Son Haberler
01.07.2016 Cuma 21:47
USD 2,6013 EUR 2,8245 EUR/USD 1,0858 BIST   80645,4/%0,42
ISTANBUL Cuma: 21°C/27°CCumartesi: 21°C/28°CPazar: 20°C/27°C

Havadurumu ayarlari

Lutfen havadurumunu goruntulemek istediginiz sehri listeden seciniz.

Meclis'te 3. Yargı Paketi görüşülecek
Meclis 1 Temmuz'da tatile girmeyecek. Meclis, Cumartesi, Pazar ve 2 Temmuz Pazartesi günü de çalışacak. Genel Kurul'da yarın 3. Yargı Paketi görüşülecek. 29.06.2012 22:36

(ANKA) - Meclis Genel Kurulu'nda Danışma Kurulu'nun önerisi kabul edildi. Kabul edilen Danışma Kurulu önerisiyle bugün Genel Kurul'da Türk Akreditasyon Kurumu Kuruluş ve Görevleri Hakkında Kanunda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı ile Bütçe Kanunlarında Yer Alan Bazı Hükümlerin İlgili Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelere Eklenmesine Dair Kanun Tasarısı görüşülecek.

Genel Kurul'da yarın 3. Yargı paketi ele alınırken 1 Temmuz Pazar günü yarım kalan Torba Teklifi görüşülecek. 2 Temmuz Pazartesi günü ise görüşmesi yarım kalan Devlet Sırrı Kanunu Tasarısı ile "sezaryen yasası" olarak da adlandırılan Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname ile Bazı Kanun ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı görüşülecek.

YORUMLARINIZ
adanalı01 - 02.01.2013 20:03
basın yoluyla ıslemen sucların affı nezaman cıkacak tarıhı bılen varmı??
filiz kol - 28.11.2012 00:40
Benim esim iki aylik evliyken cezaEvine dustu bir senedir yatio dokuz sene kaldi 6aylik bebegi car ne olur affeyseler cokmu zor ya ne bicim dunya aff allahim af diyorum
burcu - 16.09.2012 16:38
benim eşimme 6 ay kesinleşmiş happis cezası geldi 36 gün yatar çıkar dediler eşim şu anda yarı açıkta yatıyor bugün 23 gün oldu inşallah çıkar yoksa işimizi kaybedeceğiz 2 tane kızım var çook zordurum dayım hiç bir avukattan tam cevap alamadım çokmağdurum ne olur yardım edin suçu yok sedece dava takip edilmediği için yatıyor yani tamamen boşuna allah herkeze yardım etsin çaresizlik çol zor
sevgieryılmaz - 30.06.2012 15:15
eşim 2 yıldır ceza evinde oğlum babasız büyüyor sayin başbakanım lütfen allah rızası için af herkese vursun kimse kalmasın çocuklar babasız büyümesin bir dosyadan ceza yedi ikinci dosyadan davası suruyor
enazından suren davadan berat etsin lutfen bizsize duacıyız sizde bize yardımcı olun......
erdoğan - 30.06.2012 12:14
6yıl önce aile içi kavgadan dolayı kayın babam,kaynım ve ben 5'er yıl hapis cezası aldık şu an yargıtayda onaylanıp gelmesi halinde hapse gireceğiz.Bizler hayatı boyunca karakola bile yolu düşmemiş sicili temiz insanlarız Kavgadan sonra aramızda hiçbir husumetimiz kalmadı yani olay kapandı gitti biz unttuk ama...? Şu anda 40 yaşındayım 96 da evlendim 2008 de baba oldum şükürler olsun ve sayın Başbakanımızında dediği gibi iki çocuğumdaha olsun üçe tamamlamak istiyorum ancak bu 5 yılı yatarsam yaşım ilerler ve yaşama hakkım elimden alınmış olur.Bu hikayemi ben ve benim durumumda olan tüm vatandaşlarımın sesini duyurabilmek amacı ile paylaşıyorum saygılarımla, ALLAH hakkımızda hayırlısını versin.
adalet var - 30.06.2012 12:11
DERYA hanım siz ne anlatıyorsunuz ben anlamış değilim oğlunuz bi suç işlemiş hapse düşmüş ıslah olduğuna inanıyorsunuz ve çıkmasını istiyorsunuz öylemi ? yokkk böyle bi adalet yokk senin gönlüne göre hakim savcı anladınmı suç işlediyse ne kadarsa cezası çekecek senin demenle olmaz hadi allah yardımcın olsun sabır et çıkması için..
erdoğan - 30.06.2012 11:44
arkadaşlar ben adalet bakanlığının tivittırdan yayınladığı3.yargı paketi hakkındaki yazıyı okudum.tasarıdaki maddeyi aynen paylaşmak istiyorum (basın yayın yolu ile işlenen suçlarda,adli para cezalarına,üst sınırı 5 yıl olan diğer suçları tutklu ve hükümlülerin cezalarının ertelenmesi)şeklinde buna göre üst sınırı 5yıl olan herkes faydalanacak ben tüm samimiyetimle bunun böyle olacağına inanıyorum telaşa mahal vermeyelim zaten gün geldi çattı bekleyelim ve görelim. Hakkımızda hayırlısı olur inşaallah.






























aslan seçer - 30.06.2012 11:15
3.yargı paketinden umutluyuz sadece basın suçlarına erteleme anayasanın eşitlik ilkesine aykırı.rahşan affı diye bilinen af da tıpkı böyle olmuştu basın suçlarına diye çıkartılmış diğer suçlarda faydalanmıştı.cezaevlerinde ki doluluk,gayri insani yaşam şartları göz önünde bulundurulduğunda kısmi af getirilmesinde fayda var
cem can - 30.06.2012 10:46
sadece basın yayın yoluyla suç işleyenlere mi af var?
d.k - 30.06.2012 09:55
ya böyle birşey olabilirmi nasıl 5 yılın altındaki cezalara erteleme olmaz. binlerce insan 3.yargı paketi bekliye bekliye canları çıktı.eğer herkes yararlanmicaksa.batsın bu adalet umutlar suyamı düşyor yani.yazıklar olsun
esra sahın - 30.06.2012 00:46
bukadar mahkum va yakını sızden bı umut paket paket dıye gece gunduz dua edıyor egerkı bırıne vurup bırıne vurmuycaksa yada tutuklulara hukumlulere bısey yoksa bu pakette gercekten kopsun kıyamet en azından sabıkasız olan ve ılk sucu olanlara acısınlar yazıkne evlatlar babasız buyuyor her ınsan hata yapar ama bırkere affedılmeye layık bır deılmıdır
turan köse - 30.06.2012 00:15
nedense bunların adaleti bu kendine çalşıyor bizlere yine bişey çıkmaz burdan
Faruk yalcin - 29.06.2012 23:42
Ben bu yasa değişikliğinin anayasanın eşitlik ilkesine aykırı olup olmadığını merak ediyorum.sadece bir kesime erteleme mümkünmüdür?
emir haktan alım - 29.06.2012 22:29
ben daha doğmadım...1 ay sonra dünyaya gelecem ve ben dünyaya geldiğimde belkide babam ceza evinde olacak vatandaşı olacağım bu ülkede yargı sistemi nasıl işliyor bilmiyorum ama belliki sistem bozuk...devlet büyüklerinden istediğimiz sadece bi AF...dağdaki teröriste varda adli mahkuma neden AF yok....