Son Haberler
29.05.2012 Salı 16:46
USD 1,7570 EUR 2,3630 EUR/USD 1,3449 IMKB100   59737/%0,00
ISTANBUL Perşembe: 15°C/21°CCuma: 15°C/22°CCumartesi: 14°C/23°C

Havadurumu ayarlari

Lutfen havadurumunu goruntulemek istediginiz sehri listeden seciniz.

Sütteki yağın faydası
Süt ve süt ürünlerini sevenler için iyi bir haberimiz var. Bilim adamları, tam yağlı süt ürünlerinin kalp hastalığına bağlı ölümleri azalttığını belirlediler. 07.08.2010 10:47

Avustralya'da bulunan Queensland Tıbbi Araştırma Enstitüsü'nde görevli araştırmacılar, süt ürünlerindeki belirli yağların kardiyovasküler hastalıklara karşı koruyucu olabileceğini söylüyorlar. 

 

European Journal of Clinical Nutrition isimli tıp dergisinde yayınlanan çalışmada, fazla miktarda tam yağlı süt ürünleri tüketen insanların kalp hastalığı ya da felce bağlı ölüm risklerinin yüzde 70 azaldığını söylediler. Süt yağının süt ürünlerindeki negatif etkiyi etkisizleştiren besinler içerdiği açıklandı. 

(Kaynak: www.populergazete.com) 

YORUMLARINIZ
Deniz ERDEM - 09.08.2010 23:09
E iyi güzelde , kalbe iyi geliyor diye bu seferde kolesterol yükselecek, bi yere iyi gelen diğer yere zarar veriyor mu, yoksa masum mu, buna da açıklık getirseler bu uzmanlar...
Bu sayfaya yorum yazarak tarihe not düşün.
1