HaberX
Anasayfa/Kocaeli/Lojistik Deposunda Çıkan Yangında Soğutma Çalışmaları Devam Ediyor

Lojistik Deposunda Çıkan Yangında Soğutma Çalışmaları Devam Ediyor

Barış Mahallesi'ndeki lojistik deposunda dün sabah çıkan ve çok sayıda ekibin müdahalesiyle yaklaşık 8 saatte kontrol altına alınan yangınla ilgili çalışmalar ikinci gününde sürüyor.Yaklaşık 21 bin metrekare alanı kapsayan depoda…

Oluşturan
Eklenme 10.12.2023 - 13:04
Güncellenme 19.01.2024 - 01:21
Haberi PAYLAŞ
Lojistik Deposunda Çıkan Yangında Soğutma Çalışmaları Devam Ediyor

Barış Mahallesi’ndeki lojistik deposunda dün sabah çıkan ve çok sayıda ekibin müdahalesiyle yaklaşık 8 saatte kontrol altına alınan yangınla ilgili çalışmalar ikinci gününde sürüyor.

Yaklaşık 21 bin metrekare alanı kapsayan depoda iş makineleriyle ayrıştırma işlemi yapılırken, Kocaeli Büyükşehir Belediyesine bağlı 25 kişilik itfaiye ekibi de soğutma çalışması yürütüyor.

Depoda meydana gelen zarar da ekiplerce tespit ediliyor.

AFAD ekiplerinin de destek verdiği çalışmalarda, Türk Kızılay mobil mutfağında ekiplere yemek ve çay ikram ediliyor.

Gebze ilçesi Barış Mahallesi’ndeki lojistik depoda dün sabah çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin 8 saatlik müdahalesiyle kontrol altına alınmıştı.

Yeni Haberlere İlk Sen Ulaş!

Günün en sıcak son dakika haberleri tek bir bildirimle cebine gelsin. Kanallarımıza tamamen ücretsiz katılarak hiçbir gelişmeyi kaçırma!

Haberi Paylaş: Facebook Telegram

Yorum Yap