HaberX
Anasayfa/Spor/Fifa’dan 3 Türk Takımına 3 Dönem Transfer Yasağı Geldi!

Fifa’dan 3 Türk Takımına 3 Dönem Transfer Yasağı Geldi!

FIFA; Gaziantep FK, MKE Ankaragücü ve Gençlerbirliği'ne maddi yükümlülüklerini yerine getirmedikleri ve futbolculara olan borçlarını ödemedikleri gerekçesiyle 3 dönem transfer yasağı cezası verdi.

Fifa'dan 3 Türk Takımına 3 Dönem Transfer Yasağı Geldi!
Oluşturan
Eklenme 14.05.2026 - 11:47
Güncellenme 14.05.2026 - 11:59
Haberi PAYLAŞ

Uluslararası Futbol Federasyonları Birliği FIFA’nın aldığı karar doğrultusunda, Süper Lig ekiplerinden Gaziantep FK ve Gençlerbirliği’nin yanı sıra alt liglerde mücadele eden MKE Ankaragücü de transfer yasağı listesine dahil edildi.

FIFA’nın verdiği kararların ardından ekonomik nedenlerden dolayı 3 kulübe üçer dönem transfer yasağı uygulanacağı belirtilirken, söz konusu yasağın futbolculara olan borçların ödenmesi ve mali yükümlülüklerin yerine getirilmesi hâlinde kaldırılabileceği öğrenildi.

Haber Devam Ediyor

BORÇLAR ÖDENİNCE CEZA KALKACAK

Uzmanlar, FIFA’nın verdiği bu cezanın kalıcı olmadığını ve kulüplerin mevzuata aykırı ekonomik sorunlarını çözmesi durumunda yaptırımın kaldırılabileceğini ifade etti. Ayrıca Gaziantep FK, MKE Ankaragücü ve Gençlerbirliği’nin yeniden transfer yapabilmesi için futbolculara olan borçlarını ödemesi ve gerekli mali yükümlülükleri yerine getirmesi gerektiği belirtildi.