Son Haberler
18.10.2017 Çarşamba 03:10
USD 2,6013 EUR 2,8245 EUR/USD 1,0858 BIST   80645,4/%0,42
ISTANBUL Cuma: 21°C/27°CCumartesi: 21°C/28°CPazar: 20°C/27°C

Havadurumu ayarlari

Lutfen havadurumunu goruntulemek istediginiz sehri listeden seciniz.

Milletten EVET’e ölçülü destek!
Turgay Çınar tcinar@haberx.com
16.04.2017 23:47
Türkiye açısından tarihî bir eşik olgunlukla geride bırakılmış ve yeni bir sayfa açılmıştır. Bu referandum sonucunda bir bütün olarak Türkiye kazanmış; dış güçler, hainler, terör örgütleri kaybetmiştir.

 

Referandum yüzde 51'e 49 Evet'in üstünlüğü ile sonuçlandı.

Öncelikle bu neticenin ülkemiz için hayırlı olmasını dilerim.

Bugünden itibaren ülke gündeminin artık hızla normalleşme sürecine girmesini umuyorum.

2013’teki gezi olaylarıyla içine girdiğimiz, 17/25 Aralık operasyonu, 2014, 2015’te yapılan dört seçim ve 15 Temmuz darbe teşebbüsüyle zirveye çıkan türbülanstan bir an önce sıyrılmak gerekiyor.

Bu vesileyle tüm kesimlerin kendilerini sorgulamaları, kutuplaşmanın, gerginliğin son bulması ve birlik beraberlik içinde daha müreffeh bir Türkiye için herkesin el ele vermesi son derece önemli.

Milletin Evet'e ölçülü bir destek vermiş olması özellikle AK Parti'nin kendini ciddi bir özeleştiriye  tabi tutmasını kaçınılmaz kılmıştır.

MHP’nin desteğine ve bu kadar geniş kampanyaya rağmen neredeyse kılpayı bir destek elde edilmiş olması üzerinde herhalde ciddi şekilde düşünülecektir.

Nedir mesela bu özeleştiri noktaları?

Bir, adeta ihanet üretim merkezi şeklinde çalışan, reisten fazla reisçi bir kliğin, haysiyet cellâtlığında ölçüyü tamamen kaçırması…

İki, tabandan kopuk, halkın değerlerine uzak tiplerin parti, hükümet ve Cumhurbaşkanlığı vitrininde cömertçe yer bulması…

Üç, AK Parti davasının bugünlere gelmesinde emeği geçen birçok değerli ismin reisçiliği kendinden menkul, nevzuhur tipler tarafından kamuoyu önünde itilip kakılması, hırpalanması ve en önemlisi Reis’in de buna sessiz kalması…

Dört, 1 Kasım seçimlerini %51 ile kazanmış ve halkın teveccühüne mazhar olmuş Davutoğlu’nun hiçbir neden gösterilmeden, ne idüğü belirsiz pelikan dosyası marifetiyle görevden alınması…

Beş, devletin her kademesinden binlerce kişi Fetöcü diye atılırken, AK Parti teşkilatlarında ve belediyelerde ciddi bir Fetöcü temizliği yapıldığına dair kamuoyunda yeterli kanaat oluşmaması…

Bunlar AK Parti’nin istişare mekanizmalarında herhalde derinliğine irdelenecek konulardır.

Sonuç itibariyle Türkiye açısından tarihî bir eşik olgunlukla geride bırakılmış ve yeni bir sayfa açılmıştır.

Bu referandum sonucunda bir bütün olarak Türkiye kazanmış; dış güçler, hainler, terör örgütleri kaybetmiştir.

Bundan sonra el ele verip ülkenin reel gündemine yani huzurlu, güvenli, istikrarlı şekilde kalkınma hamlesine dönme zamanıdır.

Sonuçlar milletimiz ve ülkemiz için hayırlar getirsin.

YORUMLARINIZ
H.K. - 21.05.2017 08:25
Fenerbahçe-Olympiakos maçı dev ekranda izlenecek

Muş Belediyesi Başkanı Feyat Asya, “Başta Fenerbahçe taraftarları olmak üzere tüm hemşehrilerimizi hastane meydanında dev ekranda final maçını izlemeye davet ediyorum" dedi. Haberx, 21.05.2017 00:31

Vizyon varmış Başkanda
Ne güzel görebilmiş
Basketçiler ekranda

......

Bu yöre meşhur Muş’tur
Daglarla sarmaş dolaş
Yolu biraz yokuştur

Haçlı burda pes etti
Malazgirt ovasında
Net bir galibiyetti

Şehitlik her yanımız
Ceddimizin kanıyla
Çok şükür müslumanız

.........

Anadolu müslüman
Hep kardeş kalacaktır
İster kıskan, ister yan
.........

Zaman epey değişti
Terörden nefes aldık
Devlet gücü yetişti

Dağlardan ineceğiz
Var ol Feyat Başkanım
Bu maçı izleyecegiz

Yaşasın Fenerbahçe
Bizi mahçup eyleme
Duacıyız bu gece

Gençimiz aklıselim
Velakin, işsiz çoğu
Bunu da kaydedelim

Söz verdiniz ya bize
Basket sahası n’oldu
Sporcu versek biz size!
*******
S.KESKİN - 25.04.2017 14:58

DANIŞTAY'dan CHP'ye kötü haber

Danıştay, CHP’nin referandum sonuçlarına yönelik başvurusunu reddetti.

Danıştay'dan CHP'ye kötü haber

Danıştay 10. Dairesi, Yüksek Seçim Kurulunun "mühürsüz oyların geçerli sayılması"na ilişkin kararının iptali ve yürütmesinin durdurulması istemiyle CHP'nin yaptığı başvuruyu oy çokluğuyla reddetti.


KARAR VERİLMESİNE YER OLMADIĞINA HÜKMEDİLDİ

CHP'nin referandum ile ilgili başvurusunu değerlendiren Danıştay, YSK kararının idari bir işlem niteliği taşımaması nedeniyle başvuruyla ilgili karar verilmesine yer olmadığına hükmetti.


KARAR OY ÇOKLUĞUYLA ALINDI

YSK kararını idari davaya konu olabilecek bir işlem olarak görmeyen Danıştay, kararını 1'e karşı 4 oyla aldı.


YSK'DAN DA RET KARARI GELMİŞTİ

CHP, Yüksek Seçim Kurulu'nun 16 Nisan'da yapılan anayasa değişikliği referandumunda, mühürsüz oy pusulası ve zarfların geçerli olduğuna yönelik kararına itiraz etmişti.

CHP'nin başvurusu YSK tarafından reddedilmişti. CHP ardından Danıştay'a YSK kararının denetimi için başvuruda bulunmuştu.

S.KESKİN - 24.04.2017 12:05

CHP'den flaş anket teklifi! Suçluyu buldular

CHP İstanbul Milletvekili Sezgin TANRIKULU, "kamuoyu araştırma şirketlerinin kamuoyunu yanıltmasını" önlemek amacıyla kanun teklifi verdi.

CHP'den flaş anket teklifi! Suçluyu buldular

Referandum sonuçları sonrası özeleştiri yapmak yerine sağa sola çamur atan CHP şimdi de anket şirketlerini gözüne kestirdi. 1 Kasım seçimleri öncesi AK Parti'nin oyunu yüzde 39 gösteren anketlere sesi çıkmayan CHP, referandum sonucunu anket şirketlerine fatura etti.

TANRIKULU'ndan TEKLİF

TANRIKULU'nun TBMM Başkanlığına sunduğu kanun teklifi, Seçimlerin Temel Hükümleri ve Seçmen Kütükleri Hakkında Kanun'da değişiklik yapıyor.

Teklif, seçimden önceki 10 günlük sürede, basın ve yayın araçlarıyla, kamuoyu araştırmaları, anketler, tahminler, bilgi ve iletişim telefonları yoluyla mini referandum gibi adlarla bir partinin veya adayın lehinde, aleyhinde ya da vatandaşın oyunu etkileyecek biçimde yayın yapan ve herhangi bir surette dağıtılması yasağına uymayan şirketlere ceza getiriyor.

3 YILDAN 6 YILA KADAR HAPİS

Teklife göre, bu yasağa uymayan ve kanunda belirtilen şartları yerine getirmeyen şirketlere; birlikte çalıştıkları tespit edilen partiden fatura karşılığı aldığı ücretin 100 katı idari para cezası kesilecek. Şirket yetkilileri, 3 yıldan 6 yıla kadar hapis cezasıyla cezalandırılacak.

Teklifin gerekçesine ise seçim yasaklarına aldırış etmeden hükumet lehine yapılan manipülasyon çalışmalarının, araştırma şirketlerinin açıkladıkları sonuçların meşruiyetine gölge düşürdüğü belirtildi, "Kamuoyu araştırmalarında yüzde 2’lik hata payı makuldür. Bu oranın üzerinde ya da altında gösterilen sonuçlar, bunun kasıtlı olduğunu ve bir algı operasyonu yapıldığını göstermektedir" denildi.
S.KESKİN - 24.04.2017 10:10

Referandumda 'EVET' verene küstah tehdit!

16 Nisan referandumunda yüzde 73 oranıyla tarih yazan Avusturyalı Türklere baskılar hız kazandı.

Referandumda 'EVET' verene küstah tehdit!

16 Nisan referandumu öncesi Türk bakanların toplantılarına izin vermeyen Avusturya, elde edilen yüzde 73’lük evet oranıyla tarihi bir şok yaşadı. Sonuçların ardından Türk kökenli vatandaşlara yönelik baskıları artıran ülkede, demokrasi adına kara leke kabul edilecek uygulamalara imza atılmaya hazırlanılıyor. Avusturya Yeşiller Partisi’nden Peter Pliz, referandumda ‘evet’ oylarının önde çıkmasının ardından yurtdışı seçmen listesinin ellerinde olduğunu ve çifte vatandaş olanların inceleneceği açıklaması yaptı.

İSİMLERİ TEK TEK İNCELEYECEĞİZ

Avusturya Devlet Televizyonu ORF aracılığıyla duyurulan haberde ilk olarak Avusturya Yeşiller Partisi’nden Peter Pilz söz alıyor. Türkiye’deki referanduma Avusturya’dan katılıma dikkat çeken Pilz, referandumunda oy kullanan seçmenlerin listesinin bir bölümünü elde ettiklerini ve yetkili makamlara ilettiklerini aktardı. Aynı haberde konuşan aşırı sağcı Özgürlükler Partisi’nden (FPÖ) Elmar Podgorschek ise listedeki isimleri tek tek inceleyeceklerini, hem Türkiye hem Avusturya vatandaşı olan Türklerin Avusturya vatandaşlığını derhal iptal edilmesi için çalışacaklarını açıkladı.

LİSTELERİ ASLAN MI VERDİ

Türk kökenli vatandaşların isim, kimlik numarası, anne ve baba adı, adres gibi tüm detaylarının yer aldığı seçmen listeleri, yalnızca seçime giren AK Parti, CHP, MHP ve HDPli yöneticilerde bulunuyordu. Seçmen listelerinin Pilz’e, aynı partide millet vekilliği yapan ve HDP/PKK’ya yakınlığıyla bilinen Berivan Aslan aracılığıyla ulaştırıldığı iddia ediliyor.

ÇİFTE VATANDAŞLIK YASAK

Çifte vatandaşlık uygulamasının olmadığı Avusturya’da, doğum sırasında anne veya babadan biri Avusturya vatandaşı olan göçmen kökenli çocuklar için çifte vatandaşlık yasal. Ancak sonradan Avusturya vatandaşı olanların çifte vatandaşlık alması yasak.
S.KESKİN - 24.04.2017 10:06

ERDOĞAN Fransa seçimlerine damga vurdu

Fransa'da gerçekleşen Cumhurbaşkanlığı seçiminde bir çok zarftan ERDOĞAN ismi çıktı.

ERDOĞAN Fransa seçimlerine damga vurdu

Fransa'da gerçekleşen Cumhurbaşkanlığı seçiminde bir çok zarftan ERDOĞAN ismi çıktı. Gurbetçi vatandaşlarımız zarflara düşüncelerini içeren notlar da bıraktı.

Fransa olağanüstü halde, olağanüstü güvenlik önlemleri altında Cumhurbaşkanlığı seçimlerine gitti.

13 Kasım 2015'te 130 kişinin hayatını kaybettiği saldırıların ardından ilan edilen olağanüstü hal durumunun devam ettiği ülkede bugün yaklaşık 50 bin polis ve 7 bin asker görevde.

Bugünkü cumhurbaşkanlığı seçimlerinde AB karşıtı adaylarla, AB yanlısı adayların yarışı söz konusu. AB karşıtı bir adayın kazanması halinde topluluğun var oluşu da tehlikeye girebilir.

FRANSA'DA ERDOĞAN RÜZGARI

Oy kullanma işlemlerinin ardından sosyal medyada yayınlanan fotoğraflar ise seçimlere Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın damga vurduğunu ortaya çıkardı. Bir çok gurbetçi vatandaşımızın pusulalara Erdoğan ismini yazdıkları gözlendi. Bazı vatandaşlar zarflara '' Reisten başka oy verecek adam yok. Uzun adam şu Avrupa'ya bir el atsan'' şeklinde notlar bıraktı.

müslüm akkuş - 22.04.2017 10:28
Türkiye aslında şimdi türbülansa girdi.Şaibeli,hileli,devlet güçlerinin hoyratça kullanıldığı bir seçim.Usülsüzlüklerin bile bile YSK eliyle yapıldığı bir seçim.Hukukun olmadığı bırakın hukuku yasalara uyulmadığı bir seçim.Bunu en iyi anlatan--Atı alan Üsküdarı geçti--Geçti Bor'un pazarı sür eşeği Niğdeye--Önemli olam maçı kazanmak---cümleleri.
Bu seçimdeki şaibeler kalkmadan birlik beraberlik sağlanamaz.Türkiye hızla demokrasiden uzaklaşan bir ülke.Artık parti devletine geçmek üzereyiz.Bunun sorumlusuda kişisel çıkarları için her şeye evet diyen bir asalak grup.İktidarın tepesindeki kişiler muhalefetle işbirliği yapıp muhalefetinde önerilerini dikkate alarak uyum yasalarını çıkarırlarmı bilinmez.Yine nobran,biz biliriz,bizden güçlüsü yok,küçük dağları biz yarattık anlayışı ile hareket ederlerse bunu tüm halkımız acı bir şekilde hisseder.Yazık olur güzel ülkemize.
k - 20.04.2017 12:49
Türkiye de rejim değişikliğine hayır diyen iller devletin vergi gelirlerinin %85 şini öderken evet diyen iller sadece devletin vergi gelirlerinin %15 şini ödemekteler.Devlet hayır diyenlerin ödediği vergilerden evet diyenlere sosyal yardım adı altında para ve yardım yapmaktadır.ve istediği oyu bu kesimden almaktadır.
- 19.04.2017 11:09
tartışmalı referandum bitti.Eşit şartlarda olmayan bir yarışın kazananı olmamıştır olmamıştır.Bir tarafta o hal şartları ile getirilen yasaklar ve bu yasakları arkasına alan devlet gücünün bütün olanakları karşısında yolları kapatılan muhalefet vardı.Kimse bunu referandumun eşit şartlarda yapıldığını söyleyemez.Türkiyenin sanayi bölgeleri en çok vergi veren bölgeleri turizm bölgeleri eğitimi yüksek bölgeleri olan batı eğe ak deniz bölgeleri hayır dediler.Kullanılan ayrıştırıcı bölücü dil yüzünden de İstanbul Ankara hayır dedi.Ancak federasyon isteyen Hüdepar evet dedi.Bu referanduma ysk şaibe getirmiştir.Yurt dışında kullanılan oylarda mühürsüzler iptal edilirken yurt içindeki mühürsüz oylar kabul edilmiştir.kanun açıktır mühürsüz zarf ve oy pusulaları iptal edilecektir.denilmektedir.Sonuç olarak Tartışmalı bir puanlık farkla yasa kabul edildi.denilmektedir.ama bu tartışmalar uzun süre daha devam edecektir.
yorum - 18.04.2017 12:08
HALK OYLAMASINA 3 GÜN KALA C.BAŞKANLIĞI DANIŞMANININ EYALET SİSTEMİNE GEÇMEKTEN BAHSETMESİ "Evet" oylarını 2 puan menfi yönde etkilemiştir,bunu unutmuşsun yazar bey.....Artık Fetö'nün siyasi ayağının temizlenme vakti gelmiştir.
- 18.04.2017 11:03
Davutoğlu'nun göreven alınması tam bir isabet!
Morrison öldü diye ;bir değil,tam üç gün yas ilan ettiğini unutmadık.
Görevden alındığı için dua ettik!
DR.X - 18.04.2017 10:02
DAVUTOĞLUNU GÖREVDEN ALAN SİSTEM DEĞİL,KAREKTER.
YENİ SİTEM HİTLER'İN,BENİTO MUSSOLİNİ'LERİN RUHUNU CANLANDIRIR,HORTLATIR.İDAMI GERİ GETİRİR,KURUNUN YANINDA YAŞDA YANAR DİYEREK YÜZBİNLERCE MASUM İDAM EDİLEBİLİR.OĞLUN BİR İFTİRAYA KURBAN GİDİP İDAM EDİLSİN,SONRADA ASIL SUÇLU ORTAYA ÇIKSIN DA,BAKALIM BU ŞEKİLDE BİRDAHA YAZABİLİRMİSİN?
HADİ DİYELİM SAYIN ERDOĞAN İYİ NİYETLİ,AMA YAŞI KEMALE ERDİ,DAHA 2019 OLMADAN ÖLÜRSE,BİR ESET,BİR MUSSOLİNİ,BİR HİTLER BAŞKAN OLURSA,KENDİ HALİNİ DÜŞÜN,SENİN HALİN NİCE OLUR?
PARLEMENTO SİSTEMİ,ALMANYADA DA VAR...O SIRALADIĞIN OLAYLAR BURADA NEYE YOK.ÜSTELİN SEÇİMDEN SONRA RAKİP İKİ BÜYÜK PARTİ BERABER HÜKÜMET KURABİLİYOR,ÜLKEDE SANAİSİDE ÇIĞ GİBİ HER GEÇEN GÜN BÜYÜYOR...
DEMEK HATALR,PARLEMENTO SİSTEMDE DEĞİL,SİYASETCİLERDEYMİŞ.O ZAMAN SİYASETCİYE DİKTATÖRLÜK ŞANSI VERMİYECEKSİN..

BİRAZ AKILLI YAZIN YAZACAKLARINIZI.AKIL DA,ZEKÂ DA GERÇEKLERİ GÖRÜR,GERÇEKLERDEN GEÇER...
Nejatturk - 17.04.2017 12:16
Iki yazı bibirini tamamlıyor.
Bu sayfaya yorum yazarak tarihe not düşün.
1

KÖŞE YAZILARI
Şiddet Ve Ülkemiz ŞİDDET VE ÜLKEMİZ
Fatih Yokuş Bugün, 07:53
BULDUĞUNUZ GRİP AŞISINI VURDURUN BULDUĞUNUZ GRİP AŞISINI VURDURUN
Prof. Dr. Ahmet Rasim Küçükusta 16.10.2017, 20:03
BAŞBAKANDAN TEYEMMÜM DERSLERİ BAŞBAKANDAN TEYEMMÜM DERSLERİ
Hüseyin Adalan 16.10.2017, 13:45
Bedelli askerlik vacip oldu galiba! BEDELLİ ASKERLİK VACİP OLDU GALİBA!
Eyüphan Kaya 15.10.2017, 21:30
KISKANDIRAN VE KORKUTAN SEVGİ GÖSTERİLERİ!                  KISKANDIRAN VE KORKUTAN SEVGİ GÖSTERİLERİ!
İbrahim Dursun 15.10.2017, 16:43
FİRAVUN’UN İMANI FİRAVUN’UN İMANI
Hasan Tülüceoğlu 13.10.2017, 23:10
E-sigara (Elektronik Sigara) E-SİGARA (ELEKTRONİK SİGARA)
Mevlana Çakıral 08.10.2017, 16:35
Türk Entelijansiyası… TÜRK ENTELİJANSİYASI…
Cahit Kılıç 07.10.2017, 12:41
HANGİ İŞİ DOĞRU YAPTINIZ ALLAH AŞKINA? HANGİ İŞİ DOĞRU YAPTINIZ ALLAH AŞKINA?
Burhan Özbey 06.10.2017, 09:32
İtiraf ama yersen İTİRAF AMA YERSEN
Kemal Furkan 29.09.2017, 12:55
Eyy Merkel!.. EYY MERKEL!..
Şefik Kantar 28.09.2017, 17:13
ORTADOĞU İÇİN REÇETE.! ORTADOĞU İÇİN REÇETE.!
Bayram Kaymakçı 27.09.2017, 14:34
ARTIK GÜNEY KOMŞUMUZ İSRAİL ARTIK GÜNEY KOMŞUMUZ İSRAİL
Dr. Ahmet Berk 26.09.2017, 11:25
Savaş Ahlakının Tarumar Edilişinin Miladı: HİROŞİMA VE NAGAZAKİ – 3 (Günümüz Zebanilerinin akıttığı İlk Cehennem Kusmuğu) SAVAŞ AHLAKININ TARUMAR EDİLİŞİNİN MİLADI: HİROŞİMA VE NAGAZAKİ – 3 (GÜNÜMÜZ ZEBANİLERİNİN AKITTIĞI İLK CEHENNEM KUSMUĞU)
Ahmet Akgül 23.09.2017, 17:20
Bir tablonun arka perdesi (La Ultima Cena) BİR TABLONUN ARKA PERDESİ (LA ULTİMA CENA)
Aykut Yavuz 23.09.2017, 10:08
SUS GÖNLÜM SUS GÖNLÜM
Birgül Kapaklıkaya 20.09.2017, 02:10
'işte Başvekil' dedi birisi; 'asalım' dedi diğerleri... 'İŞTE BAŞVEKİL' DEDİ BİRİSİ; 'ASALIM' DEDİ DİĞERLERİ...
Mevlüt Özben 17.09.2017, 20:06
TEOG Açıklaması Eğitimin İflasıdır! TEOG AÇIKLAMASI EĞİTİMİN İFLASIDIR!
Turgay Çınar 15.09.2017, 08:13
Dünya Ekonomi Kartelleri: Faiz ve Savaş Lobileri DÜNYA EKONOMİ KARTELLERİ: FAİZ VE SAVAŞ LOBİLERİ
Eşref Zeki Parlak 04.08.2017, 23:07
VATANDAŞ AHMET VATANDAŞ AHMET
Serkan Güzel 04.08.2017, 10:20
MÜFTÜLERE NİKAH YETKİSİ LAİKLİĞE AYKIRI MI? MÜFTÜLERE NİKAH YETKİSİ LAİKLİĞE AYKIRI MI?
Murat Gençoğulları 02.08.2017, 22:30
Bir Millet Bir Yürek, Bir Dolarlık Hainlere Geçit Yok Elbet BİR MİLLET BİR YÜREK, BİR DOLARLIK HAİNLERE GEÇİT YOK ELBET
Barış Temur 17.07.2017, 18:35
DARBE, İKTİDAR, ADALET VE MERHAMET! DARBE, İKTİDAR, ADALET VE MERHAMET!
Zekeriya Menak 16.07.2017, 22:08
Mustafa “Yaman” bir avukat! MUSTAFA “YAMAN” BİR AVUKAT!
Tarık Sezai Karatepe 14.07.2017, 07:51
GERÇEKLER VE KRİZ GERÇEKLER VE KRİZ
Orhan Cesur 08.06.2017, 18:02
SON DÖNEMDE CHP SON DÖNEMDE CHP
Erdem Özçelik 14.05.2017, 15:05
16 Nisan 2017 neydi? 16 NİSAN 2017 NEYDİ?
Benil Sibel Özyürük 22.04.2017, 10:18
HAYATIMIZDAKİ KARTLAR HAYATIMIZDAKİ KARTLAR
Zülküf Aras 10.04.2017, 23:57
KİMİ SEVİYORUM  KİMİ SEVMİYORUM KİMİ SEVİYORUM KİMİ SEVMİYORUM
Vildan Adalı 03.04.2017, 22:55
YÜZ YIL ÖNCE, YÜZ YIL SONRA YÜZ YIL ÖNCE, YÜZ YIL SONRA
Ahmet Ay 23.03.2017, 22:34
EBU LEHEB DE EVET DİYEMEDİ, PKK FETO DA EBU LEHEB DE EVET DİYEMEDİ, PKK FETO DA
Vakkas Doğantekin 06.02.2017, 13:53
KAÇMAK KURTULUŞTUR KAÇMAK KURTULUŞTUR
Özkan Erdem 10.12.2016, 21:50
KUKA’NIN SAĞLIK ÖYKÜLERİ (ÇOCUK ÖYKÜ KİTAPLARI) KUKA’NIN SAĞLIK ÖYKÜLERİ (ÇOCUK ÖYKÜ KİTAPLARI)
Prof. Dr. Cengiz Yakıncı 03.12.2016, 16:20
Fetö Mağdurları için Yeniden Yargılama FETÖ MAĞDURLARI İÇİN YENİDEN YARGILAMA
Kurtuluş Aybirdi 15.10.2016, 21:25
Yokoluşun Eşiğinde Dünya ve İnsanlık YOKOLUŞUN EŞİĞİNDE DÜNYA VE İNSANLIK
Yılmaz Ada 10.10.2016, 12:41
Hey Şamil Tayyar, Sana Diyorum Sana! HEY ŞAMİL TAYYAR, SANA DİYORUM SANA!
Ahmet Kaya 23.09.2016, 12:37
BAYRAM MESAJI BAYRAM MESAJI
Hüseyin Kocabaş 11.09.2016, 14:56
METİN ACIPAYAM ARSLAN BALTA MÜLAKATI METİN ACIPAYAM ARSLAN BALTA MÜLAKATI
Metin Acıpayam 09.09.2016, 01:44
AMERİKAN BİZONU AHMAK AMERİKAN BİZONU AHMAK
Serdar Karadeniz 24.07.2016, 17:45
Tayyip Erdoğan'ı Gönderin İngiltere kurtulsun TAYYİP ERDOĞAN'I GÖNDERİN İNGİLTERE KURTULSUN
Yavuz Demir 25.06.2016, 00:16
BAHAR, DETOKS VE BİR SERİ KATİLİN DRAMI BAHAR, DETOKS VE BİR SERİ KATİLİN DRAMI
Kevser Akın 14.06.2016, 03:34
TAYYİP BİR GİTSE TAYYİP BİR GİTSE
Naci Taban 14.06.2016, 02:27
“Biz cenaze için burdayız! Uygun olmaz!” “BİZ CENAZE İÇİN BURDAYIZ! UYGUN OLMAZ!”
Yusuf Serçe 13.06.2016, 11:56
TOPLUMSAL UZLAŞMA VE EĞİTİM TOPLUMSAL UZLAŞMA VE EĞİTİM
Hasan Güneş 16.05.2016, 21:38
İlk Üç Madde ve Laiklik İLK ÜÇ MADDE VE LAİKLİK
Özcan Yazıcı 28.04.2016, 18:43
Düpedüz Vahşiyiz Biz DÜPEDÜZ VAHŞİYİZ BİZ
Arif Özutku 29.03.2016, 15:13
KADIN KADIN
Yasemin Kurçenli 12.03.2016, 19:16
Koltuğum olmadan asla! KOLTUĞUM OLMADAN ASLA!
Yasemin Yıldırım 09.03.2016, 14:54
28 ŞUBAT'IN DÜŞÜNDÜRDÜKLERİ... 28 ŞUBAT'IN DÜŞÜNDÜRDÜKLERİ...
Melih Esat Açıl 01.03.2016, 21:50
En çokta sevgilimsin... EN ÇOKTA SEVGİLİMSİN...
Hülya Okur 14.02.2016, 19:40
ADLİ TATİL KALDIRILMALI! ADLİ TATİL KALDIRILMALI!
Hasan Yaşar Özfidan 08.02.2016, 20:09
HALKIN İNANILMAZ BAŞARISI HALKIN İNANILMAZ BAŞARISI
Canan Barlas 26.01.2016, 13:54
Bir pirupuganda hikayesi BİR PİRUPUGANDA HİKAYESİ
Yasemin Sümer 23.12.2015, 21:35
CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'A AÇIK MEKTUP CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'A AÇIK MEKTUP
Bayram Zilan 07.12.2015, 02:56
RUSYA - TÜRKİYE GERGİNLİĞİ RUSYA - TÜRKİYE GERGİNLİĞİ
Zeynep Günal 29.11.2015, 20:09
Zoru başarmadık; doğruyu bulduk ZORU BAŞARMADIK; DOĞRUYU BULDUK
Engin Konca 16.10.2015, 15:34
SON OYUN SON OYUN
Sefer Ceylan 14.09.2015, 04:17
Cogito Sözlük'ten Dünyaya Yeni Bir Söz COGİTO SÖZLÜK'TEN DÜNYAYA YENİ BİR SÖZ
Ömer Bulut 18.08.2015, 14:30
KULLANIŞLI TERÖRİSTLERE RAĞMEN BARIŞ GELECEK…! KULLANIŞLI TERÖRİSTLERE RAĞMEN BARIŞ GELECEK…!
Semra Cabrero 01.08.2015, 22:00
ESAD'DAN IŞİD'E, IŞİD'DEN SURUÇ KATLİAMINA... ESAD'DAN IŞİD'E, IŞİD'DEN SURUÇ KATLİAMINA...
Cevdet Kara 21.07.2015, 15:06
Koalisyon Mu “Tekrar Seçim” Mi? KOALİSYON MU “TEKRAR SEÇİM” Mİ?
Hamit Yaz 19.06.2015, 16:55
Konutun Sözleşmede Belirtilenden Küçük Olması KONUTUN SÖZLEŞMEDE BELİRTİLENDEN KÜÇÜK OLMASI
Av.Emre Alcan 11.05.2015, 21:27
ADALETİN ELİNDE SİLAH ADALETİN ELİNDE SİLAH
Sevda Salihoğlu Dursun 01.04.2015, 14:35
İçimdeki çocuk İÇİMDEKİ ÇOCUK
İsmail Kara 28.03.2015, 00:17
Kemalizm-Tayyibizm veya Başkanlık Sistemi KEMALİZM-TAYYİBİZM VEYA BAŞKANLIK SİSTEMİ
Burak Yalım 08.03.2015, 14:59
Aday adayları arz-ı endam ederken.. ADAY ADAYLARI ARZ-I ENDAM EDERKEN..
Faruk Faruk 26.02.2015, 12:28
Alim'in Emir'le İmtihanı... ALİM'İN EMİR'LE İMTİHANI...
Birol Topuz 21.02.2015, 13:59
ÇÜRÜMEMEK İÇİN "BAŞKANLIK" ÇÜRÜMEMEK İÇİN "BAŞKANLIK"
Ahmet Duvarcı 03.02.2015, 21:20
Birinin söylemesi gerek. BİRİNİN SÖYLEMESİ GEREK.
Ahmet Rıfat 03.02.2015, 12:23
Vahdet Gazetesinde yayınlanmayan Paralel yazım VAHDET GAZETESİNDE YAYINLANMAYAN PARALEL YAZIM
İbrahim Yörük 11.01.2015, 12:21
ADALETİN BU MU? DÜNYA ADALETİN BU MU? DÜNYA
Cemal Aktan 20.12.2014, 15:08
MÜLAKAT SORULARI VE İŞ GÖRÜŞMELERİ MÜLAKAT SORULARI VE İŞ GÖRÜŞMELERİ
Yasemin Tecimer 15.12.2014, 17:01
PEYGAMBERE KİBİRLİ DİYEN ADAM PEYGAMBERE KİBİRLİ DİYEN ADAM
Muhammed Çimen 24.11.2014, 13:03
ZEHİRİN YENİ ADI: BONZAİ ZEHİRİN YENİ ADI: BONZAİ
Prof.Dr. Göknur Aktay 03.11.2014, 13:19
KÖRHASAN ailesinin bir ricası var KÖRHASAN AİLESİNİN BİR RİCASI VAR
Murat Körhasan 21.10.2014, 23:31
Ali İmran Suresi 28 Ayet: "Mü'minler, mü'minleri bırakıp inkarcıları dost edinmesin" ALİ İMRAN SURESİ 28 AYET: "MÜ'MİNLER, MÜ'MİNLERİ BIRAKIP İNKARCILARI DOST EDİNMESİN"
Bekir Çınar 19.10.2014, 14:02
Kobani'ye Destek Eylemleri Ardından Notlar KOBANİ'YE DESTEK EYLEMLERİ ARDINDAN NOTLAR
Didem Tomaslar 12.10.2014, 23:38
Herkes İçin Adalet HERKES İÇİN ADALET
Nesrin Yıldırım 10.10.2014, 19:31
Masum Hayvanlar (#LemanSam) !! MASUM HAYVANLAR (#LEMANSAM) !!
SSerra Erdoğan 06.10.2014, 05:15
Komşularımızı orta yerde bırakmayız KOMŞULARIMIZI ORTA YERDE BIRAKMAYIZ
Güngör Avcıoğlu 22.09.2014, 23:59
İSLAMİ TERÖRİZM YALANI İSLAMİ TERÖRİZM YALANI
Mithat Tuncay Öcalır 04.08.2014, 01:19
YA ÖYLE DEĞİLSE YA ÖYLE DEĞİLSE
Sedat Ilgın 24.07.2014, 16:24
Tatlı ve buruk duygularla  Allahaısmarladık… TATLI VE BURUK DUYGULARLA ALLAHAISMARLADIK…
Sevda Türküsev 05.07.2014, 12:47
Reisicumhur'dan Sonra REİSİCUMHUR'DAN SONRA
M. Nail Keçili 02.07.2014, 10:47
PROVOKASYONLARINIZ ORADAYSA ARŞİV BURADA; 1993... PROVOKASYONLARINIZ ORADAYSA ARŞİV BURADA; 1993...
Turgay Yaman 11.06.2014, 14:59
Gezi neydi, ne değildi GEZİ NEYDİ, NE DEĞİLDİ
Bilgehan Uçak 31.05.2014, 10:10
ALLAH MÜSTAHAKINIZI VERSİN! ALLAH MÜSTAHAKINIZI VERSİN!
Ayhan Yağızer 19.05.2014, 13:11
Dünden Bugüne El Fetih-Hamas-İsrail İlişkileri -2- DÜNDEN BUGÜNE EL FETİH-HAMAS-İSRAİL İLİŞKİLERİ -2-
Cengiz Koyuncu 02.05.2014, 16:21
Bugün mü, Dün mü? BUGÜN MÜ, DÜN MÜ?
Özlem Özcan 06.04.2014, 23:51
SALİH GÜLEN'İ TANIYORMUSUNUZ? SALİH GÜLEN'İ TANIYORMUSUNUZ?
Salih Can 26.03.2014, 03:54
Tek Erdoğan  Yalnız Türkiye TEK ERDOĞAN YALNIZ TÜRKİYE
Halid Şener 15.03.2014, 18:23
Ağız Kokusu kaderiniz değil AĞIZ KOKUSU KADERİNİZ DEĞİL
Dt. Arzu Yalnız Zogun 14.03.2014, 10:24
Lübnan Sinemasının en barışçıl yönetmeni LÜBNAN SİNEMASININ EN BARIŞÇIL YÖNETMENİ
Tuğba Koçak 14.02.2014, 01:27
Değerli Haberx Ailesi DEĞERLİ HABERX AİLESİ
Sami Zana ASLAN 27.01.2014, 15:35
Bundan Sonrası İçin BUNDAN SONRASI İÇİN
Meltem Arıkan 27.01.2014, 08:29
CEMAAT VE ERDOĞAN CEMAAT VE ERDOĞAN
Murat Özdemir 27.01.2014, 01:49
Türkiye'de Bulunan Alman Vakıfları'nın Bilinmeyen Yönleri TÜRKİYE'DE BULUNAN ALMAN VAKIFLARI'NIN BİLİNMEYEN YÖNLERİ
Muhammet Tazegül 24.01.2014, 11:09
Mısır'da askerle, Türkiye'de yargıyla! MISIR'DA ASKERLE, TÜRKİYE'DE YARGIYLA!
Eylem Yılmaz 25.12.2013, 21:55
Trabzonspor şaşırtmaya devam ediyor. TRABZONSPOR ŞAŞIRTMAYA DEVAM EDİYOR.
Mahmut Ulusoy 13.12.2013, 10:03
İLETİŞİMDEN ÇIKIŞ İLETİŞİMDEN ÇIKIŞ
Çağlayan ibiş 10.12.2013, 22:03
2023  Türkiye'de Hentbol   2023 TÜRKİYE'DE HENTBOL
Kenan Öner 06.12.2013, 11:51
Öğrenci Evleri ve Yaşam Tarzına Müdahale ÖĞRENCİ EVLERİ VE YAŞAM TARZINA MÜDAHALE
Rujhat Avşar 14.11.2013, 12:52
DİLENEN SURİYELİLER (NAWARLAR)! DİLENEN SURİYELİLER (NAWARLAR)!
Hasan Karataş 17.10.2013, 01:57
Erdoğan Diktatörse Bu Hoşgörü Niye? ERDOĞAN DİKTATÖRSE BU HOŞGÖRÜ NİYE?
Nurettin Oğuz Alhan 02.09.2013, 15:27
MAM (Milli Alternatif Medya) MAM (MİLLİ ALTERNATİF MEDYA)
İsmail Turan Çakır 30.07.2013, 02:27
Gelenekçi miyiz? Yenilikçi mi? GELENEKÇİ MİYİZ? YENİLİKÇİ Mİ?
Samet Ülker 30.07.2013, 01:25
MİLLİ SKANDAL BAKANLIĞI MİLLİ SKANDAL BAKANLIĞI
Mehmet Aysan 29.07.2013, 15:05
Strateji Akademisi Başkanı Mesut Ülker STRATEJİ AKADEMİSİ BAŞKANI MESUT ÜLKER
Mesut Ülker 23.07.2013, 19:02
AK Parti MKYK Üyesi Mazhar Bağlı AK PARTİ MKYK ÜYESİ MAZHAR BAĞLI
Mazhar Bağlı 23.07.2013, 18:59
Prof. Dr. Erol Katırcıoğlu PROF. DR. EROL KATIRCIOĞLU
Erol Katırcıoğlu 23.07.2013, 18:58
Gezi Eylemlerinin Çözüm Sürecine Etkisi... GEZİ EYLEMLERİNİN ÇÖZÜM SÜRECİNE ETKİSİ...
***Haftanın Sorusu*** 23.07.2013, 18:55
12 Eylül Darbesi 12 EYLÜL DARBESİ
Oğuzhan Dursunkaya 07.07.2013, 00:55
Ben de kaygılıyım, ben de kaygılıyım BEN DE KAYGILIYIM, BEN DE KAYGILIYIM
Tuğrul Özşengül 30.06.2013, 07:22
Endişeliler ENDİŞELİLER
Yonca Kaya Şahin 27.06.2013, 14:52
Türkiye-İran-Rusya (Türkiye İran İlişkilerini Gözden Geçirmeli) TÜRKİYE-İRAN-RUSYA (TÜRKİYE İRAN İLİŞKİLERİNİ GÖZDEN GEÇİRMELİ)
Alperhan Baysan 28.05.2013, 00:17
ŞİŞEDE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR, AKIL MANTIK BIRAKMIYOR...  ŞİŞEDE DURDUĞU GİBİ DURMUYOR, AKIL MANTIK BIRAKMIYOR...
Setenay Yüksel Olguner 24.05.2013, 09:34
Demokrasimizin Mimarı "Celal Bayar" DEMOKRASİMİZİN MİMARI "CELAL BAYAR"
Uğur Şahan 19.05.2013, 00:30
FAİLLER YAKALANDI! FAİLLER YAKALANDI!
Deniz İster 13.05.2013, 14:54
Türkiye'de sağlığın geliştirilimesi TÜRKİYE'DE SAĞLIĞIN GELİŞTİRİLİMESİ
Prof. Dr. Erkan Pehlivan 17.04.2013, 10:20
Mısır’da Kıptı Hristiyan-Müslüman Çatışması Tezgahlanıyor! MISIR’DA KIPTI HRİSTİYAN-MÜSLÜMAN ÇATIŞMASI TEZGAHLANIYOR!
Can Acun 07.04.2013, 19:57
İsrail'in Özrü İSRAİL'İN ÖZRÜ
Soner Kırkpınar 29.03.2013, 19:12
​KÜRTLER VE TÜRKLER AYNI MİLLET Mİ ? ​KÜRTLER VE TÜRKLER AYNI MİLLET Mİ ?
Vahdettin İnce 15.03.2013, 17:50
DEPLASMANDA TEK BAŞINA DEPLASMANDA TEK BAŞINA
Cumhur Cebeci 04.02.2013, 22:19
SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ   /KIŞ AYLARI VE GRİP SAĞLIKTA DÖNÜŞÜM VE KAMU HASTANELER BİRLİĞİ /KIŞ AYLARI VE GRİP
Serdar Bayrak 23.01.2013, 22:02
Kapısuyu tersanesinin hazin sonu KAPISUYU TERSANESİNİN HAZİN SONU
Ahmet Üder 06.01.2013, 18:45
Hayatın Tabelaları HAYATIN TABELALARI
Sıla Onat 03.01.2013, 02:20
Uludağ Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ali Yaşar Sarıbay ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRETİM ÜYESİ PROF. DR. ALİ YAŞAR SARIBAY
Ali Yaşar Sarıbay 11.11.2012, 18:09
İstifa eden kıdem tazminatı alabilir mi? İSTİFA EDEN KIDEM TAZMİNATI ALABİLİR Mİ?
Cihangir Cayrancı 31.10.2012, 16:55
Eğitimde Yaşam Alanı EĞİTİMDE YAŞAM ALANI
Dr.Yağmur Yeşilırmak 25.10.2012, 18:01
BAZEN... BAZEN...
Asım Yıldırım 17.10.2012, 10:55
BAŞBAKANLIK ETRAFINDAKİ TOZ BULUTU, SAVAŞ, MEHMET EFE BAŞBAKANLIK ETRAFINDAKİ TOZ BULUTU, SAVAŞ, MEHMET EFE
Cihat Şimşek 10.10.2012, 22:28
EFSANE… EFSANE…
Seyda Yalvaç 10.10.2012, 12:05
ULUSLARARASI DÖVİZ (FOREX) PİYASALARI ULUSLARARASI DÖVİZ (FOREX) PİYASALARI
Destek FX 09.10.2012, 14:59
Neşet Ertaş ve Bana Kalan Bağlaması NEŞET ERTAŞ VE BANA KALAN BAĞLAMASI
Cuma Hikmet 26.09.2012, 18:52
MEME KANSERİ VE HAYAT KURTARAN BİLEKLİK MEME KANSERİ VE HAYAT KURTARAN BİLEKLİK
Necmettin Tetik 26.09.2012, 01:22
İSLAM ve TASAVVUF İSLAM VE TASAVVUF
Abdurrahim Çölgeçen 13.08.2012, 16:16
Olimpiyat Oyunlarındaki ABD Bayrağı.! OLİMPİYAT OYUNLARINDAKİ ABD BAYRAĞI.!
Bilal Şentürk 12.08.2012, 10:57
Beni zygonla döven adam hakkı için BENİ ZYGONLA DÖVEN ADAM HAKKI İÇİN
Eda Alanson 11.07.2012, 05:41
Avrupa'nın En Başarılı Girişimcisi Berna İlter Seçildi (Söyleşi) AVRUPA'NIN EN BAŞARILI GİRİŞİMCİSİ BERNA İLTER SEÇİLDİ (SÖYLEŞİ)
Seda Karakaya 03.07.2012, 20:09
Yurt Dışından Telefon Getirmek YURT DIŞINDAN TELEFON GETİRMEK
Bekir Hilmi Nayır 21.06.2012, 10:56
Çaygözyaşları ÇAYGÖZYAŞLARI
Fréderike Geerdink 04.06.2012, 13:34
Ne Demişler: Ağaçı Yaşken, Delegeyi Hoşken NE DEMİŞLER: AĞAÇI YAŞKEN, DELEGEYİ HOŞKEN
Oğuzhan Erdoğan 17.05.2012, 17:07
Boş Yazı BOŞ YAZI
Taha Ün 10.05.2012, 08:35
Engelliler Eczanede!!! ENGELLİLER ECZANEDE!!!
Nazlı Şencan 30.04.2012, 23:19
CHP'YE KİTAPÇIK TAVSİYELERİ!.. CHP'YE KİTAPÇIK TAVSİYELERİ!..
Volkan Akay 20.04.2012, 09:33
SURİYE DEVRİMİ SURİYE DEVRİMİ
Mert C. Demir 16.03.2012, 03:50
Suriye’de Kayıp Gazeteciler Ve 2 Sorun SURİYE’DE KAYIP GAZETECİLER VE 2 SORUN
Yonca Karakemer 15.03.2012, 01:23
"Kaldı Bu Yaşamak Suçu Üstümde" "KALDI BU YAŞAMAK SUÇU ÜSTÜMDE"
Zeynep Olgaç 22.01.2012, 00:49
Geç Bile Kalındı GEÇ BİLE KALINDI
Ali Aydın 18.01.2012, 02:05
Bir Ahkam Kesen Başörtülü ! Hazır mısınız? BİR AHKAM KESEN BAŞÖRTÜLÜ ! HAZIR MISINIZ?
Yasemin Vatandaş 15.01.2012, 15:35
Soykırımı İnkar Yasası, Fransa, Türkiye ve Cezayir SOYKIRIMI İNKAR YASASI, FRANSA, TÜRKİYE VE CEZAYİR
Furkan Şenay 12.01.2012, 16:29
Kampüsten merhaba! KAMPÜSTEN MERHABA!
Tahsin Aksu 27.12.2011, 16:07
KOC gibi sergi KOC GİBİ SERGİ
Tan Yeşilada 30.11.2011, 16:22
Şehir Hayatına Beslenme Önerileri… ŞEHİR HAYATINA BESLENME ÖNERİLERİ…
Op.Dr. Cem Yılmaz 17.11.2011, 12:24
70 bin hayat organ nakli bekliyor 70 BİN HAYAT ORGAN NAKLİ BEKLİYOR
Prof. Dr. Alp Gürkan 05.11.2011, 14:00
Doktorların Sağlık Bakanlığı'yla imtihanı DOKTORLARIN SAĞLIK BAKANLIĞI'YLA İMTİHANI
Emine Bilgiç 03.11.2011, 01:46
KALIN BARSAK KANSERİ KALIN BARSAK KANSERİ
Sadık Yıldırım 01.11.2011, 22:32
BİRLİKTE Mİ AYRI MI NO 2 BİRLİKTE Mİ AYRI MI NO 2
Serra Karaçam 21.10.2011, 00:10
Güncel Bilgiler GÜNCEL BİLGİLER
Uğur Aksu 18.10.2011, 11:54
Ben’den Vazgeçmek Üzerine BEN’DEN VAZGEÇMEK ÜZERİNE
Yusuf Önaç 16.10.2011, 02:25
SEÇİLMİŞ ŞEHİTLER... SEÇİLMİŞ ŞEHİTLER...
Rauf Atilla Polat 28.09.2011, 00:22
Bir dirhem et bin ayıp örter BİR DİRHEM ET BİN AYIP ÖRTER
Prof. Dr. Benal Büyükgebiz 12.09.2011, 11:14
Bel ağrısı ve tedavi yöntemleri BEL AĞRISI VE TEDAVİ YÖNTEMLERİ
Bülent Neymen 16.08.2011, 21:55
Türkiye Portreleri TÜRKİYE PORTRELERİ
Sernur Yassikaya 10.08.2011, 14:57
ADALET HAMAMINDA BİR GARİP FUTBOL!!! ADALET HAMAMINDA BİR GARİP FUTBOL!!!
Sedat Bayar 07.07.2011, 04:14
AYNI DAĞIN YELİYİZ BİZ! AYNI DAĞIN YELİYİZ BİZ!
Ahu Şentürk 13.06.2011, 12:08
Oksitlenmiş Siyaset OKSİTLENMİŞ SİYASET
H. Kübra Özan 11.06.2011, 11:20
KAMYONLAR KAVUN TAŞIMAYACAK ARTIK ! KAMYONLAR KAVUN TAŞIMAYACAK ARTIK !
Dr. Hamid Aydın 04.06.2011, 16:38
Diyarbakır, Huzur ve Barış İstiyor DİYARBAKIR, HUZUR VE BARIŞ İSTİYOR
Bekir Kaplan 02.06.2011, 21:51
KASETLERİN ANA HEDEFİ AK PARTİ İKTİDARI DEĞİL Mİ? KASETLERİN ANA HEDEFİ AK PARTİ İKTİDARI DEĞİL Mİ?
Mehmet Barlas 24.05.2011, 14:22
Dünyadan Göçüp Gitme Töreni DÜNYADAN GÖÇÜP GİTME TÖRENİ
Ömer Faruk Besli 01.03.2011, 16:51
Bize Verilen Yapbozun Bir Parçası Eksikti BİZE VERİLEN YAPBOZUN BİR PARÇASI EKSİKTİ
Merve Şebnem Oruç 31.01.2011, 13:15
BDP - HAS Parti - EDP İttifakı... BDP - HAS PARTİ - EDP İTTİFAKI...
Ekin Gün 28.01.2011, 00:35
Haziran'ın fotoğrafı bugünden belli... HAZİRAN'IN FOTOĞRAFI BUGÜNDEN BELLİ...
Numan Ceyhan 14.12.2010, 02:00
Konuşma Adabı… KONUŞMA ADABI…
Tuba Kalçık 10.11.2010, 02:35
Alın size yeni bir meslek”SOSYAL MEDYA UZMANI” ALIN SİZE YENİ BİR MESLEK”SOSYAL MEDYA UZMANI”
Volkan Köse 14.08.2010, 16:39
Kürt Sorununa Adaletle bakmak KÜRT SORUNUNA ADALETLE BAKMAK
Mehmet Ali Başaran 28.07.2010, 00:58
Hadi Millet İzleyelim HADİ MİLLET İZLEYELİM
M. Onur Lökoğlu 20.05.2010, 02:14
İlköğretimde Kıyafet Serbestliği İLKÖĞRETİMDE KIYAFET SERBESTLİĞİ
Uzm.Ped.Hakan Emanetoğlu 11.05.2010, 19:02
Statükonun elindeki son koz STATÜKONUN ELİNDEKİ SON KOZ
Tarık Safaoğlu 29.04.2010, 00:30
KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !.. KOSKOCA MEDYA GRUBUNA KOSKOCA CEZA !..
Hikmet Genç 14.09.2009, 08:11
TURKCELL 0534 605 93 46 NOLU KONTÜR GASPCISI İÇİN NE YAPTI? TURKCELL 0534 605 93 46 NOLU KONTÜR GASPCISI İÇİN NE YAPTI?
Dursun Boran 15.03.2009, 14:38
TÜRKİYEDE YÜZÜ KIZARANLAR MUTLAKA VARDIR
Talha Akmehmet 02.04.2008, 13:25
CAHİL HALKIN, CAHİL SEÇİMİ (!)
Recep Canbolat 25.07.2007, 17:56
Yazarların yazıları kendi görüşlerini içermektedir. Yazıların yayına alınmaları yazarlar tarafından yapılmaktadır. HaberX'in kontrolüne tabi değildirler.