HaberX
Anasayfa/Yerel/300 Kınalı Keklik Doğaya Salındı

300 Kınalı Keklik Doğaya Salındı

Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Aksaray Şube Müdürlüğünce 300 kınalı keklik doğaya salındı. Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğüne bağlı Kahramanmaraş'ta bulunan keklik üretim merkezinden Aksaray'a kınalı keklik…

300 Kınalı Keklik Doğaya Salındı
Oluşturan
Eklenme 05.07.2024 - 16:15
Haberi PAYLAŞ

Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Aksaray Şube Müdürlüğünce 300 kınalı keklik doğaya salındı. Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğüne bağlı Kahramanmaraş’ta bulunan keklik üretim merkezinden Aksaray’a kınalı keklik getirildi.

Vali Mehmet Ali Kumbuzoğlu ile beraberindeki DKMP Şube Müdürlüğü ekipleri, 300 kınalı kekliği doğaya bıraktı. Kumbuzoğlu, zararlı haşerelerle mücadele konusunda kekliğin çok faydalı olduğunu söyledi.

Haber Devam Ediyor

Kekliklerin ayrıca ormanların güvenlik görevlisi gibi olduğunu belirten Kumbuzoğlu, keklik salımı çalışmasıyla, ekolojik sistemde önemli yere sahip kekliklerin popülasyonunun artırılmasının da hedeflendiğini kaydetti.