PEK TAHMİN ETMİYORUM.
NOT:Eğer HE nin peygamber sevgisini öğrenmek istiyorsanız, youtube de F.GÜLEN PEYGAMBER SEVGİSİ adlı linki girmeniz yeter.
levent yarar - 22.05.2011 19:44
Fetullah gülen i eleştiren yazılara el konuluyor.Fetullah gülen i eleştiren yazılar yasaklanıyor.Fetullah ın dokunulmazlığı var.Amaraka da günün gün ediyor.Amerika nın korumasında Fetullah gülen krallar gibi yaşıyor.Ülkesine ihanet etmenin mükafatı bu olsa gerek.
Cemil Cenger - 28.04.2011 15:06
Aşağıda Fethullah Gülen aleyhinde yazmış olanlar. Hep miş-mış-muş'lu konuşacağınıza adam gibi şu kişi şunu yaptı desenize. Karaktersizler. Onun bunun uydurduğuna inanıyorsunuz. Hep miş-mış başka hiçbir şey yok söylediklerinizde. Islak imzalı çiçek'in planı ne amaçlıyordu ışık evlere belgeler, silahlar koyup cia ile işbirliği yapıyorlar durumu oluşturulacak. Saflar aynı kalemlerin söylediklerine inanacak kadar mı beyninizi emanete bıraktınız. MAdem böyle yolsuzluklar ve ilişkiler var ne diye sahte tertipler kurmaya çalışsınlar. Koskoca çiçeğin bahçesi bulamıyor mu bu gizli! ilişkileri. Sakın sizin gibi beyinleri emanette olan safları uyutmak, kontrol etmek için bu yalanları söylemiş olmasınlar. ne zaman gerçekleri göreceksiniz. 28 şubat kimin kimle ne b.. yediği ortaya çıktı hala niye görmüyor anlamıyorsunuz. size söylicek bişi yok, çünkü kullanacak beyin olmayınca hepsi nafile. Siz en iyisi gidin yatın!
Cüneyt Aydın - 01.04.2011 09:03
Atatürk ün Türkiyesini ne hale getirdiler.21,yüzyılda hala kitap yasaklıyorlar.Bence Türkiye kötü yönetilmeyi hakketmiyor.Fetullahçı denen bir gürüh ortalığı kasıp kavuruyor.Bunlar nereden peydah oldu başımıza.Fetullahçılık örgütünün liderinin Amerika da lüks içinde yaşadığı söyleniyor.Amerika geleckte Fetullah ı Türkiye nin başına halife yapmayı düşünüyormuş.Fetullah da Amerika nın adamı olduğu için Amerika nın emrinde olacakmış.Bu senaryolar tam bir kabustur.Atatürk yerinde kalksa manzarayı görse herhalde kahrolurdu.Fetullahçılar yolsuzluk yapsalar da soruşturulmuyormuş.Fetullahçıların dokunulmazlıkları varmış.Türkiye nereye gidiyor.Toplum patlama noktasında.Bölücük de bir yandan almış başını gidiyor.AKP hükümeti ne yapıyor.Yandaşlara ihale dağıtmakla meşgul.
Nihat kazak - 31.03.2011 20:23
fetullahçılara dokunan yanıyor.fetullahçıların dokunukmazlıları var.bu avantajı nasıl ele geçirdiler.amerikalılarla birlikte fetullahçılar hareket ediyor.amerika hem müslüman ülkeleri işgal edem bir ülkedir.fetullahçılarla amerika nın arasından su sızmıyor.amerika fetullah a villa,özel araba,özel korumalar verdi.niye acaba.amerika fetullahçıları kullanıyor.
cavit tar - 31.03.2011 11:16
imamın ordusu kitabında neler yazıyor.fetullahçılar niye yasakladılar.fetullahçıların dokunulmazlıkarı var.fetullahçıların alehinde yazı ve kitap yazmak yasak.dokunmak da yasak.
bayram arat - 30.03.2011 20:07
fetullahçılar kitap yasaklamaya başladılar.bu gidiş iyiye değil.basına sansür getirdi AKP.ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY BU.
Metin Aktan - 12.03.2011 19:00
Akp ye angaje olan yandaş medya malı götürür.
adnan ayhan - 08.03.2011 14:29
Akp medyayı kendisinden olan diye ikiye ayırmıştır.Kendinden olana hazineyi peşkeş çeker,kendinden olmayana da vergi cezası verir.Bunun adına da ileri demokrasi diyorlar.
nabi sefer - 05.03.2011 13:04
bırakın şu darbe edebiyatını,yolsuzluklardan,hırsızlıklardan biraz bahsedin.Darba marbe halkın gündemi değil.Halk açlıktan ölüyor.Sosyal adelet nasıl sağlanır.yandaş basın neden hükümeti eleştirmiyor.Belli ki hasinenin içini yandaş basın ve fetullahçılar içini boşaltıyor.tÜRBANLI KADINLAR SON MODEL ARABALARA BİNİYOR.Fetullahçılar iktidarda olduklarından hem zulüm yapıyorlar hem de devlet hazinesini boşaltıyorlar.Allah yardımcımız olsun.
Bu sayfaya yorum yazarak tarihe not düşün.
1

---W468X60---
KÖŞE YAZILARI
ALGISAL İSTİHBARAT SAVAŞLARI ALGISAL İSTİHBARAT SAVAŞLARI
Dr. Ahmet Berk Bugün, 22:43
AYSUN KAYACI HAKLI MI? AYSUN KAYACI HAKLI MI?
Burhan Özbey Bugün, 22:41
Daraltılmış Bölge ile Genişletilmiş Yetkiler DARALTILMIŞ BÖLGE İLE GENİŞLETİLMİŞ YETKİLER
Ahmet Rıfat Albuz Bugün, 18:10
Tek suçlu Başbakan Erdoğan’dır (!) TEK SUÇLU BAŞBAKAN ERDOĞAN’DIR (!)
Mevlana Çakıral Bugün, 16:21
Kahraman mı? Hain mi? KAHRAMAN MI? HAİN Mİ?
Yasemin Yıldırım Bugün, 15:15
Bu gençlik nereye gidiyor… BU GENÇLİK NEREYE GİDİYOR…
Sevda Türküsev Bugün, 12:57
Şiir-sel Dünyam ŞİİR-SEL DÜNYAM
Kurtuluş Aybirdi Bugün, 12:46
529 TEBESSÜM HERKESİN ANLAYACAĞI TEBESSÜM DEĞİL 529 TEBESSÜM HERKESİN ANLAYACAĞI TEBESSÜM DEĞİL
Vildan Adalı Bugün, 11:55
Ben de 'genç aydın' olacağım BEN DE 'GENÇ AYDIN' OLACAĞIM
Bilgehan Uçak Bugün, 09:48
Abdullah Gül’e koltuk bulma sorunu   ABDULLAH GÜL’E KOLTUK BULMA SORUNU
Turgay Çınar Bugün, 00:38
DÜNYA KADININ ETRAFINDA DÖNÜYOR DÜNYA KADININ ETRAFINDA DÖNÜYOR
Eyüphan Kaya 17.04.2014, 22:49
TÜSİAD' MERAK ETMESİN ERDOĞAN CUMHURBAŞKANI SEÇİLECEK TÜSİAD' MERAK ETMESİN ERDOĞAN CUMHURBAŞKANI SEÇİLECEK
Canan Barlas 17.04.2014, 14:41
BAKIN ŞU FARENİN YAPTIKLARINA BAKIN ŞU FARENİN YAPTIKLARINA
Prof. Dr. Ahmet Rasim Küçükusta 17.04.2014, 10:59
Pardo-n- ama... PARDO-N- AMA...
K. Furkan Sökmen 17.04.2014, 02:13
SEÇİM ŞAİBELERİNİN ÖNÜNE GEÇMEK MÜMKÜN MÜ -1- SEÇİM ŞAİBELERİNİN ÖNÜNE GEÇMEK MÜMKÜN MÜ -1-
Mehmet Topçu 16.04.2014, 19:46
Seçimden gereken dersler alındı mı? SEÇİMDEN GEREKEN DERSLER ALINDI MI?
Sema Gül 16.04.2014, 19:01
Huyuna sahip olamayan Medya HUYUNA SAHİP OLAMAYAN MEDYA
Güngör Avcıoğlu 16.04.2014, 16:42
Aşağıya, Daha Aşağıya AŞAĞIYA, DAHA AŞAĞIYA
Didem Tomaslar 16.04.2014, 13:52
ALGI OPERASYONLARI ALGI OPERASYONLARI
Mithat Tuncay Öcalır 16.04.2014, 13:10
M.Ctiy senaryosu G.Saray’da da gerçekleşir mi? M.CTİY SENARYOSU G.SARAY’DA DA GERÇEKLEŞİR Mİ?
Engin Konca 16.04.2014, 11:53
'İndirin o Türk bayraklarını' 'İNDİRİN O TÜRK BAYRAKLARINI'
Birol Topuz 16.04.2014, 11:24
SİZ GERÇEKTEN HİZMET HAREKETİ MİSİNİZ? SİZ GERÇEKTEN HİZMET HAREKETİ MİSİNİZ?
Sefer Ceylan 16.04.2014, 06:15
İDAM CEZASI DERHAL TESİS EDİLMELİDİR! İDAM CEZASI DERHAL TESİS EDİLMELİDİR!
Ahmet Kaya 15.04.2014, 14:24
Resmi ideolojinin emniyet sübabı olarak AYM RESMİ İDEOLOJİNİN EMNİYET SÜBABI OLARAK AYM
Bayram Zilan 15.04.2014, 13:09
Biz Onları Geldikleri Günden Beri Tanıyoruz BİZ ONLARI GELDİKLERİ GÜNDEN BERİ TANIYORUZ
Arif Özutku 14.04.2014, 21:59
YALAN DEĞİL, BÜHTAN YALAN DEĞİL, BÜHTAN
Ahmet Ay 14.04.2014, 12:12
Mutsuz Çocuk Yetiştirme Rehberi MUTSUZ ÇOCUK YETİŞTİRME REHBERİ
Kevser Akın 12.04.2014, 02:30
HOŞGELDİN JÜRİSTOKRASİ! HOŞGELDİN JÜRİSTOKRASİ!
Ayhan Yağızer 11.04.2014, 12:29
Fuat Avni -IV- FUAT AVNİ -IV-
İbrahimî Feyzullah Yalçın 10.04.2014, 22:53
30 MART 2014 YEREL SEÇİMLERİNİN ARDINDAN: “YENİ TÜRKİYE VE BAŞBAKAN RECEP TAYYİP ERDOĞAN 30 MART 2014 YEREL SEÇİMLERİNİN ARDINDAN: “YENİ TÜRKİYE VE BAŞBAKAN RECEP TAYYİP ERDOĞAN
Mevlüt Özben 10.04.2014, 15:01
MERKEL, ALMANLARA TATİL iÇiN YUNANİSTAN’A GİDİN DEDİ MERKEL, ALMANLARA TATİL İÇİN YUNANİSTAN’A GİDİN DEDİ
Vakkas Doğantekin 10.04.2014, 06:26
Reis-i Cumhur Kim Olacak? REİS-İ CUMHUR KİM OLACAK?
Burak Yalım 09.04.2014, 14:58
"10 NİSAN...DİKKAT! ZÜHRE ARAMIZDA" "10 NİSAN...DİKKAT! ZÜHRE ARAMIZDA"
Hülya Okur 09.04.2014, 10:12
529 Kere İnsanlık Kaybı 529 KERE İNSANLIK KAYBI
SSerra Erdoğan 08.04.2014, 03:23
Welcome to Yeni Arena WELCOME TO YENİ ARENA
Ahmet Akgül 07.04.2014, 23:56
BÖYLE TUVALE; BÖYLE FIRÇA! BÖYLE TUVALE; BÖYLE FIRÇA!
Hüseyin Kocabaş 07.04.2014, 15:51
Müslümanları Asıyorlar MÜSLÜMANLARI ASIYORLAR
Özcan Yazıcı 07.04.2014, 14:40
Bugün mü, Dün mü? BUGÜN MÜ, DÜN MÜ?
Özlem Özcan 06.04.2014, 23:51
Mahalli İdare Seçimleri Geride Kaldı mı? Yeni Bir Seçim Sistemi Gerekli MAHALLİ İDARE SEÇİMLERİ GERİDE KALDI MI? YENİ BİR SEÇİM SİSTEMİ GEREKLİ
Bekir Çınar 05.04.2014, 23:50
EL-KAİDE ve EL-CEMAAT EL-KAİDE VE EL-CEMAAT
Eşref Zeki Parlak 04.04.2014, 17:49
ÇOCUKLAR İNANMAYIN DEMİŞTİK ÇOCUKLAR İNANMAYIN DEMİŞTİK
Turgay Yaman 02.04.2014, 18:14
OYUN TUTMADI MİLLET UYUMADI OYUN TUTMADI MİLLET UYUMADI
Serdar Karadeniz 01.04.2014, 16:03
BİR SEÇİM GÜNLÜĞÜ BİR SEÇİM GÜNLÜĞÜ
Sevda Salihoğlu Dursun 01.04.2014, 15:45
Durum Vaziyeti DURUM VAZİYETİ
Şefik Kantar 01.04.2014, 13:20
Hayırlısı olsun... HAYIRLISI OLSUN...
M. Nail Keçili 01.04.2014, 13:19
Oy’un ötesi yok(muş)!... OY’UN ÖTESİ YOK(MUŞ)!...
Benil Sibel Özyürük 01.04.2014, 01:34
Seçmenden Mesaj Var SEÇMENDEN MESAJ VAR
Cengiz Koyuncu 31.03.2014, 13:18
AK PARTİ MİTİNGİNDE İNANÇ GÜVEN SEVGİ VE BİRLİK VARDI...! AK PARTİ MİTİNGİNDE İNANÇ GÜVEN SEVGİ VE BİRLİK VARDI...!
Semra Cabrero 28.03.2014, 00:08
ASLAN ATEŞ İLE DEV RÖPORTAJ ASLAN ATEŞ İLE DEV RÖPORTAJ
Murat Körhasan 26.03.2014, 23:50
SALİH GÜLEN'İ TANIYORMUSUNUZ? SALİH GÜLEN'İ TANIYORMUSUNUZ?
Salih Can 26.03.2014, 03:54
Herkes sanatçı, herkes siyasetçi... HERKES SANATÇI, HERKES SİYASETÇİ...
Birgül Kapaklıkaya 25.03.2014, 03:15
KEDİNİN DİŞİSİ OLUR KADINI OLMAZ KEDİNİN DİŞİSİ OLUR KADINI OLMAZ
Murat Gençoğulları 24.03.2014, 01:09
TEKNOLOJİ VE KÜLTÜR TEKNOLOJİ VE KÜLTÜR
Hasan Tülüceoğlu 18.03.2014, 22:50
HAFIZA GÜÇLENDİREN BİTKİLER (3) HAFIZA GÜÇLENDİREN BİTKİLER (3)
Prof.Dr. Göknur Aktay 17.03.2014, 16:19
EN İYİ TEDBİR SUSMAK EN İYİ TEDBİR SUSMAK
Hüseyin Adalan 17.03.2014, 03:41
Tek Erdoğan  Yalnız Türkiye TEK ERDOĞAN YALNIZ TÜRKİYE
Halid Şener 15.03.2014, 18:23
Ağız Kokusu kaderiniz değil AĞIZ KOKUSU KADERİNİZ DEĞİL
Dt. Arzu Yalnız Zogun 14.03.2014, 10:24
2023'ÜN YOL HARİTASI 2023'ÜN YOL HARİTASI
Ahmet Duvarcı 10.03.2014, 18:24
ROBOT LOBİSİNİN TASFİYESİ! ROBOT LOBİSİNİN TASFİYESİ!
Muhammed Çimen 08.03.2014, 10:48
Cumhuriyet Döneminde Eğitim ve Atatürk CUMHURİYET DÖNEMİNDE EĞİTİM VE ATATÜRK
Hasan Güneş 06.03.2014, 16:41
"SÖZ VERDİK, YAPTIK!"  TİYATROSU	"SÖZ VERDİK, YAPTIK!" TİYATROSU
Zekeriya Menak 04.03.2014, 16:51
Yeni Fitnenin Adı Muta! YENİ FİTNENİN ADI MUTA!
Cahit Kılıç 04.03.2014, 15:37
Namahrem Yapı ve Siyaset Ahlakı NAMAHREM YAPI VE SİYASET AHLAKI
Hamit Yaz 04.03.2014, 13:52
M.E. Bakanlığı'nın 3 Yanlış Yaptığı Sınavda Öğrencilerden Tam Puan Beklemek M.E. BAKANLIĞI'NIN 3 YANLIŞ YAPTIĞI SINAVDA ÖĞRENCİLERDEN TAM PUAN BEKLEMEK
Fidel Yıldız 15.02.2014, 01:44
Lübnan Sinemasının en barışçıl yönetmeni LÜBNAN SİNEMASININ EN BARIŞÇIL YÖNETMENİ
Tuğba Koçak 14.02.2014, 01:27
SIFIR HASTANE ENFEKSİYONU SIFIR HASTANE ENFEKSİYONU
Prof. Dr. Cengiz Yakıncı 04.02.2014, 22:49
WIDEN YOUR WORLD! WIDEN YOUR WORLD!
Selahaddin Eyyubi Tezel 02.02.2014, 19:37
Böyle Müslümanlık mı Olur? BÖYLE MÜSLÜMANLIK MI OLUR?
Yavuz Demir 01.02.2014, 20:06
Değerli Haberx Ailesi DEĞERLİ HABERX AİLESİ
Sami Zana ASLAN 27.01.2014, 15:35
Bundan Sonrası İçin BUNDAN SONRASI İÇİN
Meltem Arıkan 27.01.2014, 08:29
CEMAAT VE ERDOĞAN CEMAAT VE ERDOĞAN
Murat Özdemir 27.01.2014, 01:49
Türkiye'de Bulunan Alman Vakıfları'nın Bilinmeyen Yönleri TÜRKİYE'DE BULUNAN ALMAN VAKIFLARI'NIN BİLİNMEYEN YÖNLERİ
Muhammet Tazegül 24.01.2014, 11:09
İmar Planı Mağduruna Yasa Darbesi İMAR PLANI MAĞDURUNA YASA DARBESİ
Av.Emre Alcan 14.01.2014, 22:47
Mısır'da askerle, Türkiye'de yargıyla! MISIR'DA ASKERLE, TÜRKİYE'DE YARGIYLA!
Eylem Yılmaz 25.12.2013, 21:55
Trabzonspor şaşırtmaya devam ediyor. TRABZONSPOR ŞAŞIRTMAYA DEVAM EDİYOR.
Mahmut Ulusoy 13.12.2013, 10:03
İLETİŞİMDEN ÇIKIŞ İLETİŞİMDEN ÇIKIŞ
Çağlayan ibiş 10.12.2013, 22:03
Padişahım çok yaşa! PADİŞAHIM ÇOK YAŞA!
İsmail Kara 06.12.2013, 18:24
2023  Türkiye'de Hentbol   2023 TÜRKİYE'DE HENTBOL
Kenan Öner 06.12.2013, 11:51
Bilişim Akademisi, Dijital Dünyanın Okyanuslarına USMED Ile Açılacak BİLİŞİM AKADEMİSİ, DİJİTAL DÜNYANIN OKYANUSLARINA USMED ILE AÇILACAK
Ömer Bulut 03.12.2013, 11:38
MODERN ÇAĞIN KANSERLİ MASALI MODERN ÇAĞIN KANSERLİ MASALI
Serkan Güzel 16.11.2013, 16:02
Öğrenci Evleri ve Yaşam Tarzına Müdahale ÖĞRENCİ EVLERİ VE YAŞAM TARZINA MÜDAHALE
Rujhat Avşar 14.11.2013, 12:52
Mekân ve İnsan MEKÂN VE İNSAN
Yılmaz Ada 11.11.2013, 15:47
Hava Kirliliği Kanser Yapıyor HAVA KİRLİLİĞİ KANSER YAPIYOR
Prof. Dr. Mustafa Öztürk 19.10.2013, 13:08
DİLENEN SURİYELİLER (NAWARLAR)! DİLENEN SURİYELİLER (NAWARLAR)!
Hasan Karataş 17.10.2013, 01:57
Erdoğan Diktatörse Bu Hoşgörü Niye? ERDOĞAN DİKTATÖRSE BU HOŞGÖRÜ NİYE?
Nurettin Oğuz Alhan 02.09.2013, 15:27
MAM (Milli Alternatif Medya) MAM (MİLLİ ALTERNATİF MEDYA)
İsmail Turan Çakır 30.07.2013, 02:27
Gelenekçi miyiz? Yenilikçi mi? GELENEKÇİ MİYİZ? YENİLİKÇİ Mİ?
Samet Ülker 30.07.2013, 01:25
MİLLİ SKANDAL BAKANLIĞI MİLLİ SKANDAL BAKANLIĞI
Mehmet Aysan 29.07.2013, 15:05
ELVEDA ÖZGÜRLÜK MERHABA ESARET! ELVEDA ÖZGÜRLÜK MERHABA ESARET!
Özkan Erdem 24.07.2013, 22:47
Strateji Akademisi Başkanı Mesut Ülker STRATEJİ AKADEMİSİ BAŞKANI MESUT ÜLKER
Mesut Ülker 23.07.2013, 19:02
AK Parti MKYK Üyesi Mazhar Bağlı AK PARTİ MKYK ÜYESİ MAZHAR BAĞLI
Mazhar Bağlı 23.07.2013, 18:59
Prof. Dr. Erol Katırcıoğlu PROF. DR. EROL KATIRCIOĞLU
Erol Katırcıoğlu 23.07.2013, 18:58
Gezi Eylemlerinin Çözüm Sürecine Etkisi... GEZİ EYLEMLERİNİN ÇÖZÜM SÜRECİNE ETKİSİ...
***Haftanın Sorusu*** 23.07.2013, 18:55
DÜNYANIN BÜYÜK FELAKETİNE SAYILI GÜNLER KALDI!! DÜNYANIN BÜYÜK FELAKETİNE SAYILI GÜNLER KALDI!!
Hasan Yaşar Özfidan 11.07.2013, 01:19
12 Eylül Darbesi 12 EYLÜL DARBESİ
Oğuzhan Dursunkaya 07.07.2013, 00:55
Ben de kaygılıyım, ben de kaygılıyım BEN DE KAYGILIYIM, BEN DE KAYGILIYIM
Tuğrul Özşengül 30.06.2013, 07:22
Endişeliler ENDİŞELİLER
Yonca Kaya Şahin 27.06.2013, 14:52
Türkiye-İran-Rusya (Türkiye İran İlişkilerini Gözden Geçirmeli) TÜRKİYE-İRAN-RUSYA (TÜRKİYE İRAN İLİŞKİLERİNİ GÖZDEN GEÇİRMELİ)
Alperhan Baysan 28.05.2013, 00:17
ŞİŞEDE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR, AKIL MANTIK BIRAKMIYOR...  ŞİŞEDE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR, AKIL MANTIK BIRAKMIYOR...
Setenay Yüksel Olguner 24.05.2013, 09:34
Demokrasimizin Mimarı "Celal Bayar" DEMOKRASİMİZİN MİMARI "CELAL BAYAR"
Uğur Şahan 19.05.2013, 00:30
FAİLLER YAKALANDI! FAİLLER YAKALANDI!
Deniz İster 13.05.2013, 14:54
Devlet Kariyer Sınavlarnda  Üst Yaş Sınırın Tamamen Kaldırılması Gerekiyor DEVLET KARİYER SINAVLARNDA ÜST YAŞ SINIRIN TAMAMEN KALDIRILMASI GEREKİYOR
Aykut Yavuz 18.04.2013, 20:36
Türkiye'de sağlığın geliştirilimesi TÜRKİYE'DE SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLİMESİ
Prof. Dr. Erkan Pehlivan 17.04.2013, 10:20
Mısır’da Kıptı Hristiyan-Müslüman Çatışması Tezgahlanıyor! MISIR’DA KIPTI HRİSTİYAN-MÜSLÜMAN ÇATIŞMASI TEZGAHLANIYOR!
Can Acun 07.04.2013, 19:57
İsrail'in Özrü İSRAİL'İN ÖZRÜ
Soner Kırkpınar 29.03.2013, 19:12
​KÜRTLER VE TÜRKLER AYNI MİLLET Mİ ? ​KÜRTLER VE TÜRKLER AYNI MİLLET Mİ ?
Vahdettin İnce 15.03.2013, 17:50
SN. BAŞBAKAN VE YÜKSEK YARGI SN. BAŞBAKAN VE YÜKSEK YARGI
Önder Aytaç 10.03.2013, 22:52
BAYAN ‘IN’ KADIN ‘OUT’ MU? BAYAN ‘IN’ KADIN ‘OUT’ MU?
Yasemin Tecimer 08.03.2013, 22:53
DEPLASMANDA TEK BAŞINA DEPLASMANDA TEK BAŞINA
Cumhur Cebeci 04.02.2013, 22:19
SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ   /KIŞ AYLARI VE GRİP SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ /KIŞ AYLARI VE GRİP
Serdar Bayrak 23.01.2013, 22:02
Sigorta Denince - Sıkça Sorulan Sorular SİGORTA DENİNCE - SIKÇA SORULAN SORULAR
Nesrin Yıldırım 23.01.2013, 15:01
Kapısuyu tersanesinin hazin sonu KAPISUYU TERSANESİNİN HAZİN SONU
Ahmet Üder 06.01.2013, 18:45
Hayatın Tabelaları HAYATIN TABELALARI
Sıla Onat 03.01.2013, 02:20
HASAN DAĞI HASAN DAĞI
Cemal Aktan 09.12.2012, 18:35
İstifa eden kıdem tazminatı alabilir mi? İSTİFA EDEN KIDEM TAZMİNATI ALABİLİR Mİ?
Cihangir Cayrancı 31.10.2012, 16:55
Eğitimde Yaşam Alanı EĞİTİMDE YAŞAM ALANI
Dr.Yağmur Yeşilırmak 25.10.2012, 18:01
BAZEN... BAZEN...
Asım Yıldırım 17.10.2012, 10:55
BAŞBAKANLIK ETRAFINDAKİ TOZ BULUTU, SAVAŞ, MEHMET EFE BAŞBAKANLIK ETRAFINDAKİ TOZ BULUTU, SAVAŞ, MEHMET EFE
Cihat Şimşek 10.10.2012, 22:28
EFSANE… EFSANE…
Seyda Yalvaç 10.10.2012, 12:05
ULUSLARARASI DÖVİZ (FOREX) PİYASALARI ULUSLARARASI DÖVİZ (FOREX) PİYASALARI
Destek FX 09.10.2012, 14:59
İslamcılığımı Yitirirken... İSLAMCILIĞIMI YİTİRİRKEN...
Sercan Zorbozan 08.10.2012, 00:41
Neşet Ertaş ve Bana Kalan Bağlaması NEŞET ERTAŞ VE BANA KALAN BAĞLAMASI
Cuma Hikmet 26.09.2012, 18:52
MEME KANSERİ VE HAYAT KURTARAN BİLEKLİK MEME KANSERİ VE HAYAT KURTARAN BİLEKLİK
Necmettin Tetik 26.09.2012, 01:22
ANTEP SALDIRISINI DHKP-C YAPTI ANTEP SALDIRISINI DHKP-C YAPTI
Mehmet Fadıl Dalay 18.09.2012, 17:50
İSLAM ve TASAVVUF İSLAM VE TASAVVUF
Abdurrahim Çölgeçen 13.08.2012, 16:16
Olimpiyat Oyunlarındaki ABD Bayrağı.! OLİMPİYAT OYUNLARINDAKİ ABD BAYRAĞI.!
Bilal Şentürk 12.08.2012, 10:57
SEN NEYMİŞSİN BE TWİTTER SEN NEYMİŞSİN BE TWİTTER
Sedat Ilgın 09.08.2012, 23:10
Kodaman Üniverlisesi Tercih Günleri KODAMAN ÜNİVERLİSESİ TERCİH GÜNLERİ
Mustafa Silici 25.07.2012, 17:13
Beni zygonla döven adam hakkı için BENİ ZYGONLA DÖVEN ADAM HAKKI İÇİN
Eda Alanson 11.07.2012, 05:41
Avrupa'nın En Başarılı Girişimcisi Berna İlter Seçildi (Söyleşi) AVRUPA'NIN EN BAŞARILI GİRİŞİMCİSİ BERNA İLTER SEÇİLDİ (SÖYLEŞİ)
Seda Karakaya 03.07.2012, 20:09
Yurt Dışından Telefon Getirmek YURT DIŞINDAN TELEFON GETİRMEK
Bekir Hilmi Nayır 21.06.2012, 10:56
Çaygözyaşları ÇAYGÖZYAŞLARI
Fréderike Geerdink 04.06.2012, 13:34
KÜRT-KÜRTAJ-ULUDERE-CİNAYET KÜRT-KÜRTAJ-ULUDERE-CİNAYET
Tansu 30.05.2012, 09:45
Ne Demişler: Ağaçı Yaşken, Delegeyi Hoşken NE DEMİŞLER: AĞAÇI YAŞKEN, DELEGEYİ HOŞKEN
Oğuzhan Erdoğan 17.05.2012, 17:07
Boş Yazı BOŞ YAZI
Taha Ün 10.05.2012, 08:35
Engelliler Eczanede!!! ENGELLİLER ECZANEDE!!!
Nazlı Şencan 30.04.2012, 23:19
CHP'YE KİTAPÇIK TAVSİYELERİ!.. CHP'YE KİTAPÇIK TAVSİYELERİ!..
Volkan Akay 20.04.2012, 09:33
SURİYE DEVRİMİ SURİYE DEVRİMİ
Mert C. Demir 16.03.2012, 03:50
Suriye’de Kayıp Gazeteciler Ve 2 Sorun SURİYE’DE KAYIP GAZETECİLER VE 2 SORUN
Yonca Karakemer 15.03.2012, 01:23
"Kaldı Bu Yaşamak Suçu Üstümde" "KALDI BU YAŞAMAK SUÇU ÜSTÜMDE"
Zeynep Olgaç 22.01.2012, 00:49
Geç Bile Kalındı GEÇ BİLE KALINDI
Ali Aydın 18.01.2012, 02:05
Bir Ahkam Kesen Başörtülü ! Hazır mısınız? BİR AHKAM KESEN BAŞÖRTÜLÜ ! HAZIR MISINIZ?
Yasemin Vatandaş 15.01.2012, 15:35
Soykırımı İnkar Yasası, Fransa, Türkiye ve Cezayir SOYKIRIMI İNKAR YASASI, FRANSA, TÜRKİYE VE CEZAYİR
Furkan Şenay 12.01.2012, 16:29
Kampüsten merhaba! KAMPÜSTEN MERHABA!
Tahsin Aksu 27.12.2011, 16:07
KOC gibi sergi KOC GİBİ SERGİ
Tan Yeşilada 30.11.2011, 16:22
Şehir Hayatına Beslenme Önerileri… ŞEHİR HAYATINA BESLENME ÖNERİLERİ…
Op.Dr. Cem Yılmaz 17.11.2011, 12:24
70 bin hayat organ nakli bekliyor 70 BİN HAYAT ORGAN NAKLİ BEKLİYOR
Prof. Dr. Alp Gürkan 05.11.2011, 14:00
Doktorların Sağlık Bakanlığı'yla imtihanı DOKTORLARIN SAĞLIK BAKANLIĞI'YLA İMTİHANI
Emine Bilgiç 03.11.2011, 01:46
KALIN BARSAK KANSERİ KALIN BARSAK KANSERİ
Sadık Yıldırım 01.11.2011, 22:32
BİRLİKTE Mİ AYRI MI NO 2 BİRLİKTE Mİ AYRI MI NO 2
Serra Karaçam 21.10.2011, 00:10
Güncel Bilgiler GÜNCEL BİLGİLER
Uğur Aksu 18.10.2011, 11:54
Ben’den Vazgeçmek Üzerine BEN’DEN VAZGEÇMEK ÜZERİNE
Yusuf Önaç 16.10.2011, 02:25
SEÇİLMİŞ ŞEHİTLER... SEÇİLMİŞ ŞEHİTLER...
Rauf Atilla Polat 28.09.2011, 00:22
Bir dirhem et bin ayıp örter BİR DİRHEM ET BİN AYIP ÖRTER
Prof. Dr. Benal Büyükgebiz 12.09.2011, 11:14
Bel ağrısı ve tedavi yöntemleri BEL AĞRISI VE TEDAVİ YÖNTEMLERİ
Bülent Neymen 16.08.2011, 21:55
Türkiye Portreleri TÜRKİYE PORTRELERİ
Sernur Yassikaya 10.08.2011, 14:57
Görev ve Sorumluluklarını bilmeyen Polis Memurları !! GÖREV VE SORUMLULUKLARINI BİLMEYEN POLİS MEMURLARI !!
İbrahim Yörük 31.07.2011, 20:33
ADALET HAMAMINDA BİR GARİP FUTBOL!!! ADALET HAMAMINDA BİR GARİP FUTBOL!!!
Sedat Bayar 07.07.2011, 04:14
AYNI DAĞIN YELİYİZ BİZ! AYNI DAĞIN YELİYİZ BİZ!
Ahu Şentürk 13.06.2011, 12:08
Oksitlenmiş Siyaset OKSİTLENMİŞ SİYASET
H. Kübra Özan 11.06.2011, 11:20
KAMYONLAR KAVUN TAŞIMAYACAK ARTIK ! KAMYONLAR KAVUN TAŞIMAYACAK ARTIK !
Dr. Hamid Aydın 04.06.2011, 16:38
Diyarbakır, Huzur ve Barış İstiyor DİYARBAKIR, HUZUR VE BARIŞ İSTİYOR
Bekir Kaplan 02.06.2011, 21:51
KASETLERİN ANA HEDEFİ AK PARTİ İKTİDARI DEĞİL Mİ? KASETLERİN ANA HEDEFİ AK PARTİ İKTİDARI DEĞİL Mİ?
Mehmet Barlas 24.05.2011, 14:22
MİLLİ İRADE SINIRSIZ MIDIR?
Uğur Uruşak 04.03.2011, 13:06
Dünyadan Göçüp Gitme Töreni DÜNYADAN GÖÇÜP GİTME TÖRENİ
Ömer Faruk Besli 01.03.2011, 16:51
Bize Verilen Yapbozun Bir Parçası Eksikti BİZE VERİLEN YAPBOZUN BİR PARÇASI EKSİKTİ
Merve Şebnem Oruç 31.01.2011, 13:15
BDP - HAS Parti - EDP İttifakı... BDP - HAS PARTİ - EDP İTTİFAKI...
Ekin Gün 28.01.2011, 00:35
Haziran'ın fotoğrafı bugünden belli... HAZİRAN'IN FOTOĞRAFI BUGÜNDEN BELLİ...
Numan Ceyhan 14.12.2010, 02:00
Konuşma Adabı… KONUŞMA ADABI…
Tuba Kalçık 10.11.2010, 02:35
Alın size yeni bir meslek”SOSYAL MEDYA UZMANI” ALIN SİZE YENİ BİR MESLEK”SOSYAL MEDYA UZMANI”
Volkan Köse 14.08.2010, 16:39
Kürt Sorununa Adaletle bakmak KÜRT SORUNUNA ADALETLE BAKMAK
Mehmet Ali Başaran 28.07.2010, 00:58
Hadi Millet Porno İzleyelim HADİ MİLLET PORNO İZLEYELİM
M. Onur Lökoğlu 20.05.2010, 02:14
İlköğretimde Kıyafet Serbestliği İLKÖĞRETİMDE KIYAFET SERBESTLİĞİ
Uzm.Ped.Hakan Emanetoğlu 11.05.2010, 19:02
Statükonun elindeki son koz STATÜKONUN ELİNDEKİ SON KOZ
Tarık Safaoğlu 29.04.2010, 00:30
KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !.. KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !..
Hikmet Genç 14.09.2009, 08:11
FOTOKOPİ AÇIKLAMALAR VE KARGALARIM FOTOKOPİ AÇIKLAMALAR VE KARGALARIM
Sevda Kara 25.06.2009, 11:56
TURKTİME ANKETİ TURKTİME ANKETİ
Cüneyt Ünal 09.04.2009, 16:15
TURKCELL 0534 605 93 46 NOLU KONTÜR GASPCISI İÇİN NE YAPTI? TURKCELL 0534 605 93 46 NOLU KONTÜR GASPCISI İÇİN NE YAPTI?
Dursun Boran 15.03.2009, 14:38
Şimdi kanal yöneticilerinin önemi çok daha artacak, televizyon kanalı yönetmek ustalık isteyecektir. ŞİMDİ KANAL YÖNETİCİLERİNİN ÖNEMİ ÇOK DAHA ARTACAK, TELEVİZYON KANALI YÖNETMEK USTALIK İSTEYECEKTİR.
Kemal Kurçer 23.11.2008, 17:23
Balon BALON
Hasan Efe Çiziyor 29.07.2008, 18:35
1 Mayıs! 1 MAYIS!
Mehmet Ali Ilıcak 01.05.2008, 11:41
TÜRKİYEDE YÜZÜ KIZARANLAR MUTLAKA VARDIR
Talha Akmehmet 02.04.2008, 13:25
YASAKLARLA NEREYE KADAR
Hasan Köroğlu 03.02.2008, 14:13
DERELİ’YE MÜKAFAT
Fenerbaz 27.09.2007, 14:57
CAHİL HALKIN, CAHİL SEÇİMİ (!)
Recep Canbolat 25.07.2007, 17:56
UYUYAMIYORUM ARKADAŞLAR…
Hülya Gözalan 16.06.2007, 21:47
GENELKURMAY NE DİLİYOR?
Ergun Göknel 09.06.2007, 12:23
Yazarların yazıları kendi görüşlerini içermektedir. Yazıların yayına alınmaları yazarlar tarafından yapılmaktadır. HaberX'in kontrolüne tabi değildirler.